CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Ebit Lew Bawa Bidadari Bercuti Di Switzerland, Netizen Suruh Rehat Betul-Betul

20-10-2021 01:18 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 18000| Komen: 241|Original author: Oleh: Saiful

Description: Ebit Lew nampaknya sedang menikmati momen bahagia bersama isteri dan anak-anaknya di Switzerland.
Ebit Lew nampaknya sedang menikmati momen bahagia bersama isteri dan anak-anaknya di Switzerland.

Ebit kata, meluangan masa bersama keluarga adalah detik terindah dalam hidupnya.


Foto: IG


"Doakan yer. Bawa bidadari dan anak-anak ke swiss. Tiadalah masa paling indah di dunia ini melebihi saat bersama keluarga. Peneman di dunia dan di sana insyaAllah. Semoga setiap langkah ini mendapat Redha dan kasih sayangNya,"tulisnya melalui Instagram.

Di ruangan komen, pengikut setia sentiasa mendoakan kesejahteraannya ketika bercuti.


Antara komen:

"Anda layak menikmati cuti ini."

"UEL dikenali dengan dakwah yang sangat lembut dan selalu menyebut 'Allah Sayang Kita'. UEL sentiasa berkhidmat dan tersenyum depan semua orang tanpa lelah.

"Sentiasa tunjukkan contoh layanan baik terhadap isteri beliau."






"Bila selalu buat kebaikan, semua orang mendoakan yang baik-baik."

Seronoknya habiskan masa dengan bidadari. Anda dah bawa bidadari bercuti? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (1 people)

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote MsPercy 20-10-2021 01:22 PM
Kes seksual die senyap je ker?
Quote bintangct 20-10-2021 01:24 PM
baru bercuti then bercuti lagi.. hebat!
tp dia ada kes polis.. masih boleh keluar negara juga ye?
Quote darkness 20-10-2021 01:25 PM
Mcm senyap ja mesej2 lucah cium2 telwfon tu
Quote luvly_snow8608 20-10-2021 01:37 PM
Kenapa heols xpergi mekah? Patut heols berdoa depan kaabah mohon petunjuk & hidayah
Quote tripleid 20-10-2021 01:42 PM
Untunglahh boleh pusing2 satu dunia hasil duit derma org ramai
Quote tumpanglalu74 20-10-2021 01:43 PM
MsPercy replied at 20-10-2021 01:22 PM
Kes seksual die senyap je ker?

Nah bagi pentaksub semoge meke pulak selak kain batek:

DSCI0011_resize.jpg

http://www.geocities.ws/keceriaan/maklumat_diri.htm
Quote slyfynx 20-10-2021 02:01 PM
Edited by slyfynx at 20-10-2021 03:43 PM

X tkt riak ke tunjuk penerbangan business class?
Eh, lupe lak bukan ustaz sgt pun.

Chop...
AKu masih cuba menahan diri dari memaki.
So... cukup sampai di sini

Thanks sayawifenikmie
Quote Nham22 20-10-2021 02:02 PM
Untungla.. Belom sabit kesalahan lg.. Baru dipanggil bantu siasatan.... Hahaha
Ebit 1-acik forum 0
Haha
Quote kelapaparut 20-10-2021 02:14 PM
perlu ke nak tunjuk bcium dgn bini dia tu euuwww..pakai kopiah lg kan
Quote TeropongThaico 20-10-2021 02:16 PM
Kes dlm siasatan boleh gi oversi ya. Ai baru tau al maklum la org kampung nan permai. Tak tahu style2 org ada ada
Quote annehuda 20-10-2021 02:17 PM
swiss ni tak silap aku negara yg takde extradition. harap2 selamat pegi selamat pulang la ye jgn tak pulang2 terus
Quote SpyLeman 20-10-2021 02:23 PM
Iols konpius selalu tgk Tazkirah malam jemahat, ostad2 dan mustajah  pesan  jgn tunjuk sgt kebahagiaan, kemewahan dan hubungan intim kita dgn pasangan. Cium2 pipi pun tak digalakkan. Tapi ostad Yebit buat takpe ke?
Quote TeropongThaico 20-10-2021 02:25 PM
Tapi apsal dia tak bawa family gi mekah je. Bukan apa... Gi tanah barokah untuk minta doa agar Allah bantu dia pulihkan nama dia yg dah tercemar teruk. Kalau betul la dia dipihak yg benar.
Lepas tu baru gi jejalan tenangkan diri giteww
Quote princessmiang 20-10-2021 02:26 PM
pakai duit sapa tu...tanye je..
Quote TeropongThaico 20-10-2021 02:29 PM
Baru perasan dia bukan tabligh yg sebenar rupanya..
Selama ni tak perasan cara pakaiannya
Quote meteorspeed 20-10-2021 02:30 PM
tripleid replied at 20-10-2021 01:42 PM
Untunglahh boleh pusing2 satu dunia hasil duit derma org ramai

Tp menjawab kat sana sakit ooo...
Quote midori_katana 20-10-2021 02:32 PM
ish.. ish.. ish.. rengsanya baca thread ni!
Quote ketipongtipah 20-10-2021 02:41 PM
Kedai runcet BMF yg pakat2 berotor 2km dulu tu ada lagi?
Quote mawarputih2612 20-10-2021 02:43 PM
dlm fb ramai masih mengidolakan beliau

Lihat semua komen(241)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2021 10:52 AM GMT+8 , Processed in 0.090856 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top