CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Muhyiddin Hanya Lambai Tangan Dan Senyum Sahaja Setiba Di KLIA !

3-6-2015 03:20 PM| Diterbitkan: CMFreporter1| Dilihat: 9158| Komen: 27

Description: Kebanyakan pihak media yang menantikan kepulangan Tan Sri Muhyiddin semata-mata untuk mendapatkan reaksi berhubung kata dua Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kepada anggota Kabinet sekiranya tid ...

Foto oleh atsixty- zakriali.blogspot.com

Semalam, sekumpulan kira-kira 50 penyokong dan lebih 20 wartawan dan jurugambar berada di Lapangan Terbang Antarabangsa (KLIA) bagi menyambut ketibaan Tan Sri Muhyiddin Yassin yang kembali ke tanah air dari perutian di Australia. 

Bagaimanapun, timbalan perdana menteri itu hanya melambai tangan dan memberikan senyuman kepada pemberita yang mengajukan soalan tanpa bercakap apa-apa. 

Menurut The Malaysian Insider, kebanyakkan pihak media yang menantikan kepulangan beliau semata-mata untuk mendapatkan reaksi berhubung kata dua Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kepada anggota Kabinet sekiranya tidak setuju dengan usaha menyelamatkan 1MDB boleh memohon untuk meletakkan jawatan. 

Sejurus beliau tiba di kenderaannya, selain tepukan gemuruh, terdapat juga penyokong melaungkan " Hidup Tan Sri" dan " Selamatkan Malaysia ".


Antara yang kelihatan hadir menyambut kepulangan Tan Sri Muhyiddin termasuk Datuk Hamidah Othman, bekas exco Kerajaan Negeri Perak dan Yang Di-pertua Perkasa Selangor, Abu Bakar Yahya.

Kedua-dua mereka enggan memberi sebarang kenyataan. 

Timbalan Perdana Menteri bergerak meninggalkan KLIA sekitar jam 9.30 malam. - CARI Infonet







8

Bagus
17

Marah
18

Terkejut
18

Sedih
28

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (102 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CrowneGlory 3-6-2015 08:18 AM
Seronok puak2 ni g cuti2 kan... Bersambut2 bagai dek kaki ampu
Quote MeghanK 3-6-2015 08:22 AM
selalu dgr berita pemimpin2 ni g bercuti..setahun brp kali
Quote Simunggu 3-6-2015 08:31 AM
hehehe...jangan jadi mcm Bang Nuar dah lah.....

Siap sokong sana sini...bila melawan semua penyokong cabut lari berpaling tadah...rupa rupa penyokong saja saja nak bagi jatuh/kena Bang Nuat....hahahaha

Politik memang senang dibaca...
Quote mak_wa95 3-6-2015 08:41 AM
Oh pergi bercuti...
atau disuruh bercuti,stress sgt,pandangan dh jd xsama dengan orang no 1
Quote Mary_jane 3-6-2015 08:54 AM
Apa yang sesuatu sangat nak diumumkan tu?
Quote sgbuloh 3-6-2015 09:29 AM
muhyidin tak popular. lebih ramai yg sambut mahathir balik dari muhyidin ni. anwar pi hospital pun lagi ramai penyokong kerumun.
Quote lurve82 3-6-2015 09:40 AM
xsbr nk tgu apa yg dia nk umumkan tuh...
Quote Athrun.Zalaa 3-6-2015 09:48 AM
Jgn ckp Muhyiddin lak yg letak jawatan dh lerr...
Quote gaara_X 3-6-2015 09:52 AM
ermmmm....dia pun dah tahu dah.....so senyap² je laa
Quote kokocrunch 3-6-2015 10:16 AM
agak2 apa lah yg nak diumumkan tue..
Quote fatehana 3-6-2015 10:35 AM
moga2 Allah lindungi pak teh
Quote alinone78 3-6-2015 08:10 PM
Kambing itam lg
Quote hanalisa 3-6-2015 08:24 PM
di-luar nampak tenang, tsunami di-dalam tak siapa tahu.
Quote ice_sky92 3-6-2015 08:28 PM
Wak Yidin xde aura. Opsss.
Quote bangcak 3-6-2015 08:44 PM
Simunggu replied at 3-6-2015 08:31 AM
hehehe...jangan jadi mcm Bang Nuar dah lah.....

Siap sokong sana sini...bila melawan semua penyok ...

bang nuar tu sapa?
sepupu mahyudin ka?

apa kaitan dia dgn tred pokcik yidin nih?
Quote sayawifenikmie 3-6-2015 08:46 PM


............kenapa harus dia pulang tak tenang?

tak paham.
Quote dodolgemok 3-6-2015 10:39 PM
sayawifenikmie replied at 3-6-2015 08:46 PM
............kenapa harus dia pulang tak tenang?

tak paham.

walaupon keadaan cuaca tak menentu dengan turbulance sana sini sepanjang penerbangan,beliau sentiasa tenang dan aman2.kalu ko kena turbulance jongkang jongkit sana sini time atas katebang mampu lagi ke nak tenang pok yidin sorang je yg  xgentar dgan turbulance lah!
Quote chazey 3-6-2015 10:43 PM
Sunday ini, Muhyiddin bakal bertandang depan rumah aku untuk sambutan Pesta Kaamatan peringkat Malaysia.

See yu there BOS!
Quote lostnfaun 3-6-2015 11:10 PM
MeghanK replied at 3-6-2015 08:22 AM
selalu dgr berita pemimpin2 ni g bercuti..setahun brp kali

Musim cuti sekolah mmg camtu... Baik menteri ke exco ke.. Ada yg best bt program rasmi lawatan ke luar negara ms tgh cuti sekolah...

Lihat semua komen(27)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 11:24 PM GMT+8 , Processed in 8.037041 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top