CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Bapa rogol anak menggunakan jari sehingga mengandung!

15-5-2015 09:39 AM| Diterbitkan: admin6| Dilihat: 28413| Komen: 198

Description: Pembebasan tertuduh kes rogol bawah umur, Bunya Jalong oleh Mahkamah Rayuan atas alasan tiada bukti penetrasi zakar, men ...



Bunya Jalong, 60, ketika di luar mahkamah pada 7 Mei lalu.

Khamis 14 Mei – Pembebasan tertuduh kes rogol bawah umur, Bunya Jalong oleh Mahkamah Rayuan atas alasan tiada bukti penetrasi zakar, menampakkan betapa undang-undang sivil tidak boleh membela mangsa.

Mahkamah Rayuan telah menggugurkan hukuman asal dengan alasan bahawa tiada penetrasi zakar berlaku dan di dalam kes ini, penetrasi jari dan benda asing tidak dianggap rogol.

Pada 2013, dia didapati bersalah merogol anaknya berusia 15 tahun pada Mei, Jun, Julai dan Ogos 2011 di sebuah hotel di Sibu. Mangsa mengandung dan melahirkan anak di Hospital Sibu pada 5 Februari 2012.

Khamis lepas, Mahkamah Rayuan Kuching membebaskan Bunya Jalong, 60, dari Sibu dari kesalahan merogol anaknya berusia 14 tahun dan menyebabkan mangsa mengandung, lima tahun lalu.

Mahkamah membebaskan tertuduh kerana memasukkan jarinya yang berlumur air mani ke dalam faraj mangsa dan bukan melalui penetrasi zakar.

Walaupun ujian DNA membuktikan bahawa Bunya merupakan bapa kepada anak mangsa, kerana ketiadaan penetrasi zakar ke dalam faraj menjadikan perbuatan itu bukan rogol.




2

Bagus
3

Marah
2

Terkejut
4

Sedih
2

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (16 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • kodoksilver


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote lavakubis 14-5-2015 11:36 PM
apa punyer pangai la kafirun kafirun ni....

nanti ada bahlol masuk salahkan uztad2 pulak...

bahlolnyer bahlol2 ni luarbiasa...

Quote FOTHER-MUCKER 14-5-2015 11:38 PM
lavakubis replied at 14-5-2015 11:36 PM
apa punyer pangai la kafirun kafirun ni....

nanti ada bahlol masuk salahkan uztad2 pulak...

Macamlah DNA lu bagus sangat.
Quote lavakubis 14-5-2015 11:42 PM
FOTHER-MUCKER replied at 14-5-2015 11:38 PM
Macamlah DNA lu bagus sangat.

ala...kalu si bunga palong tu melayu...

mest kafirun2 tarak agama mai berdondang sayang kat thread lu ni...



Quote sapp73 14-5-2015 11:42 PM
Walaupun ujian DNA membuktikan bahawa Bunya merupakan bapa kepada anak mangsa, kerana ketiadaan penetrasi zakar ke dalam faraj menjadikan perbuatan itu bukan rogol.



macam #*laka...  apa punya bapaklah
Quote otai_g 14-5-2015 11:43 PM
bukas kes rogol pun kira kes cabul nih. x kan terlepas begitu sahaja?
Quote ice_sky92 14-5-2015 11:46 PM
Speechless........
Quote lavakubis 14-5-2015 11:46 PM
tarak agama punyer orang...

ke neraka la lu bunga palong weiiii...



Quote Mary_jane 14-5-2015 11:48 PM
Atleast bagi la few strokes, mencabul anak sendiri kot. Atas tu pelukan bahagia ke?
Quote pittjie 14-5-2015 11:50 PM
jari bapak dia tu boleh kluarkan sperm ke? rogol pakai jari boleh ngandung?
Quote kucingmasam 14-5-2015 11:51 PM
hebatnya jari bapak dia
Quote toxicated 14-5-2015 11:52 PM
Kuat gak sperma dia berenang2 pdhal jari tu pendek je haha  
Quote lashes 14-5-2015 11:54 PM
Tak tercapai dek akal la berita ni
Quote taikor 14-5-2015 11:56 PM
Apa punya hakim. Terang2 orang tu mencuba nasib kelentong dia guna jari saja. Itu pun boleh lepas. Satu dunia ketawa kehakiman kita!
Quote Kittie 14-5-2015 11:56 PM
pittjie replied at 14-5-2015 11:50 PM
jari bapak dia tu boleh kluarkan sperm ke? rogol pakai jari boleh ngandung?

Dia masukkan jari yg berlumuran air mani. Kesian anak dia.
Quote Kittie 14-5-2015 11:57 PM
Kebodohan kebangangan apakah ini???
Quote Artemesiaa 14-5-2015 11:59 PM
Pihak berwajib tolong le usahakan sesuatu agar pesalah sebegini tak terlepas lagi
Quote Kerêta_Angin 15-5-2015 12:14 AM
bapa 60... anak 14?
Quote CrowneGlory 15-5-2015 12:20 AM
Sialan punya bangsat.. Dh buat benda paling jijik mampu senyum bahagia lg sambil peluk lawyer lahanat... Bangga sgt la dpt lps.. Jgn la lps ni anak dia terus2an jd hamba seks dia..
Quote kamalsniper 15-5-2015 12:24 AM
abang rasa penjenayah jenis haruan makan anak ni patut di tembak saja.

Lihat semua komen(198)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2022 12:26 AM GMT+8 , Processed in 0.102587 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top