CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Menteri pertahanan Korea dihukum tembak mati kerana tidur semasa mesyuarat.

14-5-2015 09:55 AM| Diterbitkan: CMFreporter5| Dilihat: 9150| Komen: 34

Description: Berita tentang seorang Menteri Pertahanan Korea Utara, Hyon Yong-chol ditembak mati akibat tertidur di dalam mesyuarat menteri-menteri mula tersebar secara meluas di media sosial. Berita ini dibongkar ...



Berita tentang seorang Menteri Pertahanan Korea Utara, Hyon Yong-chol ditembak mati akibat tertidur di dalam mesyuarat menteri-menteri mula tersebar secara meluas di media sosial. Berita ini dibongkarkan oleh agen perisikan dari Korea Selatan yang melaporkan Hyon ditembak mati pada 30 April lalu.

Hyon ditegur oleh pemimpin negara komunis itu, Kim Jong-un kerana tertidur. Namun keadaan menjadi tegang apabila Hyon dikatakan membantah arahan yang diberikan. 15 pegawai atasan kerajaan turut dikenakan hukuman sama.

Seperti yang dilaporkan oleh BBC, di Korea Utara tiada sesiapa dibenarkan membantah arahan ketua negara itu. - CARI Infonet.


2

Bagus

Marah
6

Terkejut
6

Sedih
9

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (31 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote noraidil_06 13-5-2015 07:48 PM
kite pm tido.guaner
Quote edee_91 13-5-2015 07:54 PM
Huduh pesen rambut dia.
Quote tumpanglalu74 13-5-2015 07:59 PM
Lengkali baek bubuh stok peluru kat Parlimen.

Sape yang tertido dihukom tembak kaki sendiri.

Sape yang tak hadir pulak dihukom tembak kepale sendiri.

Quote Ha_Neul 13-5-2015 08:07 PM
belum masuk benang, tengok tajuk je dah tau negara komunis mana
Quote BotakChinPeng 13-5-2015 08:15 PM
Tidur mati
Quote MissNigga 13-5-2015 08:33 PM
kijam sesangat .... dah rasa diri tu cam Tuhan
Quote zhatul 13-5-2015 09:16 PM
Bagus la tu kan
Quote cammie1711 13-5-2015 09:59 PM
Ni pengganti nazi ke?
Quote kentel 14-5-2015 07:53 AM
MissNigga replied at 13-5-2015 08:33 PM
kijam sesangat .... dah rasa diri tu cam Tuhan

in other terms, bagus jugak sis...suruh sentiasa sedar...jadi pemimpin kan memimpin rakyat..bukan makan duit rakyat...
Quote MissNigga 14-5-2015 07:59 AM
kentel replied at 14-5-2015 07:53 AM
in other terms, bagus jugak sis...suruh sentiasa sedar...jadi pemimpin kan memimpin rakyat..bukan  ...

kalo kat malaysia .. sesuwai ler uols ...
PM ngan muntri sama jerrr
Quote fifie_olin 14-5-2015 08:03 AM
kuku besi dh ni...kalo ye pon x kn smpi tembak kot...kewjammmnya
Quote moocoww 14-5-2015 08:05 AM
Kejamnya...
Quote CrowneGlory 14-5-2015 08:10 AM
Boleh caya ke? Berita kalau sumber dr barat ni.. Dulu aku baca rambut mangkuk ni bunuh awek dia...alih2 surface gmbr awek dia elok pulak wujud balik... Mcm2 la media barat ni..
Quote kentel 14-5-2015 08:11 AM
MissNigga replied at 14-5-2015 07:59 AM
kalo kat malaysia .. sesuwai ler uols ...
PM ngan muntri sama jerrr

kalau kt mesia, kita tidur dia curi duit kita...kalau dia tidur, dapat duit jugak dlm parlimen...sama je mana2 parti
Quote runie 14-5-2015 08:21 AM
yg kat belakang tu pun sume da tua2...

harus la pakcik2 tuh minum kopi sejug xmo kasi tido masa meetg..

agak2 kalo letak jawatan kena pancung plak ke..

Quote Simunggu 14-5-2015 08:23 AM
siapa siapa yg tak syukur syukur hidup di Malaysia baik hantar di sana....untung dapat 1 2 das tembakan sbb membantah kerajaan segala...
Quote Membara 14-5-2015 10:41 AM
Klu membantah demi kebaikan rakyat takde masalah... lagipun rakyat tak tidur... yg tidur pemimpinnya..... cuba ckp ada tak rakyat bantah sebab tidur tak ikut cakap? ada? rakyat kena paksa ikut ada la... saper nak ikut "kereta" driver yg "tidur"... of couse tak nak kan?
Quote dzaraa 14-5-2015 10:46 AM
agaknya kalau kat malaysia dilayan hukum hukum cam gini...dah berapa ramailaahhh menteri menteri yang mampus kena tembakkkan?..
Quote ninjago 14-5-2015 10:54 AM
mcam tak nampak sape2 bukak mata pun dlm pic tu kecuali Kim

Lihat semua komen(34)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 12:56 AM GMT+8 , Processed in 0.075995 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top