CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Ladylista Cinta & Perhubungan Lihat artikel

Lakukan Seks 5 Kali Sehari Dengan Isteri

23-4-2015 06:14 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 6175| Komen: 13

Description: "Saya juga boleh makan arang yang masih terbakar,” katanya.


Tak pasti apa yang diamalkan oleh lelaki ini. Berasal dari Mesir, lelaki ini telah berkahwin sebanyak 62 kali dan kini memiliki 3 isteri yang sah.

Lelaki itu yang juga namanya bermakna ‘bapa kekuatan’ berkata, dia tidur dengan isterinya lima kali sehari dan hidup dengan makan daging mentah serta ikan dengan tulangnya sekali.

Semasa temubual dalam stesen televisyen 'Al Hayatt", dia dan anak lelakinya memakan rumput dan perbuatan tersebut menerima reaksi kurang senang daripada penonton.

“Saya makan rumput hanya untuk membuka selera. Makanan seharian saya ialah daging mentah dan ikan, yang saya makan dengan tulangnya sekali. 

"Saya juga boleh makan arang yang masih terbakar,” katanya.



“Saya sudah berkahwin 62 kali. Kebanyakan mereka berkahwin dengan saya kerana tenaga luar biasa saya. Saya tidur dengan isteri saya lima kali sehari.

“Saya tidak ambil ubat perangsang atau dadah. Kekuatan saya adalah anugerah Tuhan.

“Saya kini merancang mencari isteri keempat dan dia perlu langsing serta berkulit sawo matang,” katanya. - LadyLista-



Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini

Komen Terbaru

Quote zulka 28-4-2015 04:22 PM
seks 5 kali sehari tu normal..
mkn daging mentah tu gila..
Quote Lorra2411 28-4-2015 09:01 AM
geli pulok tgok dia kokak ayam tu
Quote Feedoss 27-4-2015 09:13 AM
mesir x semuanya islam.
mcm melayu juga x semestinya islam juga. hahaha
Quote MeetJoeFly 26-4-2015 12:33 PM
Islam ke tak islam still non ethical sangat makan dia ni... Mkn tu lah yg mempengatuhi napsu skali. Pelik sgt nii
Quote akificha 26-4-2015 08:06 AM
yekkk mkn daging mentah
Quote shanshero 25-4-2015 05:52 PM
macam eskimo la makan daging mentah. macam binatang
Quote TobbySim 25-4-2015 05:41 PM
5 kali okay je,, standard..hehe
Quote 2tigapuluh2 25-4-2015 04:49 PM
5kali sehari! Tak kecut ke punai?
Quote clarizsa 24-4-2015 08:53 PM
Gila... 5kali sehari? Cm solat plak.. pelik
Quote tightcherry 24-4-2015 06:03 PM
Mcm cannibal ... Islamkah?
Quote spankee_fili 24-4-2015 05:59 PM
apekah?sedang mencari isteri keempat dan dia perlu langsing serta berkulit sawo matang?
ini kelakar...:lol
Quote nist02 24-4-2015 01:42 PM
Hish ada saka makan n saka... tuttt kot dia nih                             Check out http://clanshelper.com/ - I got free CoC gems here! Get yous too in less than two minutes!! Recommended for all clans!(swj03KcI10)
Quote uniq61 24-4-2015 11:09 AM
makan daging mentah serta ikan dengan tulangnya sekali

NYATA SEKALI BUKAN ISLAM..

Lihat semua komen(13)

Sub-category


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 06:11 AM GMT+8 , Processed in 0.051281 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top