CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tiga Maut Seorang Cedera Parah Kemalangan Di Nkve!

26-3-2015 02:36 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 19450| Komen: 120

Description: Laporan Awal Kejadian Mendapati Seorang Lelaki Dan Dua Wanita Dipercayai Warga Tempatan Disahkan Meninggal Dunia Oleh Pihak Ambulans Manakala Tiga Lagi Selamat, Katanya.
                                                                   

         
KUALA LUMPUR - Tiga maut manakala seorang cedera parah dalam kemalangan membabitkan sebuah lori sampah 10 tan dengan empat kereta di Km14.4 Lebuhraya Baru Lembah Klang (NKVE) di Subang menghala ke Damansara, pagi ini.

Penolong Pengarah Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Selangor Mohd Sani Harul berkata pihaknya menerima panggilan berkenaan kemalangan itu pada pukul 6.50 pagi.
Laporan awal kejadian mendapati seorang lelaki dan dua wanita dipercayai warga tempatan disahkan meninggal dunia oleh pihak ambulans manakala tiga lagi selamat, katanya.

Sebanyak sembilan pegawai dan anggota bomba dari Balai Bomba dan Penyelamat Damansara dan Subang Jaya dihantar ke tempat kejadian, katanya. - Bernama


http://www.sinarharian.com.my/semasa/tiga-maut-seorang-parah-di-nkve-1.372934


10

Bagus
13

Marah
22

Terkejut
7

Sedih
13

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (79 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote harkktuih 26-3-2015 11:54 AM
sesak teruk pagi td..iols kat tol bkt raja jam 7am..smp kat tempat kejadian jam 8.45am..
Quote rospinki 26-3-2015 11:56 AM
myvi langgar keta iswara tu kan..dah kata dah myvi ni memang pelesit jalanan. mr. @crossfire betul kan?

gost bgila gmbr lagi nk speku lebih lanjut adeka terbukti myvi punca kemalangan..nak hencap myvi ni.
Quote dino 26-3-2015 12:00 PM
harkktuih replied at 26-3-2015 11:54 AM
sesak teruk pagi td..iols kat tol bkt raja jam 7am..smp kat tempat kejadian jam 8.45am..

ni la pagi tepi... pelik lepas tol subang jem yg amat.... dlm 720.... cuak dah musti lmbt nih....dkt kul 8 baru lepas..... pastu smpt tgk ade mayat..... mujur nmpk kaki je
sbb org dah sangkut kat situ.... kat tol damansara lengang gile... pirst time tu kul 8 lengang...klau tak msk la.... koman2 30 min kat situ je.... pdhl nak p damansara perdana je pun...
Quote dino 26-3-2015 12:02 PM
rospinki replied at 26-3-2015 11:56 AM
myvi langgar keta iswara tu kan..dah kata dah myvi ni memang pelesit jalanan. mr. @crossfire betul k ...

myvii ka..... kompom laju gile.... psl situ tak jem.... kat tol tu je yg jem pun.... tmbhn katanya kul 650.... line clear lg tuh....

Quote GhostWalking 26-3-2015 12:03 PM
rospinki replied at 26-3-2015 03:56 AM
myvi langgar keta iswara tu kan..dah kata dah myvi ni memang pelesit jalanan. mr. @crossfire betul k ...

jap den tengok kalau ado
Quote CrowneGlory 26-3-2015 12:03 PM
Kalau penyebab yg mampos takper.. Ni org lain jd punca org lain yg mati atau cacat ... Org2 bawak mcm pelesit ni elok di tembak kasi mampos je.. Menyusahkan semua org
Quote anisania 26-3-2015 12:04 PM
ohh masyaAllah.. teruknye. patut pagi tadi masuk nkve dr shah alam ke subang. mmg selalu lalu nkve pun. yela dah 4 lane kan. tak sempat masuk highway dgr berita jem teruk dr setia alam ke damansara terus i lalu jalan airport subang.

tapi tu la, PLUS gigih nak besarkan lane nkve dr 3 lane jadi 4 lane sebab jammed selalu. tapi bile dah 4 lane, semua kereta macam hagham ingat highway besar tu keturunan dia yang punye. samala jugak dengan lori lori gabak nih. stresss. kalau time balik keje pun sama. semua nak rempit.
Quote cak! 26-3-2015 12:06 PM
oo ni la nmpak td polis tgh angkat mangsa dlm plastik itam
Quote kucen_miang 26-3-2015 12:07 PM
dino replied at 26-3-2015 12:02 PM
myvii ka..... kompom laju gile.... psl situ tak jem.... kat tol tu je yg jem pun.... tmbhn katanya ...

Mmg lahanat maibi yg menggila di hway ni. Keta 2.5 pun disondol2nya.mau jer nak brake tetiba,biar berlipat kau kat blkg.
Quote Innrukia 26-3-2015 12:08 PM
rasa kebanyakkan accident kat Malaysia ni akibat kecuaian pemandu sendiri.
salah satunya bawak laju mcm pelesit...takdan nak break
Quote jofizo 26-3-2015 12:09 PM
dah upgrade 4,5 lane baru sedap jd pelesit...
Quote haryatie 26-3-2015 12:09 PM
Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un
Quote dino 26-3-2015 12:09 PM
kucen_miang replied at 26-3-2015 12:07 PM
Mmg lahanat maibi yg menggila di hway ni. Keta 2.5 pun disondol2nya.mau jer nak brake tetiba,biar  ...

klau die berlipat sorg2 takde hal.... ni org lain kena
tp serius td tgk accident trus....  beringat skjp...
Quote alieyrina 26-3-2015 12:11 PM
Yg aku x suka tu org lain terlibat ...kesian..harap2 keluarga yg ditinggalkan dpt pembelaan ...
Quote axl_bach 26-3-2015 12:14 PM
ni laa yg dlm radio cakap td driver meninggal, penumpang sorg tercampak keluar......

jem teruk dari Subang ke Damansara sehingga sepanjang 10km........
Quote rospinki 26-3-2015 12:14 PM
dino replied at 26-3-2015 12:02 PM
myvii ka..... kompom laju gile.... psl situ tak jem.... kat tol tu je yg jem pun.... tmbhn katanya ...

myvi la tu..dh ktanya dlm tu ada 3-4 org, pelagi tunjuk skill la..skli tk lepas..terus xpress ke alam lain..astaghfirullah..moga2 roh mereka tercucur rahmat.
Quote rospinki 26-3-2015 12:15 PM

copek skit jang..den tak sobar dah ni
Quote harkktuih 26-3-2015 12:15 PM
rospinki replied at 26-3-2015 11:56 AM
myvi langgar keta iswara tu kan..dah kata dah myvi ni memang pelesit jalanan. mr. @crossfire betul k ...

bukan wira ke? rasa mcm wira purple yg hancur tak serupa kete tu..
Quote scorpionkiki 26-3-2015 12:18 PM
Edited by scorpionkiki at 26-3-2015 12:44 PM

Myvi driver apahal ya...nak tunjuk skil kebenda...kalau setakat bawak auto tak terpegun nya nak kata depa teror drive...my.nephew yg kereta myvi nak reverse kereta manual I pun dia tak berani...

Lihat semua komen(120)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-2-2023 05:40 PM GMT+8 , Processed in 0.126791 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top