CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Ladylista Cinta & Perhubungan Lihat artikel

Whatsapp Sebelum & Selepas Kahwin

2-3-2015 06:16 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 15024| Komen: 61

Description: Sebelum dan selepas. Mana satu pilihan anda?










Nasib ler sebelum kahwin sweet nak mampos, lepas kahwin, gitu2 je layanan kekdahnya


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote fiezameysekali 26-2-2015 03:45 PM
ermmmmmmmmm belom kwen tp dapat rase mmg gtu akn jd
Quote moocoww 26-2-2015 03:52 PM
Hahaa 1000x
Quote manehnya 26-2-2015 04:00 PM
huuu

so trueee.............................

Quote purple_leo 26-2-2015 04:01 PM
hahahahaha...win...
Quote vespa_oren 26-2-2015 04:04 PM
Kawan aku cakap, sebelum kawen ko ikut jer apa perempuan tu cakap, pas kawen baru tunjuk belang

Mcm kawan dia, sebelum kawen depan tunang dia xhisap eokok lansung janji xhisap, pas nikah malam pertama dah hisap rokok depan bini dia
Quote m0g 26-2-2015 04:09 PM
aku masa bercinta buat macam dah kawin, lagi best..
Quote gadispemalu 26-2-2015 04:46 PM
kalau lah aku dapat suami se manis awal ashaari, indahnya hidup.
Quote AbukRokok 26-2-2015 04:51 PM
aku paling nyampah kalau balas 'k' je kat aku
baik aku xyah ckap apa apa..pergilah ko ceruk sana pujuk diri sdri
Quote syena 26-2-2015 04:52 PM
hahahaha..aiyo sangat lah betul..
Quote Felycya 26-2-2015 05:25 PM
Kih kih kihh........

Quote Munnalicious 26-2-2015 05:37 PM
Sampai hati gituuuu~
Quote mattzzx 26-2-2015 06:11 PM
Bestnya masa bercinta...semuanya indah belaka...
Quote funnyTONE 26-2-2015 06:47 PM
huhu...mcm betul je
Quote intriQue 26-2-2015 07:08 PM
hakikat yg pedih

sadis
Quote oharyaty 26-2-2015 09:39 PM
Tembelang dah pecah....
isteri kena banyak bersabar...huhuhu
Quote alieyrina 26-2-2015 10:59 PM
Adoii laaa...memg btui pun..masa becinta memg best..

tp laki aku dulu merokok..lps ada  anak dia jarang dah..kalau p kedai sorang2 ada la kut..kalau kat umah memg  x laa...tu
Yg bagus nya...
Quote kivio 27-2-2015 08:09 AM
Ramai jer member ai yang dah doblas kali tukar kapel.
Macam tukar baju.
Murah gile.
Quote bellaa 27-2-2015 11:43 AM
AbukRokok replied at 26-2-2015 04:51 PM
aku paling nyampah kalau balas 'k' je kat aku
baik aku xyah ckap apa apa..pergilah ko ceruk sana pu ...

kalo gaduh dgn bf, malas panjang cerita.

aku taip ' FINE ' .


Quote bellaa 27-2-2015 11:46 AM
vespa_oren replied at 26-2-2015 04:04 PM
Kawan aku cakap, sebelum kawen ko ikut jer apa perempuan tu cakap, pas kawen baru tunjuk belang

M ...

camtu pon ada?

kalo bella, bella x suka hipokrit nih.
just be yourself..

so dah tahu perangai masing2, itu yg boleh kapel lama kot?

tapi perlu lah beberapa perkara nyorok dari pasangan..
nanti kena talak 4 pulak.

Lihat semua komen(61)

Sub-category




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 08:15 AM GMT+8 , Processed in 0.176877 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top