CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Ladylista Hiburan Lihat artikel

6 Selebriti Indonesia muka hampir sama

26-1-2015 12:02 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 8619| Komen: 5

Description: LadyLista- Setiap orang memiliki wajah yang serupa, bak kata orang kita ada 7 kembar didunia ini. Semua itu tidak lah unik, namun yang menjadi unik apabila, selebriti mempunyai wajah yang serupa dan j ...
LadyLista- Setiap orang memiliki wajah yang serupa, bak kata orang kita ada 7 kembar di dunia ini. Semua itu tidak lah unik, namun yang menjadi unik apabila, selebriti mempunyai wajah yang serupa dan juga seorang selebriti. LadyLista tak pasti mereka mempunyai genetik yang sama ataupun sengaja peminat mereka nak sama kan kedua-dua artis ini. Berikut LadyLista tampilkan selebriti Indonesia yang hampir serupa muka. Bahkan bukan sahaja dari segi rupa, gaya dan penampilan juga sama


1. #Zaskia Gotik dan Asmirandah


[Zakia Gotik]

[Asmirandah]


2.#Titi Rajo Bintang dan Olla Ramlan


[Titi Rajo Bintang]

[Olla Ramlan]


3. #Agnes Monica dan Tika T2


[Agnes Monica]

[Tika T2]


4. #Sandy Sandoro dan Narji


[Sandy]

[Narji]


5. #Shahrini dan Hiara Cleopatra


[Shahrini]

[Hiara Cleopatra]


6. #Dian Sastro dan Oscar Lawalata


[Dian Sastro]

[Oscar Lawalata]


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini

Komen Terbaru

Quote Dewa19XKangen 30-1-2015 08:38 PM
ada lg parto ovj ngan ariel peterpan
Quote rokarina 29-1-2015 02:36 PM
Asmirandah tu cantik. cam kesen rina
Quote BungaTepiMeja 28-1-2015 09:34 PM
Siapa Oscar LAwa ni... macam nyahh jeeee
Quote setokinpurple 27-1-2015 11:51 PM
hahaha.. dian. sedehh
Quote LolaLoly 26-1-2015 12:10 PM
Kesiannye dian.. kene pair ng laki pulak..tp memang mcm ada pun

Lihat semua komen(5)

Sub-category


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 05:13 AM GMT+8 , Processed in 0.056870 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top