CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Ladylista Tips Cantik RAMBUT Lihat artikel

Gaya Rambut 'Fresh' sempena 2015

15-1-2015 03:29 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 4352| Komen: 3

Description: Sempena tahun baru ini, tak terlambat LadyLista ucapkan selamat tahun baru. Masih lagi dalam bulan pertama bagi tahun 2015 ini, tampil lebih segar dengan gaya rambut yang lebih 'intrend'.
Gaya Rambut 'Fresh' sempena 2015

Sempena tahun baru ini, tak terlambat LadyLista ucapkan selamat tahun baru. Masih lagi dalam bulan pertama bagi tahun 2015 ini, tampil lebih segar dengan gaya rambut yang lebih 'intrend'. Berikut LadyLista senaraikan gaya rambut yang patut kamu mark dalam diari

[Cantik kan Kim Kardashian]



#1. Sanggul
Dandanan sanggul ini telah kembali.Bagi memberi sentuhan yang lebih segar, sanggul rambutmu dengan lebih tinggi atau lebih rendah. Sanggul dapat menyelamatkan harimu dari kesuraman dan masalah rambut berminyak.


Formal - Jika anda menghadiri acara formal, sanggul molek diletakkan sedikit tinggi dan ketat bagi menghasilkan ilusi anggun.

#2. Boho Waves
Jika tahun lepas kamu mengenakan fesyen rambut lurus ala 'Ju-On', apa kata anda cuba gaya boho waves atau messy waves. Keringting ala longgar ini tidak memerlukan masa yang banyak waktu pagi, gulungkan dengan jari dan panaskan sebentar rambut sehingga kelihatan ikal.

#3. Fesyen Ekor kuda
Fesyen ini paling simple dan kemas. kamu ikat sahaja keseluruhan rambut menjadi seperti ekor kuda.Kalau kamu rasa ikatan ekor kuda ini sudah bosan, segarkan dengan efek crimped hair.

#4. Rambut basah
Memang agak baru untuk kelihatan basah sentiasa. Namun fesyen ini merupakan antara fesyen baru yang boleh buat anda tampak lain dan segar. Kesan seperti baru selesai mandi pasti membuatkan anda tampil dengan lebih bertenaga.


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini

Komen Terbaru

Quote anees~nuhara 21-1-2015 03:50 PM
suke rmbut sanggul tggi ngn ekor kuda
Quote ajunara 20-1-2015 03:59 PM
old skool never die...
Quote iznanaziz 19-1-2015 03:06 PM
rambut aku, bhg depan kepala, blm panjang lagi.
kalau ikat dan tarik ke belakang, mcm ekor kuda tu tak leh lagi, blm nampak kemas.
jadi buat sementara ni, aku terpaksa guna cekak.
ari tu lambat sgt nak panjang, aku tak sabo, gunting bagi depan pendek
nyesal lak rasanya.
masa sekolah dulu, pnh le buat mcm ni, masa tu nak takutkan org leh la...hehehe
sebak semua rambut ke depan, kan cam hantu, hehehehe

Lihat semua komen(3)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 07:35 AM GMT+8 , Processed in 0.056182 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top