CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Makanan & Minuman Zaman Kanak-Kanak

8-1-2015 10:06 AM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 29763| Komen: 59

Description: Apa makanan korang waktu kecil-kecil dahulu? Ingat lagi tak jajan yang dimakan? Agak-agak boleh lagi ke jumpa makanan macam ini sekarang. Ada orang jual lagi ke?
Apa makanan korang waktu kecil-kecil dahulu? Ingat lagi tak jajan yang dimakan? Agak-agak boleh lagi ke jumpa makanan macam ini sekarang. Ada orang jual lagi ke? LadyLista ingat dahulu, sewaktu balik sekolah LadyLista mesti akan beli ais krim patah atau sesetengah panggil ais krim batang dekat kedai makcik Esah. Memang terkenal la kedai mak cik Esah ini. Semua budak-budak sekolah pun pasti akan singgah, mana tak nya, LadyLista sekolah pagi, balik tengah hari, matahari betul-betul atas kepala iolls... memang ais krim patah tak dapat dilupakan. Jom imbas apa makanan zaman kanak-kanak korang:

1. Sate Ikan


2. Sengkuang Calit

3. Gula-gula











10

Bagus
10

Marah
10

Terkejut
27

Sedih
16

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (88 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ainie_1008 25-6-2014 04:26 PM
Sate Ikan





Last edited by ainie_1008 on 25-6-2014 04:30 PM

Quote ainie_1008 25-6-2014 04:29 PM
Sekuang Calit Dengan Kacang

Quote ainie_1008 25-6-2014 04:32 PM




Quote ainie_1008 25-6-2014 04:34 PM


Quote whadda 25-6-2014 05:49 PM
jangan tak caye...
skarang tengah menikmati...



kebetulan dapat dari kenduri kawen 2minggu lepas..



sate ikan... tp bukan la versi lekor... hehehh..

Quote whadda 25-6-2014 05:54 PM






Quote faezahwonderful 5-7-2014 12:15 AM
ainie_1008 posted on 25-6-2014 04:29 PM
Sekuang Calit Dengan Kacang

rindu ye........
Quote khaira01 5-7-2014 01:14 AM
oh my...semua tu fevret Khai. sengkuang kacang terbaik!!!!


ceklat arnab


koko ball






Quote khaira01 5-7-2014 01:16 AM
ainie_1008 posted on 25-6-2014 04:26 PM
Sate Ikan

mmg sedap!! Khai slalu beli kat pakcik naik moto.
Quote ainie_1008 5-7-2014 01:59 AM
khaira01 posted on 5-7-2014 01:16 AM
mmg sedap!! Khai slalu beli kat pakcik naik moto.

Dulu 1 cucuk seposen, skrg 5 cucuk sehinggit.. tp mmg sdap kan..
Quote khaira01 5-7-2014 02:08 AM
ainie_1008 posted on 5-7-2014 01:59 AM
Dulu 1 cucuk seposen, skrg 5 cucuk sehinggit.. tp mmg sdap kan..

btul2....murah lagi tu. pasar mlm kat kedah ada jual.hehe..
Quote melissa~~ 18-12-2014 03:10 PM
sate ikan tu i selalu makan..
Quote sohsohtan 2-1-2015 03:05 PM
Sate ikan paling suka! Best~
Quote sinsin88 2-1-2015 03:07 PM
Susah nak cari kedai ada jual Nyam Nyam~ rasa rindu la...
Quote kakakyee 5-1-2015 03:05 PM
rindu la sate ikan... susah nak cari skrg.
Quote ainie_1008 7-1-2015 12:52 PM
kakakyee replied at 5-1-2015 03:05 PM
rindu la sate ikan... susah nak cari skrg.

pasar mlm tmpt aku ader. sebatng 20 sen. tp hampeh sos pon x sdap.
Quote bawangputih05 8-1-2015 04:18 PM
suka semua tu except sengkuang..xsuka..
Quote SukaMain 12-1-2015 12:30 PM

#1 Suka juga gula-gula tu. Sekarang boleh jumpa lagi ke?

#3 Gula-gula ni asam kan?

Quote ayanganje 12-1-2015 03:29 PM
gula-gula tic tac

Lihat semua komen(59)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 02:09 PM GMT+8 , Processed in 0.076100 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top