CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

LAWAK~Hasil Seni Kek Yang Gagal

9-12-2014 04:37 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 15716| Komen: 50

Description: 20 Projek Kek Yang Gagal. Macam-macam gaya oleh mereka yang gemar membuat sendiri, namun kadang-kala banyak silap yang dilakukan.
Oleh : Fyruz Hanna

20 Projek Kek Yang Gagal. #14 Memang Epic Fail


Dunia kek adalah dunia yang indah dan berwarna-warni. Berbekalkan imaginasi, hampir semua benda dapat dizahirkan semula di dalam bentuk kek. Ini adalah benar buat orang yang berbakat dan telah membuat latihan berkali-kali. Bagaimana pula hasil-hasil kek orang yang err… kurang berbakat?
1.Err..

2.Patutnya jadi comel, tapi..
3.Mungkin ini telur yang memakai cermin mata
4.Ini pulak tidak kelihatan seperti telur
5.Nak minum ke air tu?
6.Duyung bukan, dugong pun bukan.
7.Oh, ini mungkin ikan paus yang sudah tua.
8.Kepala dah menyorok dalam baju, malu lah tu.
9.Kucing ni kita boleh sembelih. Eh, bukan kucing ke?
10.Ok cip coklat tu kelihatan seperti mata..
11.Sotong penyek ke alien penyek?
12. Tong sampah, please.
13. Aiskrim shrek dah jadi shredded.
14.Yang ini memang kesian.
15. Yummy??
16. Takmaulah saya
17.Teddy bear ke cadbury ni?
18.Ini landak togel
19.Hehehe
20.Nak kek harijadi yang ni ke?
                        
                                        
                
    
    
                  sumber: thevocket
    
13

Bagus
10

Marah
14

Terkejut
15

Sedih
12

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (78 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ais_kosong 9-12-2014 12:46 PM
sapa la yg buat nih..
Quote popjack 9-12-2014 12:53 PM
kalu sedap walu buruk

jek sapu ajer

janji kerrnyang

gen'dang gen'dut tali kecapi, kenyang pe'rutt senang hati
Quote epis 9-12-2014 12:54 PM
hahah... klakar tgk....
Quote pooh~key 9-12-2014 01:13 PM
Yang landak tu buat aku tersengih sorang2 kat opis ni. Hahaha memang kelakar.
Quote duniaku85 9-12-2014 01:17 PM
lembik sgt kut..tu psl tak jadi
Quote Munnalicious 9-12-2014 01:21 PM
Kesiannnnn
Quote dubuk 9-12-2014 01:26 PM
hahahahahaha kasihan
Quote cheeky_meal 9-12-2014 02:32 PM
y pie octopus tu...tanjat ai...hihi..
Quote budak_gemuk91 9-12-2014 02:40 PM
xselera nk makan...hahaha
Quote amyainsamad 9-12-2014 02:47 PM
hahahaha..kesian bday boy/girl
Quote Yoongie 9-12-2014 09:29 PM
no.17 dah macam syaiton
Quote mdhelmi 10-12-2014 02:56 PM
lebih kurang mcm kisah aku mula2 blajar masak je
1st dgn 2nd try mmg hancur lebur lauk tu
tp lama2 improve dan makin ok
kalo aku try buat kek mesti akan jadi mcm dlm gambar tu jugak


Quote LipasComel 10-12-2014 05:05 PM
hahaha! harap2 rasa yang hodoh tu sedap
Quote kuchibambam 19-12-2014 03:03 AM
Quote kaki_palsu 19-12-2014 09:28 AM
hahaha.. mmg lawak.. kesian pun ader.. tp xpe.. janji mencuba..
Quote ajuDK 19-12-2014 10:25 AM
Quote PinKnPurpLe 19-12-2014 10:34 AM
Cubaan yang pertama barangkali....takpelah...yang penting usaha lagi.....
Quote whiteorchids 20-1-2015 05:13 PM
Ohmyyyyyy! Haha
Quote zafira 22-1-2015 12:33 PM
terkujat aku nengok... hahahah....

Lihat semua komen(50)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 11:22 PM GMT+8 , Processed in 0.080954 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top