CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

4 Kelebihan Suami Yang Berisi.

8-4-2014 06:08 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 10179| Komen: 25

Description: Sama Juga Kalau-Kalau Isteri-Isteri Yang Berjodoh Dengan Suaminya Yang Montel ( Atau Berisi), Sebenarnya, Suami Yang Berisi Ni Terlalu Banyak Kelebihannya...Siapa2 Yang Belum Kwin Tu..Berdoalah Agar D ...
4 kelebihan suami yang berisi..wanita dan bakal-bakal isteri perlu tahu..



jodoh ditangan tuhan..kadang2 tu, kita nampak isteri seseorang tu tak tinggi mana, pendek je, tapi dapat suami yang mak..aii..tingginya..6kaki 2 inci.., tinggi tu.., ada pulak tu isterinya berkulit putih suaminya pulak kulitnya gelap..semua itu adalah ketentuan Allah swt..

sama juga kalau-kalau isteri-isteri yang berjodoh dengan suaminya yang montel ( atau berisi), sebenarnya, suami yang berisi ni TERLALU BANYAK KELEBIHANNYA...siapa2 yang belum kwin tu..berdoalah agar dapat suami yang montel2 dan beisi..

antara kelebihan-kelebihannya adalalah seperti berikut :

suami2 yang berisi ni selalunya mempunyai perut yang besar..jadi kalau isteri tak abis makan nasi tu, boleh suami yang tolong abiskan...sekaligus mengelakkan berlakunya pembaziran..membazirkan perangai syaitan.....

kalau tengah-tengah berehat di depan tv kat rumah tu, terasa isteri nak baring, suami yang berisi dan montel boleh dijadikan bantal..jimat masa tak yah nak bangun masuk bilik ambil bantal...

kalau tengah berjalan-jalan dengan suami yang berisi tu, tiba-tiba hujan turun, dan payung pulak lupa nak ambil dalam kete, suami yang berisi boleh dijadikan payung sementara mencari tempat berteduh.


kalau tergelincir dan jatuh bersama suami yang berisi ni, tak perlu susah payah nak fikir pasal keadaannya sangat kerana apa? Ya...kerana kemontelannya tu membolehkan suami bergolek dengan laju dan mengurangkan kecederaan pada suami... silap2 si isteri boleh tumpang landing atasnya.

2

Bagus
6

Marah
6

Terkejut
5

Sedih
6

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (34 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote prettyuglybabe 8-4-2014 12:17 PM
hahaha.. hampeh punya kelebihan
Quote Dewa19XKangen 8-4-2014 12:18 PM
serius,satg da nasi tambah cakap k*te kecik,kat thread relationship pun da pompuan buka thread takut nikah xpuas batin,ha ha..
Quote intriQue 8-4-2014 12:37 PM


kelebihan apakah macam gini?
Quote -electrifying- 8-4-2014 12:47 PM
wow, kelebihan sgt. hahaha
Quote incek_akim 8-4-2014 12:53 PM
kerana kemontelannya tu membolehkan suami bergolek dengan laju dan mengurangkan kecederaan pada suami


eh? bukan ke, kalau ikut hukum fizik; makin laju objek, makin banyak kecederaan? konfius jap
Quote enchanteur 9-4-2014 11:20 PM
lg satu pernah baca...laki montel ni lebih penyayang???
Quote nikaido 10-4-2014 09:08 AM
5 kekurangan lelaki berisi

1. kurang stamina - lelaki berisi cepat penat. buat kerja sikit dah mengah

2. makan banyak- kalau isteri x habis makan dan dia sudahkan takpelah. ni pergi restoran order macam-macam utk dia seorang je.

3. badan berbau - lelaki berisi biasanya lebih banyak peluh terutama bah. ketiak.kalau bukak baju bau boleh pitam

4. penyakit- lelaki berisi berisiko tinggi sakit jantung,diabetes dan lainlain

5. (yang paling penting) penis kecil - kxnxk menjadi kecil sebab isi kxnxk ditarik masuk dalam. ini betul bukan mitos, haritu ada baca dalam paper utusan bah. kesihatan. mcm mana isteri nak puas batin. ini boleh membawa kepada pertelingkaran suami isteri dan seterusnya membawa kepada penceraian


kesimpulan- keburukan lebih byk dari kebaikan.
Quote siape_aku 10-4-2014 10:15 AM
mcm bodo je kelebihan tu....kalau jatuh patah riuk der!!! x bole bangun!!
Quote mizlily 10-4-2014 11:46 AM
suami berisi bukan gemok kan????
Quote ahmadkda 10-4-2014 12:44 PM
kalau buncit ?
Quote lan_86 10-4-2014 05:02 PM
nikaido posted on 10-4-2014 09:08 AM
5 kekurangan lelaki berisi

1. kurang stamina - lelaki berisi cepat penat. buat kerja sikit dah me ...

no 5.

ilusi je tu.orang badan besar cth gemuk dan bodybuilder memangla penis diaorag nampak kecik sebab ilusi tubuh yang lebih besar.takde nye badan jadi besar penis kecut.
Quote keladi_merah 11-4-2014 12:42 AM
buncit dengan montel sama ke?
Quote pakweneelofa 12-4-2014 12:59 PM
hahahhahaha lawak
Quote WIFEY_KETIAK 7-5-2014 04:42 PM
ahmadkda posted on 10-4-2014 12:44 PM
kalau buncit ?

buncit kasi picit la
Quote mziskandar 7-5-2014 11:04 PM
tu kalau bini jatuh atas laki montel - bernasib baik.
nasib x baik, jadi sebaliknya..
Quote Dia_Yuni 8-5-2014 09:59 AM
mcm ni punye kelebihan bagi kat bebudak boleh lah terima. hahahaha
Quote emino 8-5-2014 11:17 AM
4 kelebihan? More like 4 alasan.
Quote alinone78 8-5-2014 10:57 PM
Hangpa suka kutuk laki buncit
Cer tengok ni
Quote ahmadkda 9-5-2014 07:26 AM
WIFEY_KETIAK posted on 7-5-2014 04:42 PM
buncit kasi picit la

dah byk kali picit, tak hilang buncit. . .

Lihat semua komen(25)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-1-2022 04:17 PM GMT+8 , Processed in 0.100183 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top