CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT


CARI Infonet Laman Utama Dilihat komen
Quote gula_tebu 13-3-2015 12:45 PM
dah tua-tua bangka pon nak kencing dalam lampin lagi. yekk la!
Quote Arissa_Adaj 5-3-2015 01:32 PM
aku pernah merasa pakai pampers 3 hari masa patah kaki hari tu. Itu pun merayu2 doktor nak gi toilet... terasa nak kencing tapi takleh kuar huhuhuhu. Ini sihat walafiat tapi pakai pampers... ko dah kenapa???
Quote khailya 4-3-2015 09:51 AM
buruk bebenor aku tgk....
Quote kivio 3-3-2015 02:38 PM
fetish ker nei??
Quote adikfatin 3-3-2015 11:48 AM
tudia aih!!!!!!!!!!! kiranya berapa-in-1 ni...hmm...even yg pompuan kalau pakai pad lelama pun dh xselesa, caner lah lampin dewasa pulak ye? dah la besar wei
Quote iznanaziz 3-3-2015 11:07 AM
bagi yg kurang upaya sesuai la....(yg terlantar sakit tu)
kita yg sihat ni...kalau nak terkencing dan terberak...baik le ke tandas
ni kang tak pasal berbau
Quote SayaSayangMama 3-3-2015 09:29 AM
Aduh... makin xleh terima dgn pmikiran org jepun. Dlm byk2 negara pling xterasa nk g adalah jepun yg serabut dan weirdo.
Quote Feedoss 3-3-2015 09:22 AM
pengotor..maju tp bodoh
Quote whadda 2-3-2015 02:18 PM
hahaa.. camni pon ade....

selesa ke dok kat kerusi opis trus kencing walopon pakai lampin... euwww..


ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-12-2022 06:45 AM GMT+8 , Processed in 0.034018 second(s), 11 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top