Register Login
CARI Infonet Return home

anieszack's space https://b.cari.com.my/?1109613 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

Wall msg

facelist

You have to log in before you can write to a wall Login | Register


HealthcareAgent 29-8-2013 07:54 PM
Cara Kekal Langsing & Kuruskan Badan~
Maqui Lite Coffee~
100% Natural Slimming Product Imported From France~
Price: RM95 only (Free Postage)
PM me or call me at 010-2943260 for more details~
anieszack 18-9-2012 05:43 PM
besh baca ceter ko pasal junior nih..
nanti ko upload pic dia bnyk2 ek...



**dh lama tak guna inbox cari ni, cam kekok benau nk pm org..
katak_ungu 18-9-2012 04:43 PM
Salam.

Sorry lambat PM ko..tibe2 kena g sidang media ape ntah dengan menteri. Mencik!!
Ekceli aku jumpe Junior tu masa aku balik Putrajaya...tibe2 je budak tu kuar dr bawah kete...terkujat la sebab muka n corak macam Wolfie..cumanya Wolfie kaler kelabu.  Sah anak Wolfie!
Ramai orang kat quarters aku ni sayang kat dia...aku dapat tau ada beberapa orang jiran yang suka bawak dia naik..bagi makan..mandikan dia..patutla bersih!!
AMIN.....rasa macam Wolfie bg hadiah kat aku.... aku takdelah 24 hours angkut budak tu naik umah..kalau ada, aku curik arr bawak naik...dia pon manje je...mainan Wolfie dia main...tandas Wolfie dia guna..
Aku dah tak berapa sedih lagi.....
lagipon ramai yang sayang kat Junior....aku tak risau kalo kena g outstation ke ape...
tapi tu la.... Wolfie takde yang boleh ganti...

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-6-2022 06:49 PM GMT+8 , Processed in 0.145493 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top