Register Login
CARI Infonet Return home

watachiwa's space https://b.cari.com.my/?1089292 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

Statistics

Visitors: 71

  • No prmissions to view

    No prmissions to view

    No feeds yet

Hujung Minggu kedua terakhir Bulan Syawal Tahun 2022 2022-05-22
Syawal 21, 1443H Ku rasa hari ni aman, InsyaAllah sampai ke ujung hari lah hendaknya. Hari muhasabah diri, setelah Tuhan punya aturan. Aku tercuit ha ...
(3) Views|(0) Comments
bersihkan sesawang 2020-10-30
Aaachooom. berhabuk lama betul nak berblog. kire hidup tak stress dah la kot. hahaha dulu asal stress tulis blog kann. ada masalah selesaikanlah. ...
(67) Views|(0) Comments
dibuli 2015-06-08
being tortured enuff!!! woi makhluk Tuhan.. aku tahu korang semua jejantan yang bile blk umah semua bini ko sedia kan makan pakai n x perlu nak fikir ...
(489) Views|(0) Comments
Astagfirullahalazim 2015-04-15
everything seem wrong today.. - pagi2 x jumpe kad access parking terpaksa gi parking berbayar ( mau kene penalti nih) -getah rambut ilang (smalam br ...
(505) Views|(0) Comments
Alhamdulillah 2015-03-23
Syukur masih diberi fikiran waras menahan kesabaran dengan ujian yang menimpa kalau boleh tahan dr Julai tahun lepas, kenapa nak melenting sekarang ni ...
(514) Views|(1) Comments

View more

You need to log in before you can Login | Register


No wall records yet

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-7-2022 10:55 PM GMT+8 , Processed in 0.061869 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top