CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: taksukapeanut

Kekasih Baru Nelydia Hadiahkan Kereta Mewah

[Copy link]
Post time 23-2-2016 05:27 PM | Show all posts
-electrifying- replied at 23-2-2016 05:18 PM
Dan difahamkan me masih bujang, so speku bsnssman tu laki org perlu digugurkan abam syd

tenkiu uols.

kasi info yang boleh diguna pakai tuk dorang neh

nak sambung bergosip. hehe


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-2-2016 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
LDP replied at 23-2-2016 01:39 PM
aik...jj n nely pulak ke? fazura apa citer? aishhhhhh jj neh..sejak menduda asyik la kumpul gf...ke  ...

Jadi kita kena panggil nely Toh Puan Muda Nely ker?
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 06:02 PM | Show all posts
cikanggun replied at 23-2-2016 02:32 PM
huntonglah dek nely kalo btol dpt keta mewah...

harap x kena curi la ya
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 06:04 PM From the mobile phone | Show all posts
untungla dpt kerete
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 06:41 PM | Show all posts
owh nelydia ku, ko da ada balak ke
penat aku mengejarmu
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Dik Nelly dah dapat kereta jangan lupa bayar installment tau..
Abang tak bagi free.

Bukan bulanan ye...
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Td tertengok Yuna Bintang di langit kat astrok ria
Masa ni qi tgh kapel dgn yuna
Jujurin...nmpk qi ni mcm miskin jah..mcm x punya apa2 rete
Elokle nely dpt bf kaya..senang hidup
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Lelaki meleis bujang/duda bisnessman yg kaya raya kt msia ni
1. Jejot
2. Dato Shahrin Zahari (ex natasya hudson and sh.ervinna)
3. S.M Faliq (adik ipar marion)
4. Adib Khalid (kesah apa ko ada izara aisyah pun)
5. Ada ramai lagi..tp meols x kenal nama diorg...tp muka diorg mmg femes2 la dlm tatler, dewab perniagaan  melayu msia
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-2-2016 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Hana replied at 23-2-2016 01:33 PM
jappp...sm faizal dah bercerai ke dgn datin Emelia Hanafi tu?

Pasal faisal and emilia ni meols no komen
Pi je tred kenamaan sana ...byk citer psl depa ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 07:17 PM | Show all posts
edoraixora: tengah mude & cantik nimestilah gunakan kecantikan itu utk menekel org ada2


kalau dh kertu masih ade ke yg sanggup bg kreta utk menekel?....
ehehhehe
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 07:20 PM | Show all posts
kiyudi: agak2 kalo bf dia kasi myvi dia heran x??


kalau yg nk bg myvi....sure akan sedar diri...sbb diberi wake up call dari kawan2...
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 07:25 PM | Show all posts
MissQwerty replied at 23-2-2016 02:56 PM
Mek jura dpat bf kayo kayo
Tp x mengharap pun dpt kereta rumah bagai derr
Mek jura pakai myvi pink ...

Faz tu ada merc
dulu orang kutuk2 dia
dia kata bukan sebuah jer kereta dia
ada rumah hokeh.

Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 07:43 PM | Show all posts
lipstickz replied at 23-2-2016 03:50 PM
Aku bkn nak ckp psl nely ni - tp pasal artis lain.
Konon dpt kereta dr boipren kaye, anak somebody. ...

Oh...akak speku ni mesti ML yg kekonon kapel dgn ank bijan tu eh?ke akak salah??

Hampunkan daku
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
MH37O replied at 23-2-2016 01:18 PM
perli aku lah tu...tak kuasa aku pompuan ni...



Akak. Nak tanya,  dalam cerita ni diorang ada shooting di kompleks membeli belah kan. Yg scene akhir2 tu. Apa nama mall tu ek?
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Depa 2 beradik ni bosan ler asik2 kuar cite pasal laki je..memang xleh idup tanpa laki ea..
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by rayray28 at 23-2-2016 08:47 PM
skinsandstars replied at 23-2-2016 02:20 PM
So dah dpt tau ke sapa bf nya? Boringlah tengok org serkap jarang kata jejai lah apa lah. :zz


Skg ni asal gosip psl bf artis mst nama jejai kuar hihiii
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-2-2016 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape adik beradik perempuan ramai..dari zaman anak dara lagi kene ajar penampilan diri wokey... jaga body..kecantikkan... untung2 boleh jd femes mcm adik beradik che ta..adik beradik anzalna..adik beradik senrose..adik beradik amyra rosli..adik beradik lofa... ctdk je adik beradik perempuam masing2x bawa haluan masing2x.....
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 09:44 PM | Show all posts
Nham22 replied at 23-2-2016 09:35 PM
Sape adik beradik perempuan ramai..dari zaman anak dara lagi kene ajar penampilan diri wokey... jaga ...

adik beradik senrose ni nely n uqasha je lawa.. yg rizrose dewi remaja tu x lawa pun.. skrg pun senyap je.. masa zaman lofa,anzalna,izara meletop2 dorang ni sbb lawa2.. dewi kali ni sepi je.. xde yg outstanding..
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
311gurl replied at 23-2-2016 09:44 PM
adik beradik senrose ni nely n uqasha je lawa.. yg rizrose dewi remaja tu x lawa pun.. skrg pun se ...

Siankan..zaman2 skrg punye dewi remaja dah tak relevant...mcm AF gak..lepas abes je..masing2x senyap...terpaksa selfie byk2 dalam IG....cubrla try create controversi baru oeg sedar kewujudan mu itu...
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 07:38 AM | Show all posts
pasuoren replied at 23-2-2016 09:23 AM
hahaha...
dulu..iols ingatkan kakak dia cantik sebab muka pinkish gitew..

samala.dulu ingatkan muka uqasha ni pinkish secara alami..tapi rupanya mekap je dah sekati..hehehe..nampak fake gila nak2 dalam cite tiap2 ptg ni..hahaha..sajak je aku mengata uqasha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-2-2023 01:47 AM GMT+8 , Processed in 0.665408 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list