CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: jelitaqasyah

Fiza Elite Dan Adam AF Bercerai Lagi!!!

[Copy link]
Post time 20-1-2016 04:27 PM | Show all posts
takziah adam dan fiza
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-1-2016 04:35 PM | Show all posts
takziah..moga itu yg terbaik buat mereka
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 04:37 PM | Show all posts
takziah pd kdua2nya
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Macmana pun ko belek meka dari segala sudut,

Memang nampak tak sesuai berdua.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 04:50 PM | Show all posts
apekehei nye weh oiii .
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 05:17 PM | Show all posts
alahaiiiiiiii chuolssss...
so sad la kan bercerai jua..
tidak klu chuolss dah jadik datin skrg nih...
sbb ex-hubby da bgelar datuk khennn...
makhaiiiii rugi besaqqqq la chuolss...
gigit jarik laaaa...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 05:31 PM | Show all posts
x de jodoh le tuuu....
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 05:32 PM | Show all posts
danieladam replied at 20-1-2016 04:20 PM
Meols rasa adam ni gayah la...fiza kn dh ada pengalaman kawen dan main. Kompem die dpt detect adam t ...

Gayah tak gayah tu tak pastilah kan..mgkin gak mengidap penyakit yg org lelaki paling gerun
Kalau dah bilik pun asing2 punya la lama, plus takde anak dgn fiza...apa nak tunggu lagi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-1-2016 05:42 PM | Show all posts
Patutla akhir2 ni tudung fiza makin longgar.. da cerai rupanye..
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 05:51 PM | Show all posts
adakah kerana gay?
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 06:36 PM | Show all posts

ada skali tu adam berjubah dn berimej islamic....

tak mgkn dia bengkok...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 07:09 PM | Show all posts
salimrock replied at 20-1-2016 06:36 PM
ada skali tu adam berjubah dn berimej islamic....

tak mgkn dia bengkok...

ramai jah ummah tabligh yang gayah nak.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 08:14 PM | Show all posts
Masing-masing pun berpisah dgn cara baik. moga bertemu pasangan yg lebih serasi laa ye.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 08:24 PM | Show all posts
zaman sekarang ni zaman metropolitan semua benda kena guna duit... bak kata sepupu meolss harga nak masuk tandas pon dah naik 30sen kikikiki
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Changa replied at 20-1-2016 07:09 PM
ramai jah ummah tabligh yang gayah nak.

Iols sokong stetment chuols...kdg2 org agama ni berselindung di balik agama utk
Menahan napsu. Chuols pegi asrama2 skolah agama. Kbnyakan kes semua hubungan sejenis, sbb x leh bertemu pompuan. Jd nk x nk, lelaki pon bole! Sekolah agama la byk kes gayah2 in denial.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 08:56 PM | Show all posts
fasha cerai... fiza cerai... musim retis cerai ker 2016 ni syukur raja azmi dah nak nikah balik
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-1-2016 09:26 PM | Show all posts
adam sangat cemburu buta orangya.
diakui oleh fiza.klu jalan2 fiza nak angkat kepala tgk lelaki lain pon dia ketaq lutut.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Ptut fiza stat blakon. Tgk cite anakku diva dh tlintas, eh, blakon?
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 09:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku pun yg si adam ni kuat cemburu .tgk si fiza pun da leher. Mcm rebel pun ada ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 09:57 PM | Show all posts
ALDRIN replied at 20-1-2016 03:53 PM
ye laa..dok bertabligh bagai kerja satu benda pon tak dak. Dok hidup dr sumbangan ahli2 tabligh yg ...

ohh tabligh ke adam ni. la camtu pulak...takkan anak istri nak mkn pasir kot. tringat kat bapak jehan miskin.. rasanya org penang masa zaman bapak i dulu tau yg bapak dia dulu sampai bakar kereta wo, takmo harta dunia katanya

patut la beberapa minggu sudah I berjalan arah bertentangan dengan fiza ni di the curve..dia depan mak dia blakang, malam sabtu, dia muka stress kerut dahi mcm garang pun ade...maka nya I tak berani pandang lama2 tapi manis la die
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 02:04 PM GMT+8 , Processed in 0.104301 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list