CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: shiraloveyou

MEMORI CINTA SURAYA [ANZALNA NASIR DAN HISYAM HAMID]

  [Copy link]
Post time 21-10-2015 08:16 AM | Show all posts
Semua dlm story ni Bengap ... Kita sabar kn diri.. Dh layan drama ni kn... Dlm hati Mmg meluap2 marah .. Di Ryan Ko sewakan satu rumah utk irina n family stay. X yh duduk kt villa Tengku tu.. Kata kaya kn.. Silap2 kang Diorg sabotage Mak tengku.. Pak Tengku pun mcm nk jatuh ke dlm dakapan Si Zila.., hopefully pak Tengku x tjebak. Just ambik kesemptan Sbb org Dh hidang depAn mata kn..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-10-2015 08:25 AM | Show all posts
etonjelita replied at 21-10-2015 12:58 AM
Ini ikut undang2 Mexico.. Hahahaha..., wali pun dh x sah. Mana blh ank tut2 bwalikan atok. Atok sb ...

adaptasi pun patut mana yg x boleh tu tune la ke lain sikit. mencelarukan ummah islam yg x berapa nk faham hukum je
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2015 08:51 AM | Show all posts
shachihata33 replied at 21-10-2015 08:25 AM
adaptasi pun patut mana yg x boleh tu tune la ke lain sikit. mencelarukan ummah islam yg x berapa  ...

Betul... Ada Yg tlepas pndg tu. Lg 90++ episodes to go.. Redha jer la Apa akn tjadi after ni..
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2015 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
aigooo zila tu goda pak tengku tu..dah terliur je rope nye..ni yg risau ni hahaha..sanggup buat ape je utk duit..gile btoi..
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2015 06:01 PM From the mobile phone | Show all posts
izamasha replied at 20-10-2015 11:38 AM
wife arman kata anak luar nikah aje tapi xsebut nama suraya...
habis le irina.. suraya lagi kaya da ...

rasanye mmg dia dh gtau kat zila tu suraya ank arman.. kan dorng brpakat nk bunuh suraya
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2015 06:30 PM | Show all posts
yg penting nanti suraya jadi giler / mengemis sbb anak dia kena culik kan....

heheee...takzabarrr nak tgk suraya cantik jadi giler ...  adakah akan dicomotkan???
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2015 06:32 PM From the mobile phone | Show all posts
abih la pak tengku pun dh kene rogol ngan zila.. anak beranak keje merogol je
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2015 09:24 PM | Show all posts
Hahahahaha.. Pak Tengku pun buruk perangai... Sangap sbb Dh lama x da partner kot.. Lauk dpn mata.. Zasssss la..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-10-2015 12:27 AM From the mobile phone | Show all posts
etonjelita replied at 21-10-2015 09:24 PM
Hahahahaha.. Pak Tengku pun buruk perangai... Sangap sbb Dh lama x da partner kot.. Lauk dpn mata..  ...

abih tu... dh puas menolak tp disua2 kan jugak.. akakkakaka
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2015 01:01 AM From the mobile phone | Show all posts
suraya mengemis?ni mesti arman dah kene bunuh ni..yela mcm xde sesape protect suraya dah adoi..

pak tengku tu tergoda jugak..punahhh haha..ikot cite telenovela kan..mmg seks bebas..tu pasal cite ni keje nak merogol je..
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2015 01:07 AM | Show all posts
hanna88 replied at 22-10-2015 01:01 AM
suraya mengemis?ni mesti arman dah kene bunuh ni..yela mcm xde sesape protect suraya dah adoi..

p ...

Hah!!! Mana tau Suraya mengemis???? Si arman tu betul2 NGOK la... Later2 Suraya dpt tahu pasal bapa dia lg sakit hati k.. Baik mengaku skrg... Jgn ditggu2...  Aduiiiiiiii... Sakit hati Tgk drama ni.. Tp still nk Tgk gsk .. HAhahaha.. Bodohnya iols..
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2015 01:10 AM | Show all posts
asampodeh replied at 22-10-2015 12:27 AM
abih tu... dh puas menolak tp disua2 kan jugak.. akakkakaka

Bill air Dh lama tertunggak.. Dpt lak putih gebu.. Dlm opis pun jd lah... Risau jer pak Tengku ikut jadi bodoh mcm Ryan Nnti.. If that happen tggl mak engku jer Yg bijak.. Sakit lg jiwa kita...,
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2015 01:27 AM From the mobile phone | Show all posts
adoi...kesian pak tengku..tergoda jugak dgn zila bakarin ni
untung lagi ben..tua2 pun dapat gak awek muda cun mcm vee tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2015 12:14 PM | Show all posts
weiii betulke semalam pak tengku ngan acik zilah dotdotdot ...

meols tak tgk plak ...  tertidur masa nak tgk ulangan ....hehee...
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2015 12:49 PM | Show all posts
sape pernah tengok telenovela mexico ni ..
cer cite apa yang terjadi seterusnya ...
malas tertunggu2 ...
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2015 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
etonjelita replied at 21-10-2015 05:10 PM
Bill air Dh lama tertunggak.. Dpt lak putih gebu.. Dlm opis pun jd lah... Risau jer pak Tengku iku ...

aku risau mak engku kene racun kene bunuh dek keluarga zila je..dah yg baik2 asik mati cepat..adess..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-10-2015 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
hanna88 replied at 22-10-2015 04:29 PM
aku risau mak engku kene racun kene bunuh dek keluarga zila je..dah yg baik2 asik mati cepat..ades ...

ha ah.. mak engu, cu'ie, suraya smua tu nk kene bunuh.. zali pun nmpak gayanye cam nak mati jugak.. bapak suraya pun akan mati kot.. ben pun ade potensi utk mati.. lelama yg baik smua mati.. tinggal yg jahat je kakakkaka
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2015 08:40 PM | Show all posts
asampodeh replied at 22-10-2015 05:09 PM
ha ah.. mak engu, cu'ie, suraya smua tu nk kene bunuh.. zali pun nmpak gayanye cam nak mati jugak. ...

Hahahahaha baru tercapai hasrat Airina n Mak dia nk jd org terkaya di Malaysia ... Pastu berebut jntn dgn Wati elite pulok. Tomoi ala2 bachok girl tu... Wahhhhh.
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2015 12:55 AM | Show all posts
etonjelita replied at 22-10-2015 08:40 PM
Hahahahaha baru tercapai hasrat Airina n Mak dia nk jd org terkaya di Malaysia ... Pastu berebut j ...

tu la kan.. jgn plak last2 kita yg tgk ni plak yg kene sakit jantung adoihhhh hahahah
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2015 01:11 AM From the mobile phone | Show all posts
asampodeh replied at 22-10-2015 09:09 AM
ha ah.. mak engu, cu'ie, suraya smua tu nk kene bunuh.. zali pun nmpak gayanye cam nak mati jugak. ...

hahaha..mesti punye ada yg mati tu..buat dek keluarga zila..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 09:01 AM GMT+8 , Processed in 0.083216 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list