CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: obelisk

[Tempatan] VIDEO: Anggota Jabatan Kesihatan Diacu Parang

[Copy link]
Post time 2-7-2015 12:55 PM | Show all posts
aku rasa India ni ada pertalian darah dengan nyamuk.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-7-2015 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Acu cuba try test fogging saluran pernafasan beliau..
sua muka beliyau kat lubang asap fogging tu..nescaya IQ beliyau akan bertambah sebanyak 14 mata...
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2015 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
sekel replied at 2-7-2015 12:18 PM
keeling + mabuk >>>>> berpisah tiada

aksi menarik tepuk parang kat kaki

Tak mabuk kot..kalau mabuk dia tak da laa nak ketuk parang kat kaki..kalau silap pertimbangan..tak pasal2 terbelah kaki sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2015 12:57 PM | Show all posts
bg yindia tuh, kalau nk bagitau kna gi ketuk rumah 1by1
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2015 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
mikasa replied at 2-7-2015 12:55 PM
Tak mabuk kot..kalau mabuk dia tak da laa nak ketuk parang kat kaki..kalau silap pertimbangan..tak ...

Gaya dia buat mcm tu mmg sebijik gaya dlm filem tamil....lol
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2015 01:02 PM | Show all posts
tau la sayang anak ... tapi jgn la sampai nak membunuh orang.. ko nak masuk lokap ka dei macha
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2015 02:02 PM | Show all posts
Apesal tak fogging ajer muke die?
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2015 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Biarkan je keling paria ni mati kene denggi.....ingat gengster habis la keluar parang....gaya macam mabuk jer....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-7-2015 02:10 PM | Show all posts
dongibap jabatan kesihatan!
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2015 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by agusta at 2-7-2015 02:25 PM

Boleh mati ke kena ini asap???selalunya klau yg  dduk apartment dorg tampal notis awal2..agaknya jenis kaki todi dan jenis x reti baca kot..ni patut g bt report polisi ni..sbb dok hayun2 parang..tgk pon seriau..
Dan parang2 ni mmg sentiasa ada dgn dorang ka??aku dulu dok tgk parang panjang masa mak ayah aku dok menebas lalang kat tanah dorang..
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2015 02:44 PM | Show all posts
elok la dia jalan terus kena denggi.... dia dgn aedes pun kaler dah sama... belang putih je takdak...
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2015 01:45 AM From the mobile phone | Show all posts
kes ugut boleh buat report. tak pasal2 masuk jel
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2015 02:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Zmn aku kanak2 ribena je yg dorg fogging sampai masuk dlm rumah... Zmn sekrg ni fogging luar je... Tu pun nak x nak je dorg buat ..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2015 02:03 AM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 2-7-2015 12:57 PM
Gaya dia buat mcm tu mmg sebijik gaya dlm filem tamil....lol

Peminat filem tamil kah wak?
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2015 03:38 AM From the mobile phone | Show all posts
jengkoil replied at 2-7-2015 12:52 PM
Fogging guna vape ke surya perkasa hitam bro?

Hahaha! Fogging guna vape bro! Hahahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2015 11:47 AM | Show all posts
sixret replied at 3-7-2015 02:03 AM
Peminat filem tamil kah wak?

kdg kalau yg best tgk la jugak....sbb intipati filem tamil lg bagus dr hindustan (betul ke ayat aku guna ni heheheh)
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2015 12:18 PM | Show all posts
Blaclist kan jer umah dia, india dan keganasan berpisah tiada. Klu tak bg tau pon pepeham jer lar, kan ker jiran dah di sembur so siap sedia jew lar. Cuba klu semua umah kecuali umah dia tak di foggin, maunya  tak bawak pistol.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2015 02:33 PM | Show all posts
report polis je, mengancam keselamatan. sbb tu ramai india mati kena tetak.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2015 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
rilex la. tutup pintu. ape susah. lg ramai mati kes denggi dari fogging
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2015 03:51 PM | Show all posts
datang fogging pun kena marah kalau anak kena denggi nnt dia marahkan jbtn kesihatan lah jugak.. aptb
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 08:03 AM GMT+8 , Processed in 0.197833 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list