CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 12642|Reply: 128

benda uols nk sgt buat dlm idup

[Copy link]
Post time 15-2-2015 11:59 AM | Show all posts |Read mode
uols.
idok le iols tau kalo2 da ada benang ni.. tp iols nk tau jugek le..

apa uols nk sgt buat dlm idup ni?

iols nk cuba sky diving.. tp bunda iols kata: hah branilah ko! jatuh trterap bru tau!

iols nk cuba bungee jumping.. tp bunda iols tnya: kalo tali tu putus cenggane?


haaaa....
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 17-2-2015 03:10 PM | Show all posts
nak ada aweks
mohon tt bantu
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2015 09:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak bercuti di tempat yg nyaman dan menenangkan..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-2-2015 09:14 PM | Show all posts
bangcak replied at 17-2-2015 03:10 PM
nak ada aweks
mohon tt bantu

awek? oh.. bulesss. meh details.. iols tlg pomot..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-2-2015 09:15 PM | Show all posts
mairakiut replied at 17-2-2015 09:06 PM
Nak bercuti di tempat yg nyaman dan menenangkan..

waaa.. besh tu.. tepi pantai..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2015 09:22 PM From the mobile phone | Show all posts
CikDaNdeLi0n replied at 17-2-2015 09:15 PM
waaa.. besh tu.. tepi pantai..

Tepi pantai ...best kan..tp lg suke tmpt mcm cameron ke...fraser ke..sejuk...hehe
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2015 02:25 PM | Show all posts
sama... saya teringin nak merasa buggee jumping, parachuit, parasailing ke paragliding.... tapi sejak meningkat usia ni, saya rasa mulai sedikit gayat, walhal kecik2 dan remaja dulu suka sangat berdiri dari tempat tinggi dan jenguk bawah....
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2015 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak mengembara ke seluruh pelusuk dunia, terutamanya tempat2 bersejarah.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 18-2-2015 03:46 PM | Show all posts
Felycya replied at 18-2-2015 03:41 PM
Nak mengembara ke seluruh pelusuk dunia, terutamanya tempat2 bersejarah.

sama la iols pun. nk travel puas2
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-2-2015 09:18 PM | Show all posts
mairakiut replied at 17-2-2015 09:22 PM
Tepi pantai ...best kan..tp lg suke tmpt mcm cameron ke...fraser ke..sejuk...hehe

tu pn besh.. tnh tinggi.. haah betul la.. nyaman..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-2-2015 09:20 PM | Show all posts
epis replied at 18-2-2015 02:25 PM
sama... saya teringin nak merasa buggee jumping, parachuit, parasailing ke paragliding.... tapi seja ...

tanda2 penuaan kah?

besh kn kalo bules buat smua tu..?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-2-2015 09:21 PM | Show all posts
Felycya replied at 18-2-2015 03:41 PM
Nak mengembara ke seluruh pelusuk dunia, terutamanya tempat2 bersejarah.

tu.. alhambra ke apa namanya tu..
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2015 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kann.... bestnye....bila la dpt pergi...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2015 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Felycya replied at 18-2-2015 03:41 PM
Nak mengembara ke seluruh pelusuk dunia, terutamanya tempat2 bersejarah.

Pergi istanbul...hihi...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2015 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
CikDaNdeLi0n replied at 18-2-2015 09:20 PM
tanda2 penuaan kah?

besh kn kalo bules buat smua tu..?

Camtulah, tanda2 penuaan , huhu...

Setakat ni target nk buggee jmping kt sunway, dgn paragliding kt jugra... harap kesempatan...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2015 11:43 PM From the mobile phone | Show all posts
epis replied at 18-2-2015 11:02 PM
Camtulah, tanda2 penuaan , huhu...

Setakat ni target nk buggee jmping kt sunway, dgn paraglidin ...

Buggee jumping tu yg terjun dri ats bgunn yg kaki kena ikat tu ye...
maaf la tnye..kite ni bru nk knl bnde2 ni..huhu
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 19-2-2015 12:15 AM From the mobile phone | Show all posts
alaa replied at 18-2-2015 03:46 PM
sama la iols pun. nk travel puas2

Kann..
Aku nk mulakan di
Pintu masuk sejarah dunia
Di damsyik syria.

Oh... Bilakah angan2ku ini
Akan menjadi kenyataan...

hewhewheww...
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2015 12:35 AM From the mobile phone | Show all posts
CikDaNdeLi0n replied at 18-2-2015 09:21 PM
tu.. alhambra ke apa namanya tu..

Kota Al-Hambra kt granada,
Cantik tu istana tu...
Bile la nk sampai.
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2015 12:35 AM From the mobile phone | Show all posts
mairakiut replied at 18-2-2015 11:43 PM
Buggee jumping tu yg terjun dri ats bgunn yg kaki kena ikat tu ye...
maaf la tnye..kite ni bru nk ...

Yup betul~~~
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2015 12:45 AM From the mobile phone | Show all posts
epis replied at 19-2-2015 12:35 AM
Yup betul~~~

Mmg kena ade keberanian la nk buat tu..
terjun dri aras tgi tu...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Lawak & Santai

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

14-8-2022 06:01 PM GMT+8 , Processed in 0.752769 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list