CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 3930|Reply: 16

Kisah Seorang Posmen

[Copy link]
Post time 30-1-2015 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Selepas 20round memusing
mencari alamat pak meon.

"Assalamualaikum !"

"Waalaikumussalam !"

"Pakcik, tmpg tye, ini rumah
Sameon Untot ke ?"

"Oh, btol lh tu, ini rumah pak meon
untot, dlm kg ni ada sorg je yg name
meon untot, pakcik lh tu"

"Oh yeke, lega lh sy klu mcm tu,
pening btol nk cari alamat umah
pakcik ni, jenuh sy memusing td,
nsb baik ada org kg tnjukkn,
klu tidak xtau mcmne sy nk
hantarkn bungkusan ni"

"Lahh, iyeke ?, hmm.. yg kamu ni
pon satu jugek !, bt ape lh kamu
penat2 musing satu kg ni mencari
rumah pak meon ?, kn ada lebih baik
klu kamu poskan aje bungkusan tu,
haa.. pos laju kn ke ade,
lg cpat keje kamu, cepat dan tepat,
mujur le kamu x pitam td,
heii kamu ni rope dh hensem dh,
pakainye smart satu set lg tu,
xkn itupon kamu xleh nk pikir ?,
ha.. bak ler sini bungkusan aku tu,
ape lh agaknye isik dlamnye tu ?,
ekseted plak aku nk mnengoknye"

Lalu posmen td pun menyerahkn
bungkusan pak meon dgn wajah yg pilu dan segera pitam di tempat kejadian stelah mndengar kata kata pak meon itu.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 31-1-2015 12:00 AM | Show all posts
biasa baca dah ni. tetap lawak gak.

tapi apesal versi ko ni panjang sgt?? hikhikhik
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 31-1-2015 12:56 AM From the mobile phone | Show all posts
vender replied at 31-1-2015 12:00 AM
biasa baca dah ni. tetap lawak gak.

tapi apesal versi ko ni panjang sgt?? hikhikhik

dh aku pon bace mmg rope itu
panjangnye, mih mih mih ..
Reply

Use magic Report

Post time 31-1-2015 11:18 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 31-1-2015 12:09 PM | Show all posts
so so ...boleh lah..
Reply

Use magic Report

Post time 31-1-2015 09:48 PM | Show all posts
Sameon untot..sameon untot...
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2015 12:27 AM | Show all posts
Tengok tajuk ada posmen, aku dah tau jalan cerita.. astro sesangat..............
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-2-2015 01:36 AM From the mobile phone | Show all posts
highcastle replied at 2-2-2015 12:27 AM
Tengok tajuk ada posmen, aku dah tau jalan cerita.. astro sesangat..............

kihkihkihhh...

Yg ni versi Astrobek xsgje tertrobek kekdahnye .

Adoi.. nk terkentut xjd kentut aku.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-2-2015 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Pak meon tu gay ke? Sebab dia puji posmen tu handsome. Mamat posmen tu memang handsome ke?
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2015 01:40 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2015 03:14 PM | Show all posts
oklah not bad
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2015 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Panjangnyaa
Reply

Use magic Report

Post time 4-2-2015 10:32 AM | Show all posts
Pak Meon tu org asli ke?!!
xpun dok dlm hutan...
Ke rumah jauh kat hulu?!!
Hahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 4-2-2015 11:36 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2015 03:21 PM | Show all posts
hahahahhaahaha
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2015 02:05 PM | Show all posts

aku tak paham
knp dia pengsan?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-2-2015 02:16 PM | Show all posts
hahaha .. adoii
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Lawak & Santai


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 12:01 PM GMT+8 , Processed in 3.898824 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list