CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 2261|Reply: 5

andai pm dengar kata hati saya ni

[Copy link]
Post time 23-9-2014 10:51 AM | Show all posts |Read mode
hem... 1 malysia 1 malaysia.. tu yg di warwarkan oleh PM kita.. hem kalu 1 malaysia sgt kenapa tak tekankan org melayu belajar bahasa Tamil n Cina... kenapa??? Untuk zaman skrg anak anak melayu perlu bahasa tu .. banyak kebaikan utk generasi kita....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-9-2014 12:39 PM | Show all posts
ko pm kan je kat PM!,,,,
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 26-9-2014 09:37 AM | Show all posts
nourahfey posted on 25-9-2014 12:39 PM
ko pm kan je kat PM!,,,,

dah pm.... dah lama pm.. fb.. tapi tak dr respon... hem sebenarnya aku takut.... generasi kita melayu kalu tak mampu kuasai bahasi Tamil n cina nanti bangsa melayu akan dikotak katikkan... zaman aku aku lah.. aku dah usia 30 lebih.. anak anak aku.. hem....

Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2014 12:32 PM | Show all posts
helmeita posted on 26-9-2014 09:37 AM
dah pm.... dah lama pm.. fb.. tapi tak dr respon... hem sebenarnya aku takut.... generasi kita mel ...

jangan takot,insyAllah,bangsa melayu tak akan diperkotak katikkan lagi,jika kita berpegang teguh kepada ajaran islam.
kalu pm taleh nak ubah,Allah akan hantar orang yang lebih baik dari beliau untuk buat perubahan besar besaran nti,kalau kita tak sempat tengok,anak cucu kita akan sempat tengok.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-9-2014 09:07 AM | Show all posts
nourahfey posted on 26-9-2014 12:32 PM
jangan takot,insyAllah,bangsa melayu tak akan diperkotak katikkan lagi,jika kita berpegang teguh k ...

Alhamdulillah.. ayat ayat yang memberangsangkan... Amiinnn... kita doa sama sama yer....

Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2022 06:21 PM | Show all posts

Errr...

[AceHand SPECTaceLAR]

Hapa tu hem...?


Jizzz... Klong! Klong!

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Lawak & Santai


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 05:49 AM GMT+8 , Processed in 0.083827 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list