CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 2861|Reply: 13

KEPALA ANJING BENGKAK AKIBAT KOLAR DIIKAT TERLALU KETAT (4 GAMBAR)

[Copy link]
Post time 15-3-2013 09:48 AM | Show all posts |Read mode
Ini ialah kisah sadis hari ini. Anjing dibawah mengalami bengkak yang teruk pada bahagian muka kerana tuannya mengikat kolar yang terlalu ketat pada lehernya. Pemilik anjing ini tidak perasan kolar yang dipasang terlalu ketat dan kepala anjing ini bengkak kerana beliau seorang wanita tua yang mempunyai masalah rabun dekat.Anjing ini bernasib baik kerana berjaya diselamatkan dan setelah menjalani pembedahan kini sihat kembali.




http://blogserius.blogspot.com




Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 15-3-2013 09:51 AM | Show all posts
siannye...dh rupa hamster lak
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2013 09:53 AM | Show all posts
dah macam babi lak aku pandang kan
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2013 09:57 AM | Show all posts
hahhahah...big hamster
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2013 10:00 AM | Show all posts
hest posted on 15-3-2013 09:53 AM
dah macam babi lak aku pandang kan

itulah, mcm babi hutan plak tu...




lawok, ade yg tgk mcm hamster???...
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2013 10:04 AM | Show all posts
supernaturalee posted on 15-3-2013 10:00 AM
itulah, mcm babi hutan plak tu...

agaknya babi kalau pala dia kecik rupa dgn anjing kot.. patut le Allah kata anjing dgn babi ni haram.. dah sepesen je dianya jadian dan sebab musabab haram. huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2013 10:11 AM | Show all posts
hest posted on 15-3-2013 10:04 AM
agaknya babi kalau pala dia kecik rupa dgn anjing kot.. patut le Allah kata anjing dgn babi ni har ...

eh, iye la...tak terpk plak haku
mungkin la...tp ade jgk muslim yg nk bela sbg pet
xphm aku...
dorunk rajin samak, bersangka baik
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2013 10:16 AM | Show all posts
kesian anjing ni..seksa dia...
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 15-3-2013 10:50 AM | Show all posts
siannya dodog nih.....
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2013 11:53 AM | Show all posts
sian anjing ni..terseksa dlm sedar...
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2013 11:55 AM | Show all posts
Siannya sampai bengkak sebegitu hilang rupa asal.
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2013 09:49 PM | Show all posts
alahai ... ciannyaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2013 01:10 AM | Show all posts
oksigen x smpi ke otak.. sian dia.. terseksa sekejap
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2013 04:34 AM | Show all posts
kesian anjing ni....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 09:54 PM GMT+8 , Processed in 0.087610 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list