CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: luvly_snow8608

Borak Gusip V172 :Edisi Hujung-Hujung Syaaban

 Close [Copy link]
Post time 11-7-2013 02:40 PM | Show all posts
wickedcat posted on 11-7-2013 02:18 PM
iols xtau nak beli apa jap lagi...any suggestion???

bubur lambuk
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-7-2013 02:41 PM | Show all posts
mizkajura posted on 11-7-2013 02:36 PM
ok duduk diam2 tak yah nak jemput ipar duai dtg bertandang.

pandai pun kau...org muda sepatutny ...

sebenar nya niat nk balas dendam tu ada
tp bila pk mak ayah
x jadi lak duk la dendiam je

tp ada gak wat jahat
time dia g tgk tb kat depan
buka tb channel rtm2 so otomatik tb kat depan rosak

dia x dpt tgk tb
sedap je dia tgk tb kat dpn
kita wat keje kat dapur
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 02:50 PM | Show all posts
mizkajura posted on 11-7-2013 02:40 PM
bubur lambuk

sedap gak.....
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 02:59 PM | Show all posts
miawpink posted on 11-7-2013 02:41 PM
sebenar nya niat nk balas dendam tu ada
tp bila pk mak ayah
x jadi lak duk la dendiam je

licik nyer kau noks.
tapi kalau dah nama menantu mmg la kn ringan tulang kalau gi rmh mak tertua
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:02 PM | Show all posts
mizkajura posted on 11-7-2013 02:59 PM
licik nyer kau noks.
tapi kalau dah nama menantu mmg la kn ringan tulang kalau gi rmh mak tertua  ...

harus la licik
x dpat nk buat bnda lain
tu je mampu buat
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:06 PM | Show all posts
nak nyampuk boleh??

Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:12 PM | Show all posts
tapibukanaku posted on 11-7-2013 03:06 PM
nak nyampuk boleh??

sila sila...
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:13 PM | Show all posts
tapibukanaku posted on 11-7-2013 03:06 PM
nak nyampuk boleh??

silakan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-7-2013 03:13 PM | Show all posts
wickedcat posted on 11-7-2013 03:12 PM
sila sila...

da pk menu berbuka ke ri ni?
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:27 PM | Show all posts
wickedcat posted on 11-7-2013 02:50 PM
sedap gak.....

lapa bubuk lambuk...
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:28 PM | Show all posts
miawpink posted on 11-7-2013 03:13 PM
da pk menu berbuka ke ri ni?

hari ni nak beli jer....hehe...xtau lagi nak beli apa...sampai sana mesti rambang mata....
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:29 PM | Show all posts
wickedcat posted on 11-7-2013 03:28 PM
hari ni nak beli jer....hehe...xtau lagi nak beli apa...sampai sana mesti rambang mata.... ...

sampai kat bazar kompom rambang mata
semua rasa sedap
nk beli semua je rasa nya
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
seteressssssssssss
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
jepp posted on 11-7-2013 01:30 PM
Semalam punya berbuka punya cerita..
abam kimie kata ke kaka, msk ns je. heols bli lauk.
tgk2 he ...

Sedapnya beriani dikala stress neh.. Pendek kata letak apa pun nampak sedaplah
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
miawpink posted on 11-7-2013 03:29 PM
sampai kat bazar kompom rambang mata
semua rasa sedap
nk beli semua je rasa nya

miaw, meh join nola.. kempen hindari bazar dekati masjid

kalau g param, kompem rm20 habis tang tu je. Kalau sebulan? Haha!
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:40 PM | Show all posts
Gnola83 posted on 11-7-2013 03:38 PM
miaw, meh join nola.. kempen hindari bazar dekati masjid

kalau g param, kompem rm20 habis ...

mang berkempen hindari bazar ni
masak kat umah je
dekati masjid
da leh jimat brapa byk kn
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-7-2013 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
miawpink posted on 11-7-2013 03:40 PM
mang berkempen hindari bazar ni
masak kat umah je
dekati masjid

masak jimat. Then lauk belen2 tu panaskan balik untuk sahur. Jimat. Boleh beli baju raya macam retis
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
hoyeh! Pas berbuka, terus shoot ke Penang. Berpuasa dengan family. Nampaknya diet nasi tak kesampaianlah
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:49 PM | Show all posts
Gnola83 posted on 11-7-2013 03:46 PM
masak jimat. Then lauk belen2 tu panaskan balik untuk sahur. Jimat. Boleh beli baju raya macam ret ...

masak sangat jimat
time ni la nk asah skill memasak
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2013 03:49 PM | Show all posts
Gnola83 posted on 11-7-2013 03:48 PM
hoyeh! Pas berbuka, terus shoot ke Penang. Berpuasa dengan family. Nampaknya diet nasi tak kesampaia ...

bukan slalu pun berbuka puasa n ngan famili kn
lupakn diet nasi tu sekejap
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-2-2023 09:15 AM GMT+8 , Processed in 0.098769 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list