CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 1950|Reply: 4

selera makan hilang ..........

[Copy link]
Post time 14-8-2012 11:23 AM | Show all posts |Read mode
salam ramadhan fomer semua...

sy nk mintak korang tolong sy,,tau x vitamin yg boleh menambahkan selera makan...
selera makan sy hilang... sebulan sebelom puase selera mkn sy hilang,, mkan satu kali sehari,, kekadang sy minum air jer,,sy lapar tp bile tgok makanan sy xder rase nk makan langsung...
dulu berat badan sy 52,, sekarang dh jadi 43 dah,,, sy ader mkn multivitamin, vitamin c,, tapi sume tu x berkesan... xnk makan jgk... bulan puase ni lagi teruk badan sy lemah sb x kurang mkn...
huwaaaaa...... sy stress sgt,, sy nk sihat mcm orng lain...
sy sendiri pn riasau tentang keadaan ini,, sy cuba mkn tapi sikit sgt..
tensionn... bile xmkn xder tenaga,, badan sy cepat lemah,, semput...
help mee...
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 14-8-2012 11:55 AM | Show all posts
pot_pet

Boleh cuba Alphalipid Lifeline yang diimport penuh dari new Zealand dan kaya dengan susu awal lembu,vitamin dan mineral.Student saya ambil sekali sehari n lepas setin naik 2kg. Sorang lagi ambil dua kali sehari dan dah naik 8 kg!

Kalau underweight pun bahaya jugak takut nanti tekanan darh rendah dan badan jadi lemah, x bertenaga dan mudah pitam.

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-8-2012 12:28 PM | Show all posts
cikgutuition posted on 14-8-2012 11:55 AM
pot_pet

Boleh cuba Alphalipid Lifeline yang diimport penuh dari new Zealand dan kaya dengan susu  ...

kt mne ader jual Alphalipid lifeline ?sy nk try beli la.. nk try mkn,, kot2 selera sy datang blik..

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2012 06:12 PM | Show all posts
pot_pet posted on 14-8-2012 12:28 PM
kt mne ader jual Alphalipid lifeline ?sy nk try beli la.. nk try mkn,, kot2 selera sy datang blik. ...

Boleh beli dengan cikgu secara pos.Kebetulan cikgu baru balik MidValley ni ambil stock n kalau bank in cepat,esok cikgu dah boleh Poslaju n sampai sebelum Raya.Nanti cikgu PMkan details ya.


Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2012 01:43 AM | Show all posts
Mungkin ramai yang belum mengetahui kehebatan produk SNE dalam membantu meningkatkan tahap kesihatan individu, dan Kapsul SNE telah membantu beribu-ribu individu berpenyakit kronik mendapatkan kembali kesihatan mereka dan pesakit-pesakit ini membina kembali kehidupan mereka.Berasaskan Buah Seabuckthorn yang mengandungi lebih dari 200 vitamin & mineral yang digabungkan bersama 27 makanan berkhasiat. 100% bahan semulajadi, rawatan selamat, berkesan, tempoh pemulihan yang singkat, tiada kesan sampingan dan diperakui oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan HALAL.Ikhtiar kepada penyakit anda atau ahli keluarga hadapi..........

berminat atau sebarang pertanyaan boleh terus ke:
www.produksne.com.my
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Kesihatan

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 09:39 AM GMT+8 , Processed in 0.220107 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list