CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 1702|Reply: 20

nk tnaye ckit...

[Copy link]
Post time 30-7-2012 11:18 AM | Show all posts |Read mode
sape yg tak pernah mngundi,,, nk tgok ramai x orang malaysia tak mengundi....
ader sape nk buat pengakuan.. share la....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-7-2012 11:30 AM | Show all posts
aku baru daftar... nk mngundi la ni..tk sabar nk undi wak hasan ali ni.. ahahahhahaha
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-7-2012 11:42 AM | Show all posts
pakwetizzaqyah posted on 30-7-2012 11:30 AM
aku baru daftar... nk mngundi la ni..tk sabar nk undi wak hasan ali ni.. ahahahhahaha

bagus2....tunaikan tggungjawab..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2012 11:50 AM | Show all posts
aku mcm dato sharifah aini gak la.. baru nk mengundi...dulu malas nak abik port sebab dah tau mesti menang...so sekarang aku dah nmpak perubahan di dunia sekarang..aku akan hapuskan BN yg duk tipu org kampung...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-7-2012 11:53 AM | Show all posts
myvia posted on 30-7-2012 11:50 AM
aku mcm dato sharifah aini gak la.. baru nk mengundi...dulu malas nak abik port sebab dah tau mesti  ...

mesti orang BN kmpong ko pilih bulu kan...
sedara d utamakan,,,
slu bnyk cam nie la kan...

Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2012 08:40 AM | Show all posts
pot_pet posted on 30-7-2012 11:53 AM
mesti orang BN kmpong ko pilih bulu kan...
sedara d utamakan,,,
slu bnyk cam nie la kan. ...

bukan tu je, mka akan jadikan balai raya jadi markas. kami org pas tak dibenar utk sewa utk lakukan sebarang atvt. kerna kunci, jkkk yg pegang
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-8-2012 08:25 AM | Show all posts
sktg posted on 4-8-2012 08:40 AM
bukan tu je, mka akan jadikan balai raya jadi markas. kami org pas tak dibenar utk sewa utk lakuka ...

huhu~~ teruk sgt kalo cam tue.. orang pas kene wat markas pas sendiri  la satu...

Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2012 05:26 AM | Show all posts
pot_pet posted on 6-8-2012 08:25 AM
huhu~~ teruk sgt kalo cam tue.. orang pas kene wat markas pas sendiri  la satu...

tu baru peringkat kg. dpd pemimpin kampingan umno hingga level negeri sama je. nak sewa stadium jgn harap lah.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 7-8-2012 08:36 AM | Show all posts
sktg posted on 7-8-2012 05:26 AM
tu baru peringkat kg. dpd pemimpin kampingan umno hingga level negeri sama je. nak sewa stadium jg ...

aik sewa stadium pn xleh ... x hagak2 ...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2012 10:37 PM | Show all posts
pot_pet posted on 7-8-2012 08:36 AM
aik sewa stadium pn xleh ... x hagak2 ...

ye, lepas dpt negeri, baru stdium boleh guna.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 01:03 AM | Show all posts
undi anda adalah rahasia,,,ngeh ngeh ngeh
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 05:36 AM | Show all posts
hakass009 posted on 8-8-2012 01:03 AM
undi anda adalah rahasia,,,ngeh ngeh ngeh

Prinsip undi rahsia dah org jarang guna skrg ni..My vote go to PKR

Since my first vote, none of them go to BN.... never regret

Last edited by wiseguy on 8-8-2012 05:38 AM

Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 08:17 AM | Show all posts
Dah lama daftar tapi selalunya malas nak gi ngundi... tapi kali ni pasti aku ngundi.. hahahaha... Undi sapa?? haaaa... nak tau ek..

Kalu PAS lwn UMNO = Kompom aku undi PAS
Kalu UMNO lwn PKR = Aku pertimbangkan utk undi PKR
Kalu UMNO lwn DAP = AKU RELA UNDI UMNO..
Kalu MCA lwn DAP = Aku ROSAKKAN KERTAS UNDI.... HAHAHA..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 8-8-2012 09:26 AM | Show all posts
tp goman mesti kene undi BN kan.. huhu
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 01:46 PM | Show all posts
pot_pet posted on 8-8-2012 09:26 AM
tp goman mesti kene undi BN kan.. huhu

Huh.. Mazhab mana plak ko menuntut ni?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 8-8-2012 02:06 PM | Show all posts
namirulmukminin posted on 8-8-2012 01:46 PM
Huh.. Mazhab mana plak ko menuntut ni?

ader my friend die gomen gk,,ader penah skli die undi pas skali dapt surat amaran dr jabatan die.. hah kan,,, so nk wat camne kene la udi bn jer..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-8-2012 02:13 PM | Show all posts
pot_pet posted on 8-8-2012 02:06 PM
ader my friend die gomen gk,,ader penah skli die undi pas skali dapt surat amaran dr jabatan die.. ...

Pesan kat kawan ko lain kali buat undi rosak je... dari undi BN tapi hati tak redho, buat sakit hati je... tul tak? Tapi kalu aku la yang dapat surat amaran camtu, aku terus pos kat Rafizi suruh dia dedahkan tembelang gomen tu... tengok la kalut tak sapa yang sign surat tu... hehehe
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 8-8-2012 02:21 PM | Show all posts
namirulmukminin posted on 8-8-2012 02:13 PM
Pesan kat kawan ko lain kali buat undi rosak je... dari undi BN tapi hati tak redho, buat sakit ha ...

entah la kawan aku tue,, die diamkan ajer...

Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 02:41 PM | Show all posts
Saya pilih mengundi
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2012 03:20 PM | Show all posts
Balairaya kat Bandar Tun Razak sebelah stor Esso (Petron) apa jadi? Dulu masa BN pegang BTR, Esso tak bagi buat balairaya tu sebab bahaya sebelah stor LPG, tapi nak buat jugak! Sekarang aku lalu situ, aku tengok berkunci je!
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-8-2022 01:58 AM GMT+8 , Processed in 0.087974 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list