CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: shiraloveyou

perempuan lasak

[Copy link]
Post time 6-5-2012 03:28 PM | Show all posts
Orang yang buat tue tak suka THRILL...Tak sanggup take risk...Tapi ada hati nak Scandal bagai ngan awek2 lasak..hmmm....Hipo sesangat hoccay..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-5-2012 06:41 AM | Show all posts
aku ske wanita yg lasak..bila dia lasak byk la cte dia nk kongsi..xde la bosan sgt lyn wanita yg dok kt umh tu..wat perabih ke beras jekk..
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2012 09:18 AM | Show all posts
tapi bab keras kepala tu x dinafikan jgk la kn...ade yg smpai clash dgn bf sbb bnda2 cmni. ...
shiraloveyou Post at 4-5-2012 21:44



    ikot napsu sesetengah lelaki laa kaklong...ade yg suke awek lasak..ade yg tidak..
pada aku plak..aku suke pompuan tu feminin.....lemah lembut..tp dlm diri dia kuat, tegas....bukan garang...

get what i mean?...
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2012 10:27 AM | Show all posts
Reply 41# adorable10


   itu namanya play boy bijak. awek lasak n aktif buat kuar jalan2. yang dok umah buat bini. so kalo nk curang xde masalah.hahahah. tp aku x mcm tu haaaa
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2012 02:09 PM | Show all posts
aku tegas, garang, kasar tp x suka main panas tp at the same time, ayu,feminin, suka makeup jugak
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2012 02:10 PM | Show all posts
aku sebagai gurl, aku mmg lasak...tp suke aktiviti mcm bsukan...maen badmiton, netball, futsal...masuk hutan pun ok je tp xde la lasak sokmo...
tp kalau pompuan yg suke superbike mcm xayu je kan...pakai rock2 bagai mcm jantan...xsuke la...xnampak ciri2 keperempuan....kalau scooter ayu lg la sopan je bkepit ....

tp best gak dok umah, mgemas, basuh, lepak2 bace paper magazine....kan sonok....hehe
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2012 04:55 PM | Show all posts
suka wanita yg lasak.... dan wanita yg ade muscle kat lengan dan bahu
winsonyu Post at 4-5-2012 12:58


kalau muscle kt perut camana
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2012 05:13 PM | Show all posts
aku gegurl jugak..tapi gigih nak menepek kat sini...

dulu aku ingat aku jenis yang bakal jadi andartu..yela, aku involve sport yang jarang pompuan main...masuk sukan sampai ke tahap kebangsaan plak tu..cuma tak menang jah

then bila masuk keja pun dalam bidang yang majoriti lelaki..bukan tu jer, aku sorang jer yang manage dalam ofis dgn luar ofis..keja bos aku adalah keja aku, yg beza aku makan gaji, dia bagi gaji...

tapi kawen jugak aku...anak pun dah nak masuk 2 dah..

bg aku tak kisahlah pompuan tu lasak, janji dia pandai masak, tau jaga diri, tau adab sopan, tak selekeh, tak sememeh dan punya pendirian tegas terhadap apa yang bakal dilalui nya...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-5-2012 05:35 PM | Show all posts
suka jer perempuan lasak asalkan dia x kasar macam lelaki...
B.K Post at 4-5-2012 12:17
...yessss!
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2012 07:50 PM | Show all posts
biar lah seimbang, macam saya seimbang, huhu (perasan) hujung minggu g la main badminton, hiking, jungle trekking kat FRIM, hari biasa siang berZumba, jog dan malam plak pakai la masker, krim pemutih semua. duk bilik je body tak fit lah nanti, cepat pancit.
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2012 11:05 PM | Show all posts
Reply 8# plainjane

yup lasak x semestinya kasar..xknlah masa aktiviti lasak kita nk lembut lak, ...x jalanlah mcm tue....
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2012 12:48 AM | Show all posts
suka pepuan dok umah jerr
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2012 08:30 AM | Show all posts
kalau muscle kt perut camana
cik.ijaw Post at 7-5-2012 16:55

muscle kat perut? wah.. teruja sungguh l .. hehehehhehe
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2012 04:51 PM | Show all posts
muscle kat perut? wah.. teruja sungguh l .. hehehehhehe
winsonyu Post at 8-5-2012 08:30



apa yang u teruja sangat tu winson??
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2012 04:56 PM | Show all posts
apa yang u teruja sangat tu winson??
redd_07 Post at 8-5-2012 16:51


teruja lah girl yg ade stomach muscle..... and muscle kat bahu.. stim gila... mcm yg gf hugh jackman in real steel
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2012 05:07 PM | Show all posts
assalam,nak tanya kaum lelaki,korang suka perempuan yg lasak ke atau perempuan yg duduk rumah,cantik ...
shiraloveyou Post at 4-5-2012 12:10



   TT ko ke ni??


   aku tiada masalah dengan wanita yg suka aktiviti-aktiviti lasak...


   aku leh join sekaki..hahahahahaha..



    klu dorg kate wat benda ni ilang ke-ayuan??hahahah..ke dia x mampu,faham2 je la aktiviti lasak perlukan ketahanan mental dan fizikal
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-5-2012 10:22 AM | Show all posts
sy sndiri lasak tp bknla terlalu lasak..bkn smua laki wat sy mampu wat..daya ketahanan dri saya agak kuat..suami pun mengakuinya...alhamdulillah..msh ada ciri2 keperempuanan lg..hehehehe...kebanyakannya wanita lasak ni berani..xde isu keras kepala ke degil ke...byk gak yg saya kenal..suka mnghias dri..terlalu feminin tp kepala batu gak..xmo dgr ckp..nk dia je betol...hahahhaha...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 05:20 PM | Show all posts
salam... ye ye..saya minat perempuan yg aktif...
x minat yg terlampau girlish, minat warna pink etc
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2012 05:58 PM | Show all posts
Reply  adorable10


   itu namanya play boy bijak. awek lasak n aktif buat kuar jalan2. yang dok ...
hanzedison Post at 7-5-2012 10:27


Wise man always Play Smart....Not Play Boy...
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2012 08:31 AM | Show all posts
teruja lah girl yg ade stomach muscle..... and muscle kat bahu.. stim gila... mcm yg gf hugh jac ...
winsonyu Post at 8-5-2012 16:56



    oohhh....sexy ma..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 08:12 PM GMT+8 , Processed in 0.080881 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list