CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: carlisha

Penerimaan LELAKI Terhadap Gadis Dirogol/Terlanjur

[Copy link]
Post time 15-5-2012 10:06 PM | Show all posts
kalau di rogol tak kira la masa kecik ke besar ke...
tak menjadi hal... (kenapa tt specify rogol masa kecil?)


tapi kalau no 2, 3, 4... maybe boleh tapi payah... probably take much longer time to gain trust..
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2012 03:04 PM | Show all posts
aku x terima la kalau terlanjur..aku pun duk susah jaga keterunaan aku..tp kalau di rogol ada maafnye la..itu pun kalau betul2 di rogol..
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2012 04:27 PM | Show all posts
Reply 20# Loxlaxman

sapa suruh p cari kelapa.... carilah manusia....
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2012 04:31 PM | Show all posts
Reply  Loxlaxman

sapa suruh p cari kelapa.... carilah manusia....
carly_lah Post at 16-5-2012 16:27


Dulu masa SPM ..sabjek bahasa repeat paper julai ka?
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2012 04:36 PM | Show all posts
Reply 24# Loxlaxman

carly x amik SPM, carly genius, terus masuk harvard....
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2012 05:00 PM | Show all posts
Reply  Loxlaxman

carly x amik SPM, carly genius, terus masuk harvard....
carly_lah Post at 16-5-2012 16:36


Di Harvard Lox kenai dengan satu professor yang pernah buat rumusan kajian beliau yang mengaitkan hubungan kasih sayang manusia dengan tumbuh-tumbuhan....katanya "mankind will definitely be more humane and benevolent if upon their advent espouse and marry to a coconut.." maksudnya, manusia akan lebih kaya dengan sifat perikemanusiaan dan pengasih jika sejak asal kejadian mereka berbuat keputusan untk mengahwini buah kelapa..

Selepas rumusan tu selesai, prof tu kawin dengan pokok kelapa....sampai hari ni Lox tak percaya.

Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2012 05:02 PM | Show all posts
Reply 26# Loxlaxman

o... professor tu dh mati... kena hempap buah kelapa.... lama dah....
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2012 05:10 PM | Show all posts
Reply 27# carly_lah

Mana derrrr....idup lagi, dah jadi taukey air kelapa kat pasar seni... ...

p.s - sedapnyer "ayaq nyok"...Carly tak rasa thirsty ke?
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2012 12:13 PM | Show all posts
Reply 10# adifrs


    sama la kite...vote no 5
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2012 12:19 PM | Show all posts
Reply  adifrs


    sama la kite...vote no 5
c0mby Post at 17-5-2012 12:13 PM



    hip....hip...horeyyyy!!!
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-5-2012 10:51 AM | Show all posts
Reply 21# Equalizer


byk sgt tgk drama nie, kes dirogol mse kecik....nti sy edit la
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-5-2012 10:54 AM | Show all posts
alamak...xley edit la poll
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2012 11:00 PM | Show all posts
Yg kena rogol tu yg kesian... entah nak terima lelaki lg ke tak kan..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2012 11:58 AM | Show all posts
ekceli dedulu kes2 macamnie bace kt porem jer
dah dewasa nie, tak sangka banyak jugak perkara nie terjadi di kalangan orang yang dikenali
haish, dulu masa terasa diri nie suci murni terus takmo kawan dengan dorang
sekarang lak bler dah matang nie, terasa simpati juger
tapi tak tau lah boleh terima idok sebagai pasangan, menerima dengan ikhlas tanpa ada ungkit mengungkit ape2...
macam payah juger lah, tapi kalau dah insaf, dah baik sekarang nie - kalau dah tu takdirNya nak tak nak kena lah terima
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2012 11:16 PM | Show all posts
ekceli dedulu kes2 macamnie bace kt porem jer
dah dewasa nie, tak sangka banyak jugak perkara nie t ...
syaiful Post at 11-6-2012 11:58

amboi ayat syaiful dah suci murni gitu, ehemmmm, kau dah in love balik ker???Apa cer? Org lama dah apa cerita?
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2012 08:50 AM | Show all posts
Reply 35# cmf_blingblings

in love, hehe... In an open relationship ajer... Belum decide ape2 lagi dengan sape2 wat masa nie

yang orang dulu tu ea, entah takde ape2 cete pun... tak dengar gosip2 bertiup lagi, sama jer ler kot
tak kawen2 lagi, masih membujang... huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2012 11:07 AM | Show all posts
Reply  cmf_blingblings

in love, hehe... In an open relationship ajer... Belum decide ape2 lagi d ...
syaiful Post at 12-6-2012 08:50
tak faham aku, entah masing-masing tgh tunggu siapa nak mula dulu
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2012 12:13 PM | Show all posts
tak faham aku, entah masing-masing tgh tunggu siapa nak mula dulu
cmf_blingblings Post at 12-6-2012 11:07


haha, tak payah susah-susah nak faham... biar jer, nanti2 ade ler tuuu
maybe next year ler decide, sesuai sikit... hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 13-6-2012 03:37 PM | Show all posts
vote yg last tu. boley gitu..?  
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2012 04:30 PM | Show all posts
x care pon masalah nih.. psal bukan salah perempuan tu kn..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-5-2022 05:42 PM GMT+8 , Processed in 0.086078 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list