CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 9535|Reply: 46

Skrin TV9 - Izan Azizan @ 07 March, 8.30mlm

[Copy link]
Post time 7-3-2012 04:50 PM | Show all posts |Read mode
IZAN AZIZAN (TV9)
HARI: Rabu
TARIKH: 7 MARCH
MASA: 8.30 MALAM
PELakonan: Zizan Nin, Syarifah Shahirah, Siti Saleha, Kefli AF3.



SINOPSIS IZAN AZIZAN (TV9)
Drama Skrin di 9 kali ini bertajuk Izan Azizan yang mengisahkan Azizan telah mendapat pekerjaan di ibu kota tetapi tidak mempunyai tempat tinggal. Tiba di Pudu Raya, Azizan dijemput oleh kakaknya, Aziah (Syarifah Shahirah), yang sudah dua tahun menjadi penghuni kota dan bekerja sebagai seorang kerani.

Aziah menjelaskan dia tidak boleh membawa Azizan tinggal di kediamannya kerana dia menyewa bilik dan penghuni lain adalah perempuan semata-mata. Kesemua mereka dilarang membawa lelaki ke dalam rumah itu. Puas mereka berfikir dan akhirnya Aziah mencadangkan Azizan berpakaian perempuan serta bersolek dan dia akan kenalkan Azizan sebagai “adik perempuannya”.




Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 7-3-2012 04:51 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 7-3-2012 04:53 PM | Show all posts


Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 04:53 PM | Show all posts
kih....kih..comey bila zizan bertudung...
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 05:10 PM | Show all posts
macam kelakar.

tapi Zizan ni memang pandai bawak watak macam tu. pernah tengok satu drama tu, watak dia jadi lelaki lembut, okay la jugak.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 7-3-2012 05:18 PM | Show all posts
Reply 5# bianglala


    Citer mee segera kalau tak silap...citer hari raya kalau tak silap.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 05:26 PM | Show all posts
Reply 6# krayolan

Ok, dah ingat tajuk drama yang iols tengok tu --- CINTA THOSAI (RTM)... (macam banyak pulak lakonan Zizan yang jadi lelaki lembut).  

lakonan Zizan yang paling iols ingat, GENGGAM TAK TIRIS. Dia dengan Noor Khiriah berlakon.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 05:37 PM | Show all posts
verstail gak mamat nihkan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-3-2012 09:03 PM | Show all posts
lawak jugak cerita ni. cerita yang tak perlu nak pikir banyak. santai..

gedik la pulak siti saleha, kat umah lain, kat ofis lain.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 09:11 PM | Show all posts
kah!kah!kah macam siot dua beradik ni  {:4_241:}
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 09:14 PM | Show all posts
lawak2...menjadi lakonan kedua2 adik beradik ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 09:20 PM | Show all posts
gedik tak hengat si Nora Elena tu {:4_502:}
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 09:28 PM | Show all posts
comeiii zizan nin
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 09:39 PM | Show all posts
kelakar sangat masa makan malam tu. kakak dia kata adik dia ada sopak, tu sebab pakai tudung dalam rumah.

sharifah shahira memang sesuai la watak kakak yang sempoi... tak nampak macam baca skrip pun.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 09:59 PM | Show all posts
Tolong!!! sakit perut {:4_241:}
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 10:21 PM | Show all posts

Skrin TV9 - Izan Azizan @ 07 March, 8.30mlm

zizan nmpk dah berisi...


(posted by mobile)
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-3-2012 11:43 PM | Show all posts
sgt kelakar...hahahahha {:4_502:}
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2012 11:44 PM | Show all posts
kelakar...... my saleha gediks sgtz....{:4_182:}
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2012 08:13 AM | Show all posts
aper endingnyaa smlm...??...jam 10 ttiba ujan lebat lak umah...terus tputus siaran.......
Reply

Use magic Report

Post time 8-3-2012 08:54 AM | Show all posts
best sgt cite ni..suka 2 beradik ni tambah2 shahira,ade je dia tambah2 skrip kot nk bg lawak..real life dia pon camtu..mmg gelak je semlm
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 04:43 PM GMT+8 , Processed in 0.115507 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list