CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: KelisaSilver

Penyanyi akui ada anak kini berusia lapan tahun hasil perkongsian hidup dengan a

  [Copy link]
Post time 23-1-2012 08:35 PM | Show all posts
Reply 77# jasmeen


    tu la sis....ade iras gak... dlm thread lg satu dorg ade ckp something laa...akak bace sendirik ek...sbb skeri nk ckp...hukhukhuk

   umur anak dgn year of wedding pon jauh sgt...hukhukhuk
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-1-2012 08:39 PM | Show all posts
jom karok

Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2012 08:44 PM | Show all posts
huh kan dah kene lahar.....
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2012 10:34 PM | Show all posts
tak perlu lah dia mengaibkan lagi arwah yg dah pergi...apa motifnya...nak bagitau semua org yg dia dah beranak dulu baru kawin ke?
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2012 10:56 PM | Show all posts
hmm bdiam lebih baik.. kn dah mcm2 cerita pulak timbul
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2012 11:02 PM | Show all posts
siann kat arwah...
tapi mmg x logik anak umo 8 thn...
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2012 11:10 PM | Show all posts
tengok dalam gambo pun macam erema ni happy ja
gigih la dok cite kehulu hilir susah bagai
rambut siap bole kaler2 lagi
bergaya la jugak
so takde la susah sangat kot
dia ni bodoh ke hape tah taktau bukak aib orang tu salah
lagi nak cite itu ini secara details
dah la cite hal bekas suami
ade jugak la spesis takde otak macam ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2012 11:18 PM | Show all posts
ada jugak org bengong macam ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-1-2012 11:24 PM | Show all posts
Reply 79# wookiehoney


    terseksa lah sangat sampai ngabihkan duit kebajikan suami khensss uols  ...dulu kan arrwah pernah suruh siasat akaun erema kot pasal duit kebajikan arwah si erema yg dapat ...betul ke tak sampai sekarang kite semua tak tau ...
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2012 11:25 PM | Show all posts
Reply 81# niniewawaa


    tapi cun jugak gambar si erema yg uols pastekan tuh
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2012 11:31 PM | Show all posts
al-Fatihah utk arwah. .
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2012 11:36 PM | Show all posts
Reply  wookiehoney


    terseksa lah sangat sampai ngabihkan duit kebajikan suami khensss uols: ...
jasmeen Post at 23-1-2012 23:24



    haah.betoi3
tapi kan, kalo lah betoi duit dia dpt kat erema nih, mungkin dok bg kat anak ka?
awatlah sheols tak mention duit tu utk nafkah anak ke ape kan?barulah dpt meraih simpati ke haper
ni org dah tade, baru tunjuk.tak paham betoi
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2012 11:54 PM | Show all posts
Reply 55# jazaa


  aku tlg ko lempang die.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2012 12:04 AM | Show all posts
Reply  jazaa


  aku tlg ko lempang die.
im_cyclist Post at 23-1-2012 23:54



Thanks cyclist......
Jasamu dikenang.......{:4_238:}
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2012 12:13 AM | Show all posts
Reply 94# jazaa


  u r welcome...
tp agak2 ar...nk buat akrobatik dgn pkai lampin je...
org yg dh meninggal, x blh nk defend diri sndiri...
biarkan jelh c erema tu..
hnye Allah sj tau yg trsirat.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2012 12:20 AM | Show all posts
Reply 95# im_cyclist


Tu lah....
ntah anak sapa yang dia beranak kan....tetiba je pulak kata anak arwah.....:@
setakat muka iras dengan arwah, tak bermakna anak beliau.....
Anak aku ada sikit-sikit rupa cina, adakah aku kawin dengan cina?......
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 24-1-2012 12:28 AM | Show all posts
kaya la si erema ni skarang sbb semua royalti Seri Bayu tu dpt kat dia.... wah.... joli katak la dia kan?.... takde ke sesapa nak sah2 anak tu betul ke anak dia ngan Seri Bayu?....
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2012 01:01 AM | Show all posts

Penyanyi akui ada anak kini berusia lapan tahun hasil perkongsian hidup dengan a

Kot ye pon..tak yah la cter arwah bli kete pkai nama dia n tak bayor..

Mcm saje je nk burukkn..plek tol dia ni.org kalau dah syg,smpan semua pkara buruk pasal org y kkita syg..ni kawen sbb nk dwet je ke ape?


(posted by mobile)
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2012 01:47 AM | Show all posts
http://www.google.com.my/imgres? ... fnpYiTDQ&zoom=1

tengok pic ne.. anak dia xmacam 5-6 tahun jek..
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2012 01:50 AM | Show all posts
dari nak minta simpati, terus kena lahar. udah2 la tu erema ni. sri bayu tu pun dah xde.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 04:52 PM GMT+8 , Processed in 0.073772 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list