CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: masarju

::Sessi LUAHAN PERASAAN d Pahang [2]::

   Close [Copy link]
 Author| Post time 4-1-2012 11:11 PM | Show all posts
Reply 58# monorail

u know better
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-1-2012 11:14 PM | Show all posts
Reply 59# masarju

jangan nampak hantu sudahlah...


Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2012 11:15 PM | Show all posts
Reply  satusembilan

skodeng benda-benda yang menarik
ciksurie Post at 4-1-2012 23:06


harap2 ciksuri kena ketumbit kat mata nanti...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 4-1-2012 11:17 PM | Show all posts
Reply 62# satusembilan

minta2lah jgn ternmpk DAN xnak nmpk

Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2012 11:19 PM | Show all posts
Reply  monorail

u know better
masarju Post at 4-1-2012 23:11
u too......
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 4-1-2012 11:20 PM | Show all posts
Reply 65# monorail

too much/many we know,rite
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 08:19 AM | Show all posts
Sungguh sayu mendengar bacaan dari masjidil haram....teresak esak qari tu...
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 12:17 PM | Show all posts
dia terkenang dan terkesal lah tu..

klu ai approve kan je then tgok pe respon dia pas t ...
sok_suci Post at 3-1-2012 22:22



org jenis 'dia' tu tak kenal erti kesal...serba salah sebenarnya nk approve ke tak...'dia' tu ada kaitan dlm famili member tp risau nanti kalo ada 'krisis' di removekan baliknya kita ni...dah cakap dah kt hb..hb pun serba salah...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-1-2012 12:22 PM | Show all posts
tak sabar nk tunggu 8 jan...
nak tengok sapa juara Masterchef...w/pun ramai kata Ezani juara...
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 12:23 PM | Show all posts
org jenis 'dia' tu tak kenal erti kesal...serba salah sebenarnya nk approve ke tak...'dia' tu ...
sfhzuraz Post at 5-1-2012 12:17



    ooo mcm tu..hmm..klu gitu..klu dia betul2 nk berbaik hmm biar kat luar je la..tgok serius ke tidak..klu merimaskan x selesa nk friend kat dlm fb..biar je..
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 12:37 PM | Show all posts
Reply 70# sok_suci


buat masa ni ignore jer kt dia tu...itu pilihan terbaik setakat ni...
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 12:50 PM | Show all posts
Reply  sok_suci


buat masa ni ignore jer kt dia tu...itu pilihan terbaik setakat ni...
sfhzuraz Post at 5-1-2012 12:37



    ye..buatlah apa yg rse terbaik. tgok keadaan.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 5-1-2012 12:52 PM | Show all posts
10 kali kolling2,tak angkat pun!!!xkan xnmpk ada miskoll


Adakah sesuatu dh berlaku?

{:4_227:}{:4_227:}
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 12:53 PM | Show all posts
tak sabar nk tunggu 8 jan...
nak tengok sapa juara Masterchef...w/pun ramai kata Ezani juara...
sfhzuraz Post at 5-1-2012 12:22

ingatkan tak sabar nak tunggu 9 jan......nak dengar apa keputusan mahkamah tinggi
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 01:49 PM | Show all posts
Reply 64# masarju

kalau hantu porem?


Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 03:26 PM | Show all posts
Reply 73# masarju


   cuba kol lagi...mana tau dia tu tengah bizi...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-1-2012 03:28 PM | Show all posts
Reply 74# monorail

kalau kes mahkamah tinggi tu dah malas nak amik tau...tak habis2 dari dulu...lepas satu, satu bersambung2...
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 03:41 PM | Show all posts
more than that...............
monorail Post at 4-1-2012 23:03



    abg long juga yg memahami
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 03:42 PM | Show all posts
Reply 78# cintan66

selamat hari lahir kaka cintan...

Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2012 03:43 PM | Show all posts
Reply 79# satusembilan


tk adik 19....
nak kek 19 tingkat boleh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-10-2022 10:21 PM GMT+8 , Processed in 0.082220 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list