CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: masarju

::Sessi LUAHAN PERASAAN d Pahang [2]::

   Close [Copy link]
Post time 18-6-2013 09:04 AM | Show all posts
masarju posted on 18-6-2013 09:00 AM
Masih heppi lg ke arini?Blh tmbh lg 200+ kot arini.

harinie biziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 18-6-2013 09:06 AM | Show all posts
tiada siapa yg sambut offer tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2013 04:34 PM | Show all posts
masarju posted on 18-6-2013 09:06 AM
tiada siapa yg sambut offer tu

offer apa ni mas
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2013 09:37 AM | Show all posts
walaupun demam dan pening kepala....masih bersemangat nak pergi ke gombak lg, kursus pembimbing rakan sebaya
hati mummy yg tak tenang dan senang.   Selepas ni dapat lah gelaran Pembimbing Rakan Sebaya Bongsu.. tahap tertinggi sekolah rendah

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-6-2013 10:04 AM | Show all posts
sfhzuraz posted on 15-6-2013 03:13 PM
kerja2 rumah mmg takkan selesai sampai bila2...puashati bila tengok rumah kemas dan bersih...

Waktu pg wajib kemas rmh..awal2 lg dh siap.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-6-2013 10:05 AM | Show all posts
cintan66 posted on 18-6-2013 04:34 PM
offer apa ni mas

offer buka rmh kuiz baru..cikSU dh buka td.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2013 12:39 PM | Show all posts
masarju posted on 18-6-2013 08:59 AM
Mengecat @ tukang bancuh cat@ tgk org mengecat?
xbersin ke pepagi ni?

huhhhh....tak caye lah tu kita buat semer tu
sakit badanku tauuuuu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-6-2013 02:21 PM | Show all posts
hananie posted on 20-6-2013 12:39 PM
huhhhh....tak caye lah tu kita buat semer tu
sakit badanku tauuuuu

OK ok..caya..super nanie tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-6-2013 09:16 AM | Show all posts
tak boleh ditegur
terus tersentap
dan pintu dihempas
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2013 10:06 AM | Show all posts
saye nampak medal kaler pink ...... cantik
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2013 01:06 PM | Show all posts
masarju posted on 20-6-2013 02:21 PM
OK ok..caya..super nanie tu

tiap2 tahun mmg xtvt mengecat ni mcm wajib pulak...tapi takde lah cat 1 umah

cthnya...thn lepas cat ruang tamu...thn ni cat bilik tidur je...thn depan insyaallah cat luar  pulak
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2013 03:13 PM | Show all posts
hananie posted on 21-6-2013 01:06 PM
tiap2 tahun mmg xtvt mengecat ni mcm wajib pulak...tapi takde lah cat 1 umah

cthnya...thn le ...

taip2 hari cat bibir kaler merah atau pink...kan kan kan
xtvt tak kira masa
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2013 05:36 PM | Show all posts
harap2 jerebu akan hilang sebelom ahad depan....nak pegi jb...
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2013 08:27 PM | Show all posts
Pahang best.......... rileks... Esp Telok Chempedak!!
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2013 12:19 PM | Show all posts
meluat dgn 2 eko yg suke perli2 org tu
Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2013 02:58 PM | Show all posts
bau asap semakin kuat....
lagi teruk dari semlm, bila la nak hilang jerubu ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 24-6-2013 03:14 PM | Show all posts
hananie posted on 21-6-2013 01:06 PM
tiap2 tahun mmg xtvt mengecat ni mcm wajib pulak...tapi takde lah cat 1 umah

cthnya...thn le ...

nnti bila nk mengecat luar rmh..jng lupa ai,OK


















Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2013 03:17 PM | Show all posts
kenapalah masa hari ini brjalan terlalu lambat???????
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-6-2013 03:25 PM | Show all posts
poisonrose912 posted on 24-6-2013 03:17 PM
kenapalah masa hari ini brjalan terlalu lambat???????

sebab kita xbnyk keja kot.

Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2013 05:30 PM | Show all posts
dulu banyak keje sampai jd stress, balik pun lambat...kul 10pm pun penah dok kt opis...
skrg dah tak byk keje pun stress..sb tak tau nk buat apa...dari pagi dok tenet jer....
takat antar report...pejam mata pun boleh...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-2-2023 04:17 PM GMT+8 , Processed in 0.090434 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list