CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: anieszack

RuMaH bErSaHur DAn Berbuka BerSaMa -vER 21..

 Close [Copy link]
Post time 19-7-2011 09:05 AM | Show all posts
kak sri skang ni bukan boleh dengar org sebut pasal makan2 ni.
dan dan balik umah kang nak buat terus.
terliur sokmo.
sejak2 nak puasa ni, menjadi2 betul kegilaan terhadap makanan.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-7-2011 09:06 AM | Show all posts
mkn byk sgt kot ikan keli berlado tuh adeen
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:06 AM | Show all posts
hadoihhh pstu menerjah toilet cm la ekk?

tu la mkn ikan keli berlado tak ajak ktowang
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:07 AM | Show all posts
kak sri kalau nak beli ikan ke segala mender basah tu biasanya kat pasaraya jek.
kak sri tak penah plak terlintas nak pi pasar basah tu.
tapi kak sri konfiden sgt kedai india ada jual belimbing.
sekali takde, kecewa tu macam kaca terhempas ke batu la kiranya semalam tu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:08 AM | Show all posts
hoho gen pong tak buat lgk smbl belimbing tuh sbb smalam wt smbl petai

ushh siannya k sri.. harus bertbh carik blimbing buloh tu.. g la psl mlm kt owang jual ulam2 tu harus ada
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:08 AM | Show all posts
hamboihh siap tmpl kt dahi tu.. takkan g keje nak dahi brtmpl gitu..

pengsan owang upis gelak weh
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:09 AM | Show all posts
tu la. kak sri berazam nak pi pasar malam la hari ni.
hari ni pasar malam kat tempat kak sri.
semoga berjaya membeli belimbing.
kak sri tak sabar nak blagak kat zeto.
korang nak masak mender lagik malam ni? bagitau la.
kak sri nak tiru jek ni.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:10 AM | Show all posts
kat ofis genchi tu best tak??
kawan kawan best tak.
musuh2 best tak?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-7-2011 09:10 AM | Show all posts
ehehhehe harus mulekkan dari skunk

nak train balek selera neh k sri oii

tembolok dah membosar tu psl asik lapar jah

mkn skit tp perot merengek2 nak lagik.. :@
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:10 AM | Show all posts
bukan takat ikn keli belado jo

ngan kari kambing lagi..acar masak..ikan talapia salai masak lomak cili api

pergghhhhhhhhhhhh..makan tak hengat
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:11 AM | Show all posts
korang ada masalah perut nak menyamai ketinggian dada dak??
ni soalan serius dari kak sri ni.
tolongla jawab.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:12 AM | Show all posts
ehehhe siot jah...
pg la psr mlm k sri mlm neh png
umah gen ade psr mlm gak
ngat nak g beli ikan blis dgn bawang dgn kentang
pstu tringin murtabak yg mables tuh
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:13 AM | Show all posts
nak kata besh tak la jugak bese2 je ksri
musuh? haha sini musuh dlm slimut k sri
dpn kita baik blakang dia blasah kita dpn bos
talam dua muke... so gen jenis yg layan sowang2 je
layan porem dgn lagu wt keje.. borak2 kdg2 je
kalo tak diam2 swg2 kt meja sndrik
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:13 AM | Show all posts
genchi nak beli kentang nak buat apa?
citer la.
kak sri sedia pen dgn kertas ni.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:14 AM | Show all posts
haduhhhh sodapnyoooo
humang aihh mkn tak hengat ko ye pong adeen wehh
tu pasl la sakit perot haa..
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:14 AM | Show all posts
ada gen ada...

perot hmpir sama tinggi dgn dada
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-7-2011 09:15 AM | Show all posts
kak sri letih la nak diam sorang2 .
kak sri teringin nak bergosip pasal artis, pasal org ofis sebelah, pasal menteri, psl org kg.
kak sri teringin nak terkinja2 kat sini.
tapi takde regu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:16 AM | Show all posts
nasib baik perut genchi setinggi perut kak sri.
jadiknya, cemanakah cara utk kasi dada lagik tinggi dari perut ni??
tanpa mencegah selera makan.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:16 AM | Show all posts
aladen org nogori tu kek mano?
den org juasseh.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:17 AM | Show all posts
adeen pon same..peyut dh same tinggi ngan dada
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2022 10:12 PM GMT+8 , Processed in 0.086470 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list