CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: biscuit_merie

CKD MOTO 4 INLINE

[Copy link]
Post time 21-1-2011 12:42 AM | Show all posts
tgok photo ni antara minat dengan tak. tapi tgok d/p nya terus padam....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-1-2011 02:27 AM | Show all posts
ktm org kaya macam ryo boleh la pakai..

kalo duit pun cukup2 nak bayaq bulan je.. cari je la yg jepun..
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2011 04:24 PM | Show all posts
Reply 22# Alt-F4

fuhhh... kayap ada la...



pssstt... aku 'kaya' budi bahase... muehehehehee...
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2011 04:45 PM | Show all posts
kaya kacang pun ok gak. hahahah
tp alhamdulillah dah makin banyak SBK diCKD skrg ni. harapnya trend ni makin diikuti oleh pengeluar moto lain.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2011 09:01 PM | Show all posts
ooooh motor ni yg selalu nampak tu ingt ER-6 tp lain je rupanya moto ni isk2
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2011 12:36 AM | Show all posts
rasanya jauh bebenor bezanya ktm ni dengan er-6n.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 24-1-2011 10:04 AM | Show all posts
rasanya jauh bebenor bezanya ktm ni dengan er-6n.
RizalRE Post at 24-1-2011 00:36


mmg jauh bebeno... tapi utk org yg biasa dgn moto... bagi yg tak tahu mmg semua moto nampak lebih kurang jer...

wife aku skrg ni bunyi moto pun dia dah buleh cam... moto brand apa... hehehe...
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 03:30 PM GMT+8 , Processed in 0.060696 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list