CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 12294|Reply: 120

"Saya Tiada Kena-mengena Dengan Masalah Keluarga Ni" - Janna Nick Punca Fyna Diganyang Madu?

  [Copy link]
Post time 24-1-2023 07:50 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon Azhar Sulaiman pada Ahad membuat hantaran di Instagram bagi menitip pesanan buat pihak produksi TV3.


Dia meminta agar perkahwinan Fyna Jebat dengan Datuk Zainal Abidin Hassan tidak dijadikan bahan jenaka bagi menjaga hati isteri pertama jurulatih berkenaan yang juga anak saudaranya.




Kredit foto: IG




Meski hantaran berkenaan dipadam aktor itu, Datuk Fizz Fairuz memuat naiknya semula di hantaran IGnya.


Pelakon itu mendakwa Zalina juga merupakan anak saudaranya.


Namun, penyanyi dan pelakon Janna Nick tampil di ruang komen meminta gambar tangkap layar memaparkannya sebagai hos program Famili Duo dipadam.




Kredit foto: IG



"Tolong padam, saya tiada kena-mengena dengan masalah keluarga ini," tulisnya.









Janna juga meminta maaf kerana tidak sensitif berhubung hal yang tidak diketahui atau dimaklumkan kepadanya lebih awal.


Bagaimanapun, rata-rata netizen menempelak kenyataan Janna itu yang didakwa memulakan isu berkenaan dengan melontar soalan provokasi terhadap Fyna.











Kredit foto: IG





Pun begitu, ada yang berpendapat soalan diajukan Janna tidak perlu diperbesar memandangkan perkahwinan Fyna dengan Zainal bukan lagi rahsia. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2023 07:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak paham
Sbb tak tgk, apa soklan yg ditanya?
Apa kaitan pizz peruz ngn mami azhar? Yg tau dedua org Pahang.
Adakah kakak/abang azhar sulaiman kawen ngn adik badik pizz peruz lantas menjadikan bini abang Jenal tu anak buah dorang?
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalu xsilap janna nick tanya fyna "tido lambat ke hari2 tgk bola".. Disambut fyna dgn "taklah, main bola" lbh kurg mcm tu gamaknya
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:08 PM | Show all posts
last2 org lain yang kena blame!  tuan punya badan, dua2 bersedapan!
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
soalan apa janna tanya fyna
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Heppp.. Kowang pun.. Nnt janna mai sakit bipolar die.. Sume org kono saman... Hihi
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
beta_carotene replied at 24-1-2023 08:01 PM
Kalu xsilap janna nick tanya fyna "tido lambat ke hari2 tgk bola".. Disambut fyna dgn "taklah, main  ...

Lah soklan gitu kerr so kenapa bini tua rasa terhina?

Takde pun sebut nama dia
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
beta_carotene replied at 24-1-2023 08:01 PM
Kalu xsilap janna nick tanya fyna "tido lambat ke hari2 tgk bola".. Disambut fyna dgn "taklah, main  ...

laaa... itu je soalannya? ok je iols rasa... sian ko jana
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2023 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Soalan gitu pun nak sensitif ke

Bukannya soalan
Jana - “Awak masak apa untuk Tok Jenal?”
Fyna - “Saya masak kari kepala ikan”
Jana - “Patutlah Tok Jenal tak balik rumah sana”

Kalau soalan ke skrip gitu
Boleh ler amok2

Ni bukan macik membela Jana ke tibitigasuku
Tapi kalau semua dah sensitip
Jangan jadi retis lah belaka
Tutup medsoc tu
Duduk dendiam macam rakyat biasa
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan main si pina jawab main bola yee .tgh seronok..gitu la
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
she replied at 24-1-2023 08:27 PM
Soalan gitu pun nak sensitif ke

Bukannya soalan

Yg sensitif mgkin bini no 1 kot..tu psl no 2 kene hamok...gitu la kot...no 1 dgr jwpn gitu die rs triggered..
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 24-1-2023 08:12 PM
Lah soklan gitu kerr so kenapa bini tua rasa terhina?

Takde pun sebut nama dia

Memg x sebut nama
Tp bola tu kn bola dia jgk
Marah la dia fyna amik bola dia x mintak izin
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
beta_carotene replied at 24-1-2023 08:01 PM
Kalu xsilap janna nick tanya fyna "tido lambat ke hari2 tgk bola".. Disambut fyna dgn "taklah, main  ...

Lah itu je ke.. takkan la pasal tu je dia triggered. Mesti ada lagi benda2 lain
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Owh interview yg itu ke... ingatkan interview mak ayda tu
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 24-1-2023 08:12 PM
Lah soklan gitu kerr so kenapa bini tua rasa terhina?

Takde pun sebut nama dia

Aku speku tok jenal x balik rumah bini tua.itu yg kemain sentap kot.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Baik No1 main lato-lato mainan untuk gembira kan hati daripada berebut lato-lato ori dengan No2..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2023 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 24-1-2023 07:54 PM
Tak paham
Sbb tak tgk, apa soklan yg ditanya?
Apa kaitan pizz peruz ngn mami azhar? Yg tau dedua org ...

Sedara mara gamaknya dedua tu.. Mami Azhar org Bentong, Fizz org Raub.. sblh2 je dua daerah tu.. ehe..
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Bola kecut jadi rebutan.rilek la jannah tp betul dah teguran tu.hari tu ko asik dok sindir soul
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Lebih berminat nak tahu kaitan Piz dan mami smpai dua2 nya adalah pak cik kpd isteri jenal
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Berkongsi bola begitulah..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-2-2023 12:53 PM GMT+8 , Processed in 0.121597 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list