CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 878|Reply: 13

[Politik] Anwar adakan pertemuan dengan Ismail Sabri, bincang isu semasa

  [Copy link]
Post time 7-12-2022 12:19 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode


KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim, hari ini, mengadakan pertemuan dengan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob di Putrajaya.

Anwar berkata, beliau menghargai kesudian bekas Perdana Menteri merangkap Naib Presiden UMNO itu untuk bertemu dan bertukar pandangan dengannya berkaitan pelbagai isu semasa.

"Saya juga nyatakan penghargaan kepada beliau atas dukungan dan sokongan yang diberikan," katanya menerusi hantaran di laman Facebook beliau, malam ini.

Beliau turut memuat naik sekeping foto yang diambil semasa pertemuan kedua-dua pemimpin.

Anwar, yang juga Pengerusi Pakatan Harapan, dilantik sebagai Perdana Menteri ke-10 Malaysia pada 24 November selepas Pilihan Raya Umum Ke-15 manakala Ismail Sabri adalah Perdana Menteri kesembilan.– BERNAMA


https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2022/12/1036241/anwar-adakan-pertemuan-dengan-ismail-sabri-bincang-isu-semasa

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-12-2022 01:04 AM | Show all posts
apak mail muka monyokkn terlepass dr terus jadi pm berapa lama ye uols pak mael jd pm korg lol
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 01:06 AM | Show all posts
bertukar tempattt. Bekass pm pak maellll, sempatt lah nama ko masok dlm sejarahh pak maell oiiii, itu pun dah syukurr, mmg takde tanjakk sgtt, bagi ucapan in english kat spore tu memalukan sgttt. Anwar ni barulahi ada aura international
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 01:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Orenn1 replied at 7-12-2022 01:06 AM
bertukar tempattt. Bekass pm pak maellll, sempatt lah nama ko masok dlm sejarahh pak maell oiiii, it ...


Anwar pun english hauk juga macam si mail tu. Rafizi pun sama.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 01:53 AM | Show all posts
Udah2 laaa tu. Sama2lah kita melangkah ke hadapan demi kesejahteraan negara dan rakyat. Apa yg kurang diitambah, apa yg tak elok diperbaiki. Buat ape nak terus masam  muka, tak habis ak kata mengata sedangkan kita sama2 rakyat M'sia dn seagama pula.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 01:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Anwar punya english lg baik dari Mail...tp dr segi cerdik...cerdik lg mail ni...nuwar ni mcm hero cerita tamil ajaa.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 03:29 AM | Show all posts
Babai replied at 6-12-2022 05:28 PM
Anwar pun english hauk juga macam si mail tu. Rafizi pun sama.

Hamboii babaiii statementt mcm org kecewa jahh. Parti ko kalah ke pilihanraya lol relax lah babaiii, semua kita dah pernah merasa parti kita menang dan kalahh
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 05:05 AM | Show all posts
Orenn1 replied at 7-12-2022 01:04 AM
apak mail muka monyokkn terlepass dr terus jadi pm berapa lama ye uols pak mael jd pm korg lol

Kan! Nampak sangat muka macam tertelan kapur sirih. Kecewa botingkek tingkek tak dapek jadi pm. Anak dia si nina tu pun nampak muka tak ceria. Senyum pun terpaksa gayanya. Dapat tahu pula laki ada kekasih gulap. Keshian
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-12-2022 05:16 AM | Show all posts
dua-dua kurus pulak bila duduk mcm tu.. aku rasa muhyidin gemuk skit dari mereka..


.. hebat anwar disamping tengah terapkan bentuk pentadbiran yang dia nak... dia tak lupa untuk minta sokongan kepada mereka-mereka dalam umno yang mungkin masih atas pagar atau mereka yang tak sokong, saat saat ini memang sepatutnya anwat cuba juga lobi supaya sokong dia .. 19 haribulan kan masih ada..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 07:34 AM From the mobile phone | Show all posts
ninja9 replied at 7-12-2022 05:16 AM
dua-dua kurus pulak bila duduk mcm tu.. aku rasa muhyidin gemuk skit dari mereka..



Ismail Sabri tu sejak jd menteri kanan nampak makin kurus adakah heols ada diabetes. Kaki dia halus je, muka dia dulu kan tembam2 bolat.Rambut dia pun dah putih semua padahal dia paling muda antara ex pm yg ada.

Sebut pasal sokongan bukan ke pak mael aritu kata nk jd pembangkang je takmo ngn PH sanggup kena pecat bagai pastu masih rindu sahabat lama siap pi mengopi kat tropicana bagai tu
Tp taktaulaa lepas jumpa PM10 ni cemana, dorang mmg tak penah duk satu kabinet pun sblm ni.So Ikutkan depa tak de isu sgt pun utk saling benci.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 07:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Terbaik anwar....yg penting..kerja..kerja..kerja...jgn mcm PM2 sebelum ni....tidur...lemah...choiiii
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 09:31 AM | Show all posts
xsabar tunggu 19hb
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 09:40 AM From the mobile phone | Show all posts
creep_bite replied at 7-12-2022 01:59 AM
Anwar punya english lg baik dari Mail...tp dr segi cerdik...cerdik lg mail ni...nuwar ni mcm hero ce ...

siapa ckp mail ni cerdik
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2022 09:56 AM | Show all posts
pak mail cakap..sekarang saya mau rehat..kamu sambung pikir pula masalah rakyat...siapa jadi PM mesti sakit punya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 08:43 PM GMT+8 , Processed in 0.104155 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list