CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 3178|Reply: 44

[Dunia] 3 gunung berapi meletus di seluruh dunia, petanda apakah ini?

  [Copy link]
Post time 5-12-2022 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-12-2022 12:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Takleh pendam lama2.


Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 01:21 AM From the mobile phone | Show all posts
PMYT sittah hanya tersenyum
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 01:24 AM From the mobile phone | Show all posts
dajjal nak keluar
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 01:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Sama mcm 2018 jah
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 05:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Sini kat NZ pun sama lah, dua tiga hari ni asyik duk rasa gegaran, hari hari dapat alert geonet pasal earthquake
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 07:39 AM | Show all posts
tanda2 akhir tahun
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 07:43 AM | Show all posts

Yg Tonga tu sama dgn Krakatoa? Teruk wei. Aiols baca, Krakatoa dulu tu sampai gelap dunia sebelah sini, udara penuh dgn abu letupan tu.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-12-2022 08:05 AM | Show all posts
normal la tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Petanda Maha Pencipta
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:10 AM | Show all posts
ada ketidak stabilan... kena monitor adakah ianya semakin teruk atau semakin baik.

jika semakin teruk kita kena hadap dengan kemusnahan bumi, dahlah kapal angkasa belum buat, bumi marah kot, manusia semakin kuat membiak
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:12 AM | Show all posts
bumi dah tua
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:16 AM | Show all posts
alam da tunjuk tanda2 walau macam mana pun teknologi hebat diciptakan tak mampu atasi kuasa alam
mereka yg di barat hanya mampu pung pang pung pang dgn kehebatan cerapan teknologi
sekali alam bagi hembus di angin lalu, semua diam seribu bahasa
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Tanda gunung pung marah bila zahid jadi tpm
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:19 AM From the mobile phone | Show all posts
bitterchoc replied at 5-12-2022 07:43 AM
Yg Tonga tu sama dgn Krakatoa? Teruk wei. Aiols baca, Krakatoa dulu tu sampai gelap dunia sebelah s ...

Masa tu jadi sejuk kn sbb matahari tak tembus
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Patut la...dah agak dah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-12-2022 08:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Maknanya ada peegerakkan tectonics plates ler.  
Tak zabar nak tunggu balstop buka trit titit pasal conspirasi gunung berapi pula.

Johnny bayar Cash Ring of Fire.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:30 AM | Show all posts
shernazz replied at 4-12-2022 07:19 PM
Masa tu jadi sejuk kn sbb matahari tak tembus



Ha'ah. Cuba tengok painting Edvard Munch, The Screaming inspired by letusan Krakatoa. Aiols ada gak baca buku The Day The World Exploded. Yg kat Tonga ni, dia lain sikit sebab bawah laut. Baca news, depa kata still tengah meletus tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni la kot yg time traveler bgtau akan berlaku tsunami besar kat us.. gunung2 berapi meletus menandakan akan ada pergerakan plat tektonik sebab tekanan yg terkumpul..akan terjadi mega tsunami bila plat tektonik tu tergelincir atau ternaik utk lepaskan tekanan yg terkumpul tu...
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2022 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
ninja9 replied at 5-12-2022 08:10 AM
ada ketidak stabilan... kena monitor adakah ianya semakin teruk atau semakin baik.

jika semakin ter ...

Disebabkan manusia semakin kuat membiaklah kita kena mengamalkan dan memperkasakan LGBTQ+
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2023 11:09 AM GMT+8 , Processed in 2.225645 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list