CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1405|Reply: 10

[Politik] Sebab nama Gobind Singh tak tersenarai sebagai menteri

  [Copy link]
Post time 3-12-2022 05:05 PM | Show all posts |Read mode
KUALA LUMPUR, 3 Dis — Bekas menteri Gobind Singh Deo hari ini berkata beliau telah menolak untuk menjadi sebahagian daripada Kabinet dan akan memberi tumpuan kepada peranannya sekarang sebagai Ahli Parlimen Damansara.

Menjawab soalan ramai tentang mengapa beliau tidak termasuk dalam Kabinet yang diumumkan Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim semalam, timbalan pengerusi DAP Gobind menjelaskan bahawa Anwar "memang meminta saya menjadi sebahagian daripada Kabinetnya".

“Bagaimanapun, selepas mempertimbangkan perkara itu, saya memaklumkan kepadanya bahawa saya tidak dapat berbuat demikian dan saya akan memberi tumpuan kepada peranan saya sebagai ahli Parlimen dan membantu kerajaan dalam semua cara yang saya boleh bergerak ke hadapan.

“Saya ingin mengucapkan terima kasih kepadanya kerana meminta saya menjadi sebahagian daripada Kabinetnya. Saya sekali lagi menyatakan keyakinan penuh saya terhadap kepimpinan beliau dan percaya bahawa beliau akan berjaya membawa Malaysia ke tahap yang lebih tinggi,” kata Gobind dalam satu kenyataan ringkas hari ini.

https://www.malaymail.com/news/malaysia/2022/12/03/daps-gobind-says-he-turned-down-anwars-request-to-join-cabinet-wants-to-focus-on-mp-role/43296

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-12-2022 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Gobin lebih berprinsip dan bermaruah daripada Mat Sabu & Din Ayub..... Tak sanggup dia berada dalam. Kabinet yg ada ketua penyamun di dalamnya.

Tu orang bukan Islam tu. Jauh lebih amanah & berintegriti daripada Presiden PAN & Timbalan Presiden PAN... Dua2 lahanat ni fikir nak cari makan je sebenarnya. Kalau takde jawatan menteri, dorang takde pendapatan langsung. Kemahiran hidup takde. Tak macam Gobin yg merupakan peguam berjaya.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
dia kan peguam si kluster mahkamah syed saddiq, boleh jd tak ni jugak antara punca dia tak nak jd menteri?
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 05:17 PM | Show all posts
Ni yang patut Zahid buat, tolak tawaran tu
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Perwira2022 replied at 3-12-2022 05:10 PM
Gobin lebih berprinsip dan bermaruah daripada Mat Sabu & Din Ayub..... Tak sanggup dia berada dalam. ...

Partai PAS kheun Gobind ni?
Not surprising ler...
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Reymz replied at 3-12-2022 05:17 PM
Ni yang patut Zahid buat, tolak tawaran tu

Nak tolak hapa, dia yg offer diri, nak gabung kalu bagi aku jd tpm
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 06:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Syabas Gobind punyai prinsip yang teguh dan sesungguhnya manusia yang valuable macam  ini memang susah nak dapat
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Sementara Mat Sabu pulak menyangka yg beliau akn jd muntri KDN
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-12-2022 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Ayahanda Allahyarham Karpal Singh: Anwar Ibrahim mesti bertaubat
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
aku suka dia jdi menteri dulu terus internet dapat murah kiciwa dia xada
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2022 09:51 PM | Show all posts
... inilah antara ciri pemimpin berjiwa besar .. tidak mengejar kedudukan .. dan punyai prinsip yg teguh.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-2-2023 08:54 AM GMT+8 , Processed in 0.104586 second(s), 34 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list