CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 1863|Reply: 23

[Tempatan] Baru 3 hari kahwin PH+BN. Si kiasu minta jawatan dlm kerajaan Johor pula. Jangan lupa share jawatan di Penang juga

  [Copy link]
Post time 27-11-2022 02:13 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Tahniah pengundi BN di Johor. Undi dacing, dapat roket

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-11-2022 03:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Padan la muka hangpa johor oi. Jilat la ludah sendiri jilat la kencing sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 08:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Umat yang telah dibinasakan oleh Tuhan dahulu, jenis perangai nampak azab depan mata baru nak percaya. Hambik korang!
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 09:11 AM From the mobile phone | Show all posts
kenapa x boleh kalau ada wakil PH menang di johor, bagi lah satu-dua bukan jawatan MB pun..Allah murka org Islam tamak..Sultan pun Melayu, apa nak risau
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Parlimen tebrau ni, dia ni menang haritu
Mana nye rakyat johor undi dacing sangat pun, haritu rasa jumlah undi untuk PN lebih dari BN
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2022 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Situ ramai puak2 pandatang yg dh jadi malaysian. Diorg janji perut kenyang sudah.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 02:25 AM From the mobile phone | Show all posts

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 02:28 AM | Show all posts
Jom nyanyi lagu penyamun.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-11-2022 07:08 AM | Show all posts
undi BN dapat PH ..undi PH dapat BN

takbir !!!!
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-11-2022 07:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Undi peliwat dapat penyamun
Undi penyamun dapat peliwat
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 07:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Bg je la da dia layak. Aku x heran da melayu ke bkn melayu ke sbb bangsa melayu ni sejenis bangsa yg x blh nak tolong diri sendiri dan sanggup bunuh sesama sendiri sbb politik.

Drp aku buang ms nak pejuangkan bangsa bagai smpi silap2 blh kena caj bawah akta hasutan, baik aku pejuangkan ekonomi diri sendiri dulu.

Kalo yg keje makan gaji ni ko ingt tokey bos korang tu undi bn ka? Sah2 la undi dap
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 07:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Cuba baca balik dasar kerajaan mcmana.. adakah mereka layak ke tak..

Kadang kita ni suka aje provok sesuatu isu.. saja suka nak bergaduh
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 07:51 AM From the mobile phone | Show all posts
bagi je lah. abda telah memilih.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 08:47 AM | Show all posts
Perwira2022 replied at 28-11-2022 07:09 AM
Undi peliwat dapat penyamun
Undi penyamun dapat peliwat

Ekau dah tak ada ayat lain nak guna ke.
Kesian jiwa memberontak kesakitan ye Ekau.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 08:49 AM | Show all posts
Biarla dia minta tak salah pun.
Dapat ke tidak blkg kira lah.
Yang salah bila ada majority tapi lembap nak mampus buat kerja.
P la melayu yang lembap buat kerja tu.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 09:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Perwira2022 replied at 28-11-2022 07:09 AM
Undi peliwat dapat penyamun
Undi penyamun dapat peliwat

Haaaa
Hambik ko
Posting yang paling win

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-11-2022 09:19 AM | Show all posts
Perwira2022 replied at 27-11-2022 11:09 PM
Undi peliwat dapat penyamun
Undi penyamun dapat peliwat

Hawau uols nih...
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 09:38 AM | Show all posts
dia mula dah.... adan uke
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 05:20 PM | Show all posts
BartholomewKuma replied at 27-11-2022 03:07 AM
Padan la muka hangpa johor oi. Jilat la ludah sendiri jilat la kencing sendiri

Ayat 'padan muka' ni ditujukan kepada siapa?

kalau kepada orang PN macam tak sesuai sebab mereka bukan undi PH. Kalau kepada orang PH lagilah tak kena sebab PH yang buat tuntutan.

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2022 05:25 PM | Show all posts
bagi je laaaaaaaaaaa

kesiaaaaaaaaaaaaaaaaaan

karang diorang balas dendam tak bagi anak2 Melayu kerja dengan diorang pulaaaaaaaaaak

mana forumer2 pangkat kuli sembang mcm T20 padahal mohon rumah PKNS nak keje lepas nieeeeee??

dah la perangai tak senonoh... gay pondan pedo etis berkulop..

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

waaaaaaaaaaaaaaaaarghkahkahkahkahkahkahkahkah

Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 06:12 AM GMT+8 , Processed in 0.156479 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list