CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 24690|Reply: 200

Lelaki Mirip Menantu Ismail Sabri, Jovian Mandagie Berciuman Dengan Lelaki Dalam Lif?

  [Copy link]
Post time 22-11-2022 02:50 PM | Show all posts |Read mode
Sedang ramai tengah kalut dengan situasi politik tanah air, ada satu video panas tersebar.


Di Twitter, seorang pengguna memuat naik video memaparkan lelaki mirip menantu Ismail Sbari, Jovian Mandagie berada dalam lif dengan seorang lelaki.




Foto: Twitter




Apa yang menarik perhatian adalah lelaki berkenaan dilihat mencium leher Jovian.


Di ruangan komen terkejut sungguh bila ada yang mendakwa memang dah lama tahu Jovian songsang.







Malah ada yang mendakwa kenal teman lelakinya.












Setakat ini tidak dapat dipastikan benarkah lelaki berkenaan Jovian?


Mungkin pelanduk dua serupa sahaja dan ada pihak yang sengaja mengeruhkan keadaan? -CARI


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-11-2022 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Bakalan hot thread.

Jobian ni tak puas lagi ke dgn jobian pharmaceutical?

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Open secret...lah. klu betul tu Jobiang
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 02:54 PM | Show all posts
tak HD, besi etc     
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 02:56 PM | Show all posts
dalam forum CI ni ramai gay juga, tul tak @Rockafella ?
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 02:56 PM | Show all posts
fitnah bah ni
50 puluh linggit..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
yg bini dia sebok hal politik, siap leak wasap chat bapak dia. jaga laki ko sudah la
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by kakikuDibibirmu at 22-11-2022 03:03 PM

Tak ada tisu terbang pun

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-11-2022 02:58 PM | Show all posts
Mohon Nina tampil defend laki sheols
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 03:00 PM | Show all posts
alaa cium bahu je ke???
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan da ckp ramai je pemimpin PAS, BN yg benci LGBT la apela. Tp laungkan DAP support LGBT.

Pemimpin melayu gelak je tgok penyokong. Tu baru keluarga pemimpin

Yg peyokong benci LGBT pon rmai je main pondan, gay for pay.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kawan dia ckp ada bau busuk..
Dia hidu.la.kat jovian..busuk ke..
Jovian ckp..nanti...tunggunkat bilik baru bau
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni bukan sesiapa pun...
Xkesah la leak or wat ever ..
Klu pic politaik yg leak harus dibincangkan..haha
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Cutenya budak nehhhh ermmmmm

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak menyempat. Sah2 dlm lif ada cctv.


Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 03:12 PM | Show all posts
heols bisesksual?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-11-2022 03:14 PM | Show all posts
Ayoooo... tercemar nama menantu tersohor Tok Mail..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 03:16 PM | Show all posts
open secret...tu yg tanjat tetiba kawin anak menteri...pompuan kan feeling lebih..laki fesyen designer pulak tu.. kekonon laki straight pun boleh buat kerja-kerja lembut... ala-ala kejayaan lah dapat mengubah selera ponen ponen macam bini-bini rizuman rizaimun tu... walaupun laki nyah drag....padahal propa je nak pakai baju lawa-lawa..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Geli weh......
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Haaaaa gitu bila bini ko sibokk abes org korek sisi gelap family.. Ade banyak lg tuuu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 09:26 AM GMT+8 , Processed in 0.138215 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list