CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: mattzzx

[Pulau Pinang] 'Rumah Sembang Pasemboq Utara V168'

   Close [Copy link]
Post time 22-11-2022 07:40 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
daging apa pula yg owner kedai beli.
nov selalu beli kedai tu
selalu beli ns set ayam atau keli
x kan dia nk jual daging bkn2
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-11-2022 07:40 PM | Show all posts
rs daging proses
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:42 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
klu jd tolol teruk nov. benda tu org pikir -ve je pasal nov nti.
eloklah bg nmpk cerdik.
kena buat keje org tu klu tak dpt nk elak nk buat cemana.
dr dulu nov x suka nmpk tolol
so biar je la geng2 C ni sggp nmpk tolol janji x pyh buat keje org
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:42 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
takde clerk?
mmg x de

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:43 PM | Show all posts
mattzzx replied at 22-11-2022 02:19 PM
jemput masuk borak2 santai ...
biasa lah kalau lama bercuti
bila masuk mesti lah banyak keje yg perlu disiapkan
sbb x de back up
klu ade back up x teruk sgt klu lps blk dr cuti pjg pun
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:44 PM | Show all posts
mattzzx replied at 22-11-2022 02:19 PM
jemput masuk borak2 santai ...
oklah kalau gitu
susah naik senang turun
orang biasa susah turun senang naik
makan lebih sikit badan pun naik
mesti nov ni menten slim jerr
bole la
tp nov lg suka klu trn berat sikit lg
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:45 PM | Show all posts
mattzzx replied at 22-11-2022 02:19 PM
jemput masuk borak2 santai ...
yelah nov nak bercuti pun tak sedap
bila ada jer kolig msg tanya pasal keje
cuti pun kena fikir pasal keje juga
baik lah pergi keje saje
hehee
btl la tu
nov setuju 100% dgn pandangan matt tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:45 PM | Show all posts
mattzzx replied at 22-11-2022 02:19 PM
jemput masuk borak2 santai ...
matt pun begitu juga
suka moyan beramai ramai
mmg pasan matt enjoy borak2
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-11-2022 07:46 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
betul nov. ada tu offer vacancy tp calon dah ada. letak iklan sekadar utk syarat.
especially gomen jns majlis penbandaran
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:47 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
dia cakap mcm tu nti betul2 masin mulut dia baru dia tau. tu yg lg sorang tu asyik tak lekat.
nov ok je
nnt2 jgn dtg cari nov dgn anak3
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:48 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
kaka dah beli dah oden kt FM sabtu lps. ok la. rasa lebih kurang mcm anak kaka buat kt rumah sebelum2 ni.
td mbr ajak nov pegi FM
sbb ingat nov nk oden
nov kata pantang sat
seriau nk mkn buat ms ni
pastu mbr beli brulee sofuto
sedap mbr kata ni france pny dessert


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:51 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
kaka beli 2 bekas. 1 bwk balik rumah. 1 lg bg kt anak sb dia stay kt SA.
1 bekas beli brp ketul

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:51 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
owh beli dr kedai yg sama. klu kedai lain2 tentu rider lain2 jgk kan.
ye btl
kdg beli dgn air sbb nk bg ckp min rm25 utk dpt kan free delivery
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:52 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
mmg tak akan disayangi tp ada yg suka. sb nk tunjuk diri vongok.
terasa mem
tp btl la diorg suka bila org lain tjk takut dgn diorg
bkn tkt mls nk layan
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:53 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
lama tak dengar cerita mak sedara yg ni.
agaknya dia pun rindu kt nov.
last jmp dia ms raya haji
kan semgg lps tu dia call kata mcm lama x jmp nov
nov kata br g mgg lps
haishh
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:54 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
sotong, udang antara yg kena berjaga2. kena siapkan duit extra.
mlm ni nov lpr ns sbb tgh x mkn ns
td sggh psr mlm beli NK
lauk udang, telur masin

kolestrol letak tepi jap
teringin
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-11-2022 07:55 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
aah. nov masuklah tepek kt situ hari2.
klu nov guna lappy bole la tepek
dan klu ade lagu nk tepek
nov tepek tu lagu2 nov duk dgr dlm kete
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:55 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
terima kasih nov.
hari jumaat dah capai. alhamdulillah.
in shaa Allah belum nk hilangkan diri lg.
sm2 kaka
kira awal dr jadual asal
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:56 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
lg pun nov pun dah lama keje kt situ.  
nov jns happy go lucky
pastu x suka nk gaduh bnd2 remeh

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2022 07:56 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2022 02:28 PM
kt rumah lama ada lg yg nk kena kait
betul lah tu. apa hak boycott nk komplen. suka  hati org tu la nk beli yg cemana.

kiranya org ni senior nov kt situ la. apa punca dia boleh sakit.
dulu dia prnh cite tp nov lupa punca
yup senior
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-2-2023 05:14 AM GMT+8 , Processed in 0.181029 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list