CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2668|Reply: 13

Tak Sampai Sebulan Berbaik, Lesti Kejora Hamil Anak Kedua?

  [Copy link]
Post time 1-11-2022 06:20 PM | Show all posts |Read mode
Awal bulan lepas, Indonesia kecoh dengan isu keganasan rumah tangga pasangan selebriti selepas Lesti Kejora dikhabarkan dimasukkan ke hospital akibat dipukul suami, Rizky Billar.


Walau bagaimanapun, isu berkenaan diselesaikan cara baik dan mereka bersependapat untuk memperbaiki hubungan suami isteri, malah Lesti yakin Rizky mampu menjadi bapa baik buat anaknya.




Detik




Belum pun sebulan membuat keputusan untuk berbaik, Lesti dikhabarkan sedang hamil anak kedua.


Peguam mewakili penyanyi dangdut iaitu Sandy Arifin enggan mengulas lebih lanjut mengenai dakwaan tersebut dan hanya tersenyum sewaktu ditanyakan sama ada benar ataupun tidak khabar angin itu.


Dalam masa sama, Sandy menegaskan bahawa masalah rumah tanggan pasangan tersebut telah selesai dan masing-masing dalam keadaan baik.


Sekadar info, Lesti dilihat menemani Rizky bermain bola dan difahamkan, pasangan itu dalam fasa untuk memperbaiki hubungan mereka.




Sumber: BeautifulNara









Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-11-2022 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Cenggitu lah pe'el doormat seantero alam.
Ujung2, Netizen yg jahat, sbb kekutuk laki sheols. Sheols aman2 jah menoncet laki. Bunting, then masa pantang, laki menyundal. Gaduh. Netizen back up. Laki mintak hampon. Doormat terima. Bunting. Then gitu jelah
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2022 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Sbb bru tau dia hamil ke dia nk brbaik balik ngn laki dia ni kekdahnye? Kalo xsmp sebulan brbaik xknla benih drpd tembakan baru ni sbb awal lagi.. Ni tembakan sblum report polis ritu la kot
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2022 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah agak dah
Sllu nye mcm ni la

Make up $#* membawak ke mengandung
Pastu kejadian lama berulang
Pastu berbaik balik
Pastu pregnant lagi

And so on
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2022 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntahlah senah…dah rizky kau termengandung…n dah rizky kau dpt laki tagune
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2022 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepaih ni apa jadi orang padankan muka je nyah..jangan harap ko dapat simpati lagi
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2022 09:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Bak kata friskies jangan jangan coba tega meminta cerai, wanita indon mendonia
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2022 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
punyaaaa la hari tu kito duk sama berduka mengenangkan dia dicanai ditebar sang suami

kini kembali bertaut, haaa kau jaga la leklok anak bini kau tu. kalo sah mengandung, kau buat la keja rumah, uruskan anak bini sepjg mengandung, berpantang. eh sampai bila bila la. dah la bini kau banyak duit
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-11-2022 10:35 AM | Show all posts
Typical Doormat Bodoh.... Bella 3.0 Yindon Edition. Sanggup share konek laki dengan jubo pondan.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2022 10:47 AM | Show all posts
lek ah,,, nnt laki dia masuk tabligh buat penyucian
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2022 10:54 AM | Show all posts
so laki dia ni kira Bi lah yer???
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2022 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki dia ensem .jd kn belasah ke..kn bermadu gan lelaki ke..kn skandal ke..hadap je la.. dah laki ensem.. Kang kita ckp lebih2 dia ckp dia tau pe dia bt..tuk anak2..pdhal diri sendiri..jd biarkan je la..lgpun dia x fofular sgt kat Malaysia..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2022 03:28 PM | Show all posts
dia ni lepas kena pukul baru aku tau wujud
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2022 01:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Biasa lah gitu...acik2 Malaysia pun selalu je kalo gaduh..tup2 bulan depan ngandung... Sama je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 05:56 PM GMT+8 , Processed in 0.095491 second(s), 36 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list