CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 5120|Reply: 55

Suami Ada Perempuan Simpanan, Hubungan Krisdayanti Dan Raul Lemos Berantakan

[Copy link]
Post time 5-10-2022 01:25 PM | Show all posts |Read mode
Selain tumpuan terhadap isu curang Rizky Billar dan Lesti Kejora, mahligai perkahwinan pasangan terkenal Krisdayanti dan juga suaminya, Raul Lemos turut mencuri perhatian netizen, khususnya di Indonesia ketika ini.


Umum mengetahui bahawa Krisdayanti atau mesra disapa KD menjalani kehidupan rumah tangga secara jarak jauh bersama Raul. Diva terkenal Indonesia itu bersama anak-anaknya menetap di Jakarta, manakala Raul pula di Timor Leste.


Menurut khabar angin yang beredar, dikatakan rumah tangga Krisdayanti dan Raul kini sedang ‘bergelora’ disebabkan kehadiran insan ketiga dalam hubungan mereka sebagai suami isteri.




Foto: IG




Sebuah stesen televisyen swasta tempatan memberitakan bahawa Raul dikhabarkan memiliki seorang wanita simpanan di Timor Leste.


Bahkan laporan tersebut turut memberitahu bahawa pelantun lagu Mencintaimu itu bakal dimadukan oleh suaminya.


Bagaimanapun, gosip mengenai kecurangan Raul terhadap Krisdayanti turut mendapat komen negatif daripada netizen apabila menyebut bahawa penyanyi berusia 47 tahun itu sedang menerima ‘karma’ atas perbuatan silamnya.




Foto: IG





Netizen mula mengungkit kisah lalu apabila mengingatkan perjalanan cinta antara Krisdayanti dan Raul apabila mereka menjalinkan hubungan sulit ketika masih bergelar suami isteri kepada pasangan masing-masing.


Lantas Krisdayanti akhirnya memutuskan untuk berpisah dengan suaminya iaitu penyanyi juga komposer terkenal, Anang Hermansyah untuk menikahi Raul.


“Krisdayanti sebelumnya juga pernah berlaku curang terhadap Anang (bekas suami). Kini dia sedang melalui karma,” ujar seorang netizen. -CARI


Sumber: Kosmo

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2022 02:21 PM | Show all posts
baru nak cakap pasal karma tu dulu mencurang
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm mana rupa kd ni without makeup? Mcm x penah tgk dia xmakeup.. mesti basic typical indo kan
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 02:35 PM | Show all posts
karma hits you so bad
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 02:43 PM | Show all posts
adan ukeeeeee
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Ah sudah [em:1:][em:1:]
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Pernah tgk video lama kat yt...masa anak² dia dgn ex husband cerita pd reporter psl kecurangan dia....

Dlm yt tengku wisnu ada interv dgn anang...anak² dia ms kecil tu depa sendiri yg pilih nk tggl dgn anang, wpun ms tu anang mmg dlm keadaan susah xda duit....ms anang keluar rumah anang x tuntut langsung harta sepencarian...dia keluar rumah sehelai sepinggang....best dgr interv tu...
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Well...What goes around comes around..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2022 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak ameena nampak Dua ini beromen.

Waktu itu pun si Timor Leste suami orang.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Anang kawan dgn Incess, cintan cintun. Masuk Ashanty, terus Anang cintan betul². Itu kasihan dgn Incess, macam buat rebound.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin Ashanty wife material. Ashanty yang Jaga anak² mereka. Ada 1 Masa, Kris gaduh dgn her girl pasal Timor Leste itu.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
mehmet replied at 5-10-2022 07:12 AM
Anang kawan dgn Incess, cintan cintun. Masuk Ashanty, terus Anang cintan betul². Itu kasihan dgn In ...

Anak anang yg lelaki nama azriel tu yg suka anang dgn ashanty tu...aku dgr interv anang dkt yt tengku wisnu tu...

Anang kata mcm mana dia nk bgtau ashanty ms tu...sbb ashanty muda sgt...tp anak dia dah syg sgt kat ashanty sbb ashanty layan dia baik...
Anang ckp kalau ashanty tolak nanti takut anak dia akan terluka kali kedua...kali pertama anak dia terluka psl ibu kandung tgglkan bapak depa...
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Abih tu bila si Raul nak kena karma pulak??
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Tokti dah tak bff dgn kd ke [em:22:]
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
mehmet replied at 5-10-2022 07:10 AM
Mak ameena nampak Dua ini beromen.

Waktu itu pun si Timor Leste suami orang.

Dlm yt tu anak pompuan dia ckp...mommy tarik tgn itu om...masa tu dia dgn adik dia tgh mandi dlm kolam renang...
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Siap ada anak edisi calculator dgn Raul lemos ni kan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2022 03:51 PM | Show all posts
dh tua kau mesti la laki cari lain kekekekeke laki byk duit
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 03:52 PM | Show all posts
hareeeesah replied at 5-10-2022 02:33 PM
Mcm mana rupa kd ni without makeup? Mcm x penah tgk dia xmakeup.. mesti basic typical indo kan

ade je u..u google je kris dayanti without make up..berkerak jugak u
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
ketambangkang replied at 5-10-2022 03:52 PM
ade je u..u google je kris dayanti without make up..berkerak jugak u

Kira mmg dia xpenah appear in public without makeup la kan? Eh lain btul… ingatkan indo jamu tiptop glowing hehe
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2022 04:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Edisi cash la ni kan.. bukan takat dia mencurangi anang, siap menyakitkan hati anak2.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 01:23 AM GMT+8 , Processed in 0.122104 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list