CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: Highflyer19

[Tempatan] Nak sangat wajah putik melepak, terimalah akibatnya...

  [Copy link]
Post time 18-9-2022 03:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Pakat2 nak jadi Madhatter.


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-9-2022 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
ninja9 replied at 18-9-2022 02:15 PM
sedih pula baca... tp harap dia dah faham sekarang.



Still the same
Now pandai bergaya
Sebab keje dah kan..jadi cantik pah
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 04:06 PM | Show all posts
Edited by alieyrina at 18-9-2022 04:11 PM

dulu teringat kwn aku. Mamak n dia nk cerah kulit pakai nv pinoy punya. Kuat nv tu bg kulit peeling aku pasti ada hidrokinon. Memg nmpak cerah tp ku rasa rosak skin barier. barier rosak seksa rasanya.

Aku ingat dulu sapa sexplen. Pakai merkuri kulit memg jd putih licin cantik ja kn. sbb bakteria tak boleh hidup ats kulit sb sel kulit hilang dah mati

Cuba kau berenti pakai mekuri. Perit wey segala mak nenek jeragat jrawat semua tumbuh mcm cendawan lps hujan. Kat mana kau sapu mekuri dulu kat situla dia naik. Masa tu tahulah seksa n panik mcm mana. Aku warning sesiap
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 18-9-2022 10:12 AM
"Contohnya, walaupun krim pemutih itu baru digunakan tetapi dos merkurinya tinggi akan nampak sediki ...

Akn hilangkan ruam n parut
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
cucuq replied at 18-9-2022 11:44 AM
produk dri china selamat ke ea? tpi bukan utk muka tpi utk kulit dan bahagian intim..aku tgok rmai y ...

Aiyoo uols, baik la pakai dkt muka dari bahagian2 intim. Gila betul pegi letak chemical kat situ. Xtakut kena kanser pngkal rahim ke
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous replied at 18-9-2022 04:29 PM
Akn hilangkan ruam n parut

Oh..kisahnya....kira makin lawa la guna bahan beracun untuk putih ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 04:43 PM | Show all posts
shernazz replied at 18-9-2022 06:03 AM
Hahha
Dedolu masa iols kat skola..popular brand babyface tu...
Naseb dia tak.guna tau....tp safi c ...

minachi bukan suka buat bleaching ke? dulu kawan2 sekolah india meol diorg semua gi buat bleaching kat salon yindia, murah2 juga perkhidmatan salon india utk bleaching dan waxing
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
_blackbird replied at 18-9-2022 04:43 PM
minachi bukan suka buat bleaching ke? dulu kawan2 sekolah india meol diorg semua gi buat bleaching ...

Dia tak.buat...
Tp nak.putih jugak..
Iols pung tak.paham la...
Tp.mmg.iola.tak.lupa fair n.lovely tu popular di kalangan.pelajar yenna.skolah iols
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-9-2022 05:13 PM | Show all posts
shernazz replied at 18-9-2022 08:46 AM
Dia tak.buat...
Tp nak.putih jugak..
Iols pung tak.paham la...

fair & lovely tu masa meol sekolah mmg popular pon baik cina melayu india semua pakai. ahahaha. tapi yg minachi ni gi top up dengan bleaching la, ermm cerah la skit dia mcm kelabu2 mcm tu lepas buat bleaching
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 18-9-2022 04:35 PM
Oh..kisahnya....kira makin lawa la guna bahan beracun untuk putih ni

Haah makin lawa. Kulit licin bersih je x ada pori. Tp once stop guna, parah akibatnya
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan putih kot tapi kulit cerah...
Ke mmg nak kulit putih melepak ala2 glowing dah tak mcm mayat ke?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 05:56 PM | Show all posts
semlm ai jln2 kat supermarket terjumpa la pasangan cina ke korea ke, dua2 berkulit cerah asli yg sihat dan cantek. antara dua2 nya, kulit si jantan lg mulus, putih kemerah2an mcm porcelain gitu. dah la tinggi dan sasa, terkesima aiols sekejap
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Micheal Jackson mati pasal mecury kah?
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
_blackbird replied at 18-9-2022 05:13 PM
fair & lovely tu masa meol sekolah mmg popular pon baik cina melayu india semua pakai. ahahaha. ta ...

Hihi
Ye ke...skola iols ramai india yang pakai..
Cina2 depa neh ramai dari.sjkc yang.suka belajo..
Melayu.ramai yang jenis suka huha huha..hahaha...
Tp okay.la.kan...balance gitchuu.swmua.dok.pakat nak.cun2...
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 07:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan bagus jumpa pakar kulit. Selamat la kulit tu dari bahan kimia yang tak sesuai dengan kulit kita.
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 18-9-2022 02:03 PM
Hahha
Dedolu masa iols kat skola..popular brand babyface tu...
Naseb dia tak.guna tau....tp safi c ...

Zaman iols skolah dan uni.. terpaling glemer krim safi tutup hijau tu.. rm4.90 sebekas.. sapa yang serasi pakai krim tu mmg cantik sunggoh aihh kulit dia flolesss yakmat, i tengok pun sakit hati


I plak langsung makin berminyak melekit2 pakai mende alah tu.. so terpaksa laa beristiqomah dengan krim olay je sampai tua bangka skang
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-9-2022 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous replied at 18-9-2022 05:30 PM
Haah makin lawa. Kulit licin bersih je x ada pori. Tp once stop guna, parah akibatnya

Oh...bahayanya....mcm botox jugala...kalau stop suntik muka jadi balik asal ...kan?...
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
green~tea replied at 18-9-2022 07:46 PM
Zaman iols skolah dan uni.. terpaling glemer krim safi tutup hijau tu.. rm4.90 sebekas.. sapa yang ...

Haah...yang ni kat skola.iols.pung popular juge..
Senang beli.kat kedai biasa pung ado...
Nampak.seleput je kan putihnya..
Iolstak reti pakai2 gitu..
Pakai bedak.johnson je...
Pastu deodorant n cologne...brand she lalala...shee.lalalallaala...hahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 18-9-2022 07:49 PM
Haah...yang ni kat skola.iols.pung popular juge..
Senang beli.kat kedai biasa pung ado...
Nampak.s ...


Ooo kalo zaman iols baby johnson cologne kaler purple tu.. kohkohkoh pencuci muka harus lah ginvera

Pastu krim fair and lovely.. pun sempat pakai.. habis jeragat muka aku... sbb keje site, tak pakai spf tp pakai fair n lovely siang.. demi putih, tp ilmu takdak, pengaruh marketing semata
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2022 07:58 PM | Show all posts
kalau putih dpt attract jantan Melayu, kalau tanned jantan Caucasian..mu pilih nok hat mana
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-2-2023 12:12 PM GMT+8 , Processed in 0.223252 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list