CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 27839|Reply: 139

"Tunjuk Bahagian Kemaluan Bilal Kenapa, Ain Takut Pedo Tak Takut"-Ramai Meluat, Rasa Nak Tampar Neelofa

  [Copy link]
Post time 15-9-2022 01:01 PM | Show all posts |Read mode
Kembali lagi dalam episod Neelofa dan anaknya Bilal.


Sampai ke sudah orang dah jemu dengan permainan tunjuk sipi-sipi muka anaknya.


Foto: IG




Di IG Story baru-baru ini, Neelofa ada memuat naik gambar Bilal baring.


Gambar tersebut menjadi bualan kerana posisi Bilal ketika gambar tersebut diambil menimbulkan rasa kurang senang orang ramai.










"Tunjuk bahagian kemaluannya ngapa," tulis seorang individu.


Sementara itu ada juga yang rasa nak tampar isteri Haris Ismail ini.













"Rasa nak bagi penampor kat emak bapa Bilal ni. Kan lagi baik jangan up apa2 pic berkaitan dengan anaknya. Kan semua bahagian anggotanya kena ain. Lagi susah emak bapanya tu. Sorok anak tu untuk selama2nya."


Bukan hanya di IG Story, Neelofa juga ada memuat naik gambar mereka berdua di IG nya.


  



Menyerlah memakai busana rona merah jambu sambil mendukung Bilal.


Disebabkan masih tak nampak muka Bilal, ramai yang menghamburkan kata-kata kasar, berkata bukan-bukan tentang keluarga ini.








Kesian dari kecil dah dikata bukan-bukan sebab perangai mak dan bapanya kata mereka.


Apa pun terpulanglah, anak masing-masing, tak gitu? -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-9-2022 01:09 PM | Show all posts
Amboiii acik2 di socmed efbi dgn Ig hazab juga bahasa2 depa ya.
Ngeletar askar2 si bungkus menahan geram baca ayat2 hazab acik2 efbi
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 01:20 PM | Show all posts
mengelupur baca komen2 azab nitizen nih...
hahahhaahaa....
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 01:23 PM | Show all posts
Muka sama je macam jebat..... macam omputih ke?














This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 01:25 PM | Show all posts
kesian lah si dak bilal bakal di jadikan badut macam amak dan apak nya. Ini semua kerana mak pak nya gila isim kutilopak



Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 01:51 PM | Show all posts
x comel muka jebat berkerut mcm tu.dari lahir muka berkerut huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalis cacian betul Lopa ni
Sejak dr kawin asik kena caci je aku tengok
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Rumah sekangkang kera, balik2 ruang tamu aje la yg boleh dijadikan prop
nak bergambo kat balkoni, sat gi kantoi kedai eco depan rumah
Jenuh otak mikor idea nak lawan seterus
seterus dpt 2 rekod guiness, dpt lgi 100kuntum bunga
laki seterus dpt hadiah jam mahal sempena brthday. Jah pulak dpt makan ciken cop aje
nak tak nak terpaksa la melaram dgn baju striking color wpun duduk umah aje.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-9-2022 02:34 PM | Show all posts
Plot twist skali betui gmbr baby adik haris dukung haritu si billie
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
MatDeghem replied at 15-9-2022 01:23 PM
Muka sama je macam jebat..... macam omputih ke?

Sb tak cm omputeh la dia tak tnjuk smpai skrg
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
surih07 replied at 15-9-2022 02:34 PM
Plot twist skali betui gmbr baby adik haris dukung haritu si billie

Kan ada sorg yg komen katanya bdk tu  ank buah dia. Gmbr masa beraya kt umah apak puyu
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak kan! ... Perangai Jah Bungkus ni just buat org makin meluat sampai nak bagi penampar. Acah2 nak sorok konon.

Takut ain lah sgt. Tapi tengok lah, ain tak dpt tp kebencian yg dpt. Padan muka perangai propa auta.
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Warna baju pun sama

Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
surih07 replied at 15-9-2022 02:34 PM
Plot twist skali betui gmbr baby adik haris dukung haritu si billie

Gambar mana uolsss
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by aammyy at 15-9-2022 02:47 PM

Mmg semalam ada tweet psl telinga Bilal. Tak sangka betul2 dia buat eh.

Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
chandrahusin replied at 15-9-2022 02:07 PM
Kalis cacian betul Lopa ni
Sejak dr kawin asik kena caci je aku tengok

Dia hidup dlm kebencian. Sbb sikap dia sendiri buat org benci.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-9-2022 02:44 PM | Show all posts
Madel replied at 15-9-2022 02:33 PM
Rumah sekangkang kera, balik2 ruang tamu aje la yg boleh dijadikan prop
nak bergambo kat balkoni, sa ...

Wowzers, detail, aku suka..hahaha!
Rumah dia kat manaaaa Madel?
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:45 PM | Show all posts
Madel replied at 15-9-2022 02:33 PM
Rumah sekangkang kera, balik2 ruang tamu aje la yg boleh dijadikan prop
nak bergambo kat balkoni, sa ...

view KLCC dah x ada ye
Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:48 PM | Show all posts

ada gambar dkt thread gempar muka dak billie tersebar si adik haris dukung cer chuols pi tgk

Reply

Use magic Report

Post time 15-9-2022 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
surih07 replied at 15-9-2022 02:48 PM
ada gambar dkt thread gempar muka dak billie tersebar si adik haris dukung cer chuols pi tgk

Okayy iolss tgk jappp
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 08:16 AM GMT+8 , Processed in 0.140193 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list