CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: Raline

[Politik] Dua anggota trafik iring anak Ahli Parlimen dikenakan tatatertib

[Copy link]
Post time 4-8-2022 06:58 PM | Show all posts
abis tu kalo takmo jd pengiring, mesti kena tindakan. dah terkantoi, polis2 ni pun tetap la jd mangsa. mangkuk hayun si anak azeeeeez tu aman2 adja lah terlepas. dia dipaksa naik keta ke, di kidnap ke? langsung takda salah dlm kes nihh

semoga golongan bangsat yg menindas org bawahan ni mendpt balasan yg maha dahsyat.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-8-2022 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak ahli parlimen tak kena saman?


Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Acik kalau tak mampu boleh pi saman je guna biro bantuan guaman. Tak adil acik kena tatatertib. Kasi saman sampai melingkup apaknya jugak
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 08:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Bayangkan klau umngok yg totdl perintah xde pembangkang......silap2 orang gaji nk pg pasar btli ikan kembung bkn main pulis trafik, pulis bantuan escort bagi lsluan sampai dlm pasar
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Amzah dah kemaruk nak jadik TPM huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Zaman PH ni, polis dgn anak Azeez tu Dari parti PH pasti lepas tiada tindakan.

#pembaris
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg bagi arahan, tak kena ke? Cib@i
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 10:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Knp x Kene kan tindakan yg bg arahan.. knp yg menerima arahan yg kn tindakan..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2022 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Orenn1 replied at 4-8-2022 04:08 PM
Tak terkambuss kak rohana sbbnya si hamzah kdn ni menteri bersatu, musuh umno so haruslah peluang  ...

Gitchew! Bermotipkan politik jugak nk tegakkan keadilan pun…..

mad:
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Samdol yg diiring tu plak dikenakan apa?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 04:21 PM | Show all posts
Kak-Rohana replied at 6-8-2022 04:18 PM
Gitchew! Bermotipkan politik jugak nk tegakkan keadilan pun…..

mad:

Haruslah puak2 ni keja apa lagi, main politik selagi bolehhh
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Ahli politik kat msia ni mmg sehabeh x guna la. Menghabeskan duit rakyat je
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-10-2022 09:25 PM GMT+8 , Processed in 0.070936 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list