CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 5550|Reply: 96

[Jenayah] Suami isteri maut dibunuh ahli keluarga

  [Copy link]
Post time 7-7-2022 01:03 PM | Show all posts |Read mode

PASUKAN polis sedang menjalankan siasatan di lokasi mayat suami isteri dipercayai dibunuh di Taman Bercham Aman, Bercham, Ipoh hari ini.

Suami isteri maut dibunuh ahli keluarga

IPOH – Mayat sepasang suami isteri ditemukan di ruang tamu sebuah rumah dipercayai dibunuh di Taman Bercham Aman, Bercham di sini hari ini.

Pasangan berusia lingkungan 40-an itu disyaki dibunuh ahli keluarganya.

Setakat pukul 11.45 pagi, pasukan polis masih berada di lokasi kejadian untuk siasatan lanjut.

Turut berada di lokasi kejadian, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Perak, Datuk Anuar Othman dan Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Yahaya Hassan. – KOSMO! ONLINE


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-7-2022 01:05 PM | Show all posts
Salam takziah

di sana di sini rancahkkkkk berbunuh2an

tu blom subsidi petrol kena tarik... hmmmmmmmmmmmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Bangsa?


Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:07 PM | Show all posts
Inna lillahi wa inna ilaihi rojiun....

Musim bunuh tak berkesudahan...
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:07 PM | Show all posts
salam takziah.
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:09 PM | Show all posts
bermusim ni, berantai2

apa pun, takziah

cuma tunggu je la berita, si pelaku ni baik orangnya
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Pembunuh baik orangnya sis. Marilah kita mengasihani beliau sis.
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Salam takziah buat depa
Adoi..bersambung2 episod csi neh
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-7-2022 01:28 PM | Show all posts
pooh~key replied at 7-7-2022 01:19 PM
Pembunuh baik orangnya sis. Marilah kita mengasihani beliau sis.

diselangi lagu
dengarkanlah di sepanjang mlm aku berdoa


Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:29 PM | Show all posts
lompat klang valley?
esok kedah penang?
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
takziah...ada anak2 tak tu?
sakan sggh ummah malaya bunuh membunuh skrg
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Pembunuh dia tengah bawak muto bugil kat mana2 ke tu sis? Ada yang sempat rakam tak sis? Akak nak sis. For educational purpose, sisssss….
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
So sekarang memang kejadian harian mati akibat dibunuh ahli kuarga? Bunuh tanpa sedar jugak ke ni?? So betul kot chip yang cocok haritu dah mula aktif.
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:39 PM | Show all posts
Mcm senang2 jer nk bunuh org..2 nyawa hilang..
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:39 PM | Show all posts
x dinyatakan sbb apa yea pasangan suami isteri ni kena bunuh
melayu juga ke yg buatnya
br seminggu bulan Julai kes bunuh aje yg dipaparkan
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:47 PM | Show all posts
Sesungguhnya ramai orang mental  sekarang ini

Bini gila pun ada  , nak salahkan laki xbolehhhh dah mak pak mertua pakat gang dengan dia katanya

padahal mak pak mertua tu tengah 'control" ko dari mengambil tindakan terhadap anak jantan mereka yang terrrrrrrrrrrrrrsayang sebenarnya


Berbalik kpd topic di atas , Diknah anggap  kenaikan harga makanan dan juga  masalah kewangan di sabit juga dengan dendam lama akibat iritasi atau provokasi  maka terjadinya bu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-7-2022 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts

Isteri ketua kampung dibunuh, leher dijerut dengan kabel pengecas telefon

Selasa, 05 Julai 2022 7:11 PM



Wanita berusia 52 tahun itu meninggal dunia akibat dibunuh di rumahnya

TRAGIS.

Begitulah gambarannya mengenai kematian seorang wanita berusia 52 tahun yang dipercayai telah dibunuh dalam satu kejadian samun di rumahnya di Felda Mengkuang, Bera, Pahang.

Pemangku Ketua Polis Daerah Bera, Deputi Superintendan (DSP), N.Kumaran berkata, mangsa berusia 52 tahun yang juga isteri ketua kampung tersebut dipercayai telah dijerut dengan kabel pengecas telefon.

Menurut beliau, mangsa ditemui meninggal dunia di tempat kejadian, manakala suami mangsa mengalami kecederaan di bahagian kepala dan pengsan akibat dipukul.

"Pihak polis menerima maklumat pada jam 10.45 pagi iaitu seorang wanita telah maut dipercayai dibunuh di rumahnya.

"Suspek dipercayai telah masuk ke dalam rumah kira-kira jam 7.30 pagi melalui pintu belakang rumah dan masuk ke bilik mangsa.

"Mangsa dipercayai telah dijerut dengan kabel pengecas telefon dan turut mencederakan suami mangsa," katanya dalam kenyataan pada Selasa.

Ujarnya, suspek dipercayai telah melarikan wang tunai kira-kira RM6,000 bersama kereta jenis Honda City berwarna perak dengan nombor pendaftaran DAD 9799 milik suami mangsa.

Jelasnya, kes itu masih dalam siasatan pihak polis dan usaha mengesan suspek giat dilakukan pada masa ini.

Beliau memberitahu, polis melakukan usaha mengesan suspek dan mengharapkan orang ramai yang melihat kenderaan itu segera melaporkan kepada balai polis berhampiran.

"Pihak polis telah membuka siasatan di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan siasatan diteruskan," ujarnya. - Sinar Harian

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 01:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang felda kaya skrg ni.. golongan T20. Sawit mahal. Hati2 dok kampung tu kunci pintu semua walau siang hari.
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 02:04 PM | Show all posts
yg tok laki idok plk dibunuh

pls siasat sama



Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2022 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
ada lg kes bunuh
benang lain suami isteri di Ipoh
Yg ni kt Bera, kawasan pi yem juga kan
disbbkan suami cuma cedera maka polis siasat juga suami yea awatnya x sama meninggal
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-8-2022 03:18 PM GMT+8 , Processed in 0.118307 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list