CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 1044|Reply: 22

Polis Buru Penunggang Motosikal Khayal, Hidu Gam Di Lebuh Raya

[Copy link]
Post time 2-7-2022 03:41 PM | Show all posts |Read mode
Polis mencari lelaki yang menunggang motosikal dalam keadaan khayal dipercayai menghidu gam.


Terdahulu, tular video di Facebook semalam menunjukkan seorang lelaki sedang khayal ketika menunggang motosikal.




Foto: Ihsan FB




“Menerusi rakaman tersebut, hasil siasatan awal mendapati kejadian berlaku di Kilometer 267 Lebuhraya Utara-Selatan menuju arah selatan di sini melibatkan sebuah motosikal jenis Yamaha FZ150 berwarna hitam tanpa nombor pendaftaran,” kata Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Nanda Maarof.


Tambahnya, video itu memaparkan motosikal berkenaan ditunggang seorang lelaki seorang diri di lorong tengah lebuh raya.


“Rakaman tersebut juga turut memaparkan suspek yang menunggang motosikal tanpa memakai topi keledar sedang memegang sambil menghidu bungkusan plastik disyaki gam di tangan kirinya,” katanya.





Video: FB



Ujarnya lagi, pihaknya kini giat melakukan usaha mengesan dan mengenalpasti suspek.




Sumber: KOSMO! ONLINE
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-7-2022 03:46 PM | Show all posts
Selamba je tunggang moto xde helmet, xde no plat.. siap hidu gam lagi. Memang lalok tahap maxima ni.. Agaknya klo hon pun dia wat selamba je.

Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2022 04:34 PM | Show all posts

Paling Nak Tergelak

Edited by tumpanglalu74 at 2-7-2022 04:38 PM
ezacbee replied at 2-7-2022 03:46 PM
Selamba je tunggang moto xde helmet, xde no plat.. siap hidu gam lagi. Memang lalok tahap maxima ni. ...

Lirik lagu tu..

Nah untok yang pekak:

Ku cermin diri ini
Terteralah kedaifan
Yang tak engkau inginkan
Ku melepas keluhan
Yang panjang
Menyesali kemiskinan aku ini


Ku mampu petik bintang di langit
Ku mampu bina jambatan pelangi
Ku mampu..


Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2022 09:16 PM | Show all posts
otai betul, semua undang-undang dilanggarnya
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2022 09:16 PM | Show all posts
otai betul, semua undang-undang dilanggarnya
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 12:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Pasni ngaku mental..mental yg akibat Dr perbuatan sndr ni, den xkesian Sgt..SBB ko yg buat keputusan untuk mementalkan Diri ko..utk elakkan Dr den kene kecam..mental disini maksud den..ko amik dadah..hidu gam..Dan yg sewaktu dgnnya..pastu urat kepala hotak berjambul ko putus, ko pun JD mental...den hrp ko cptla pergi ke alam fana dik SBB den rs ko Ada pun, takut menyusahkan org lain yg xde dosa ngan ko..so pergilah ko dik kesana..damailah ko disana..ahakkksss... harkkkktuihhhh
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 12:16 AM | Show all posts
korang bayangkn kalo budak gam ni sembang ekonomi??

Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 06:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Naik moto sampai ke langit dah tu rasanya
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2022 07:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Org mcm ni kalau kena lenyek ngan lori org tak kesian..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 07:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Bnyk pulak petrol dlm motor dia , khayal2 dia berjalan je eh motor dia.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 08:12 AM | Show all posts
mujur tak bawak moto lawan arus...semoga ko berubah la bang..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Goodluckdontcry: Pasni ngaku mental..mental yg  ...
syukur alhamdulillah kalau orang macam ni mampus terus
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
SonicSiLandak replied at 3-7-2022 12:16 AM
korang bayangkn kalo budak gam ni sembang ekonomi??

Manusia2 macam ni tak ambik dadah pun memang semulajadi kaki sembang.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
mejaputih replied at 3-7-2022 07:34 AM
Org mcm ni kalau kena lenyek ngan lori org tak kesian..

Betul. Harap2 sangat cepat mampos
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:33 PM | Show all posts
CariMalay replied at 3-7-2022 09:31 PM
Manusia2 macam ni tak ambik dadah pun memang semulajadi kaki sembang.

betul tu acik

sesungguhnya ilmu itu sumber kejayaan


Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Takde nombor plat, takde helmet, hisap gam. Harap sangat2 orang macam ni cepat mampos kena lenyek lori, biar berkecai badan kau atas jalan raya. Wakakakakaka
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2022 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagilah banyak lagi bantuan.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:55 PM | Show all posts
geng rastafari sap gam ke ni @SonicSiLandak
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti dlm kepala hotak dia, dia tengah duduk atas space ship sambil cruising tengok2 planet
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 10:07 PM | Show all posts
kemaruk replied at 3-7-2022 09:55 PM
geng rastafari sap gam ke ni @SonicSiLandak

jangan sampai dia bersilat membaca graf inflasi kem


Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 05:36 AM GMT+8 , Processed in 0.083957 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list