CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: CARI-MRO

Menteri Seru Rakyat Malaysia Naik Basikal Untuk Jimat, Datuk Seri Pun Kayuh 35 Minit Ke Pejabat

[Copy link]
Post time 2-7-2022 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
bagos lerrr
leh serah terus kete gomen kasi tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-7-2022 08:37 PM | Show all posts
ni haram jadah ..btol2 punya haram jadah lahai
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 02:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Rakyat nak tengok berapa hari/minggu dia boleh mengayuh macam tu?
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 04:29 AM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 1-7-2022 11:51 PM
Iols tgk budak2 uni dan staff serta pensyarah yang sesuai berbasikal dalam kampus. Patut galakkan me ...

Tengok kampus gak mcm uni i UKM tu mampus ah nak naik basikal sbb berbukit bukau. Meols teringat dulu meols jalan kaki dr kolej kediaman nk gi fakulti meols nampak sorg brother ni time nk naik bukit turun bukit kene tolak basikal sbb heols tak sangka UKM mcm ni lol
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 06:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Negara panas , jalanraya pun x sesuai , naik moto pun bahaya apatah lagi nak naik basikal
Hmmm
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 06:16 AM From the mobile phone | Show all posts
limesherbet replied at 1-7-2022 09:19 PM
mula dahhh. lepas ni suruh rakyat guna lampu minyak gas pulak bila letrik naik & jangan guna aircond ...

Minyak gas lagi mahal dr letrik
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 06:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Mary_jane replied at 1-7-2022 05:29 PM
Acik2 gomen kat putrajaya sila berbasikal dulu.

Jiran aku dah lama naik basikal gi kerja. Sebelum pkp lagi. Cuma dia sorang je laa dalan beratus org
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 06:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Aiyoo forumer cari mmg stok baca tajuk pastu maki. Tak sangka nama2 yg 24/7 bertenggek di forum ni pun stok baca tajuk n komen jah. Dah sah2 menteri mention pasal putrajaya , kementerian putrajaya dan acik2 dok rumah putrajaya. Bukan dia ckp pasal KL rawang kajang. Padanla menteri byk bodoh sbb netizen pun se level jah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2022 07:37 AM From the mobile phone | Show all posts
"utrajaya bandar bebas karbon"

Masa bina putrajaya dulu tak terfikir benda ni kan. Bina jalan luas utk keselesaan pemandu kereta sahaja..

Di tempat lain laluan pejalan kaki tak ada. Malah ada yg terpaksa dikorbankan bila luaskan jalan.

Harapnya waktu berbasikal tu tak dilanggar kereta atau lori.

Di ofis pun perlu ada tempat mandi dan locker macam di gym.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 07:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Drama bawak basikal tpi kanan kiri depan belakang ada escort!
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 07:38 AM From the mobile phone | Show all posts
silencekiller replied at 1-7-2022 05:56 PM
Pemimpin dan rakyat tu umpama cermin jaa... kalo dok seronok mengata menteri kaa timbalan menteri ka ...

Harap cacai boleh tolong jilat sampah kat pejabat menteri2 ni, baru ada bagus
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:14 AM From the mobile phone | Show all posts
aHoi83 replied at 3-7-2022 06:48 AM
Aiyoo forumer cari mmg stok baca tajuk pastu maki. Tak sangka nama2 yg 24/7 bertenggek di forum ni p ...

Nyahhh acik2 gomen yg dok putrajaya pun x koser la nak naik beskal ke ofis.. dengan nak kena amek anak tengah hari, nak bawK anak pegi taska lagi nak cacai agak2
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 05:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku takkan naik basikal selagi tak de lorong basikal.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:29 PM | Show all posts
aHoi83 replied at 3-7-2022 06:48 AM
Aiyoo forumer cari mmg stok baca tajuk pastu maki. Tak sangka nama2 yg 24/7 bertenggek di forum ni p ...

aku pun faham benda yang sama. Saranan terhad pada Putrajaya.



Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
vavivavivavi

Orang bagi gaji mahal-mahal..elaun pun macam-macam jenis suruh fikir dan jaga serta  mudahkan hidup rakyat fikir cara lain untuk kebajikan bersama, ini
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
….nak suruh rakyat kembali ke zaman dulu.  
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2022 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Barangan tempatan sendiri pun naik harga…sesama rakyat pun tikam belakang.  

Apa nak jadi kat Malaysia ni????  
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau pegi kerja sorang2 tkpelah bawa basikal..ini nak kena angkut anak2 sekali..yang nak ke tadika/sekolah..
baby hantar ke taska
Selalu parent sekali harung angkut semua sblm sampai ke offc
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2022 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Tlg hadpet ari2 p gheja naik gerek
Cukup seminggu cekin IJN
Kami tak perlukan pemimpin 2 kupang
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 09:13 AM | Show all posts
wayang betul..sembang kena lebih biar babi pon terbang
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-12-2022 04:58 PM GMT+8 , Processed in 0.103159 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list