CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 3456|Reply: 80

Isteri Ditikam, Tangan Nak Putus, Tempurung Kepala Retak Dikerjakan Suami

[Copy link]
Post time 23-6-2022 05:40 PM | Show all posts |Read mode
Tumpat: Wanita yang ditikam suami dalam kejadian di Chabang Empat di sini, petang kelmarin, mengalami kecederaan parah dengan kedua-dua tangannya hampir putus selain retak tempurung kepala dan luka di beberapa bahagian badan.


Mangsa yang berusia 26 tahun dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II), Kota Bharu dan selesai menjalani pembedahan hampir lapan jam malam tadi.


Kakak mangsa yang enggan dikenali berkata, ketika ditanya kepada adiknya semasa menerima rawatan kecemasan di hospital petang kelmarin, mangsa memberitahu dia dan suami tidak bergaduh.


Foto: Harian Metro




"Sebaliknya mereka berdua yang baharu berkahwin Februari lalu memang sedang berdepan masalah rumah tangga. Kedua-duanya menetap di Kampung Morak di sini.


"ada kejadian petang kelmarin, saya tiada di rumah. Adik ada di biliknya sebelum lelaki itu menerjah bilik dan mereka terus bergelut.


"Tiba-tiba, adik diheret ke luar bilik terus ke dapur sebelum kepalanya dihentak ke simen serta ditikam dengan pisau sehingga rebah," katanya dihubungi hari ini.


Wanita berusia 34 tahun itu berkata, kejadian itu menyebabkan adik perempuannya parah. Ibunya yang cuba menghalang turut mengalami luka di kepala sepanjang empat sentimeter (cm) dan menerima rawatan sebagai pesakit luar.


Menurutnya lagi, mangsa ada memberitahu ingin berpisah dengan suaminya dan sebelum ini juga, dia pernah menerima ugutan akan ditikam ketika berselisih faham.


"Kami tidak sangka masalah mereka akan berakhir dengan tragedi. Emak yang sebelum ini menyara keluarga dengan menjual kuih sudah tidak mampu bekerja disebabkan kejadian itu selain trauma.


"Apa yang kami harapkan adalah pembelaan buat adik kerana dia mungkin akan mengalami kecacatan kekal kerana dua belah tangannya hampir putus dalam kejadian itu dan doktor sedang cuba yang terbaik," katanya.


Pada kejadian jam 6.35 petang kelmarin, lelaki berusia 27 tahun itu menikam isteri dan ibu mentuanya dipercayai disebabkan perselisihan faham.


Lelaki terbabit ditahan polis di Lembah Sireh, Kota Bharu pagi semalam.


Lelaki yang memiliki empat rekod lampau itu kini direman sehingga 25 Jun ini. -CARI


Sumber: Harian Mtero
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
3 bulan kawen . Sakit mental atau penagih dadah?

Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang gini hidup pung takdak.guna
Elok la dijadikan makanan komodo
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 06:00 PM | Show all posts
Ni yang lakinya nak bunuh diri lepas kejadian tapi tak jadi lepas dapat makanan kegemaran tu kan
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Sskjp lg  bgslah penjara besar kat sana..blh muat ramai penjenayah local
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Serambi Mekah katanya...
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelantan ni suka buat hal la. Lps tu ramai2 berhijrah g kl selangor bawa perangai sakai tu sekali
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Bendera oh bendera.

Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
org yg xde rekod lmpau pun kdang bleh mnggila pkul ank isteri. Inikn pula yg dah ade byk kes polis tentunya bkn jnis jantan baik2 kn. mmg gmble btul la kawin ngn jntan rekod xbersih. nsib x baik jd mcm ni la. hrap mangsa kuat smngat. kdua2 tgn hmpir ptus kesiannya
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Amik dadah?
Mental?
Hujung2 terlepas sebab gila. Kebabian apakah ini.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
@renko apa nk jadi zantan2 kelantam nim
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Artemesiaa replied at 23-6-2022 06:00 PM
Ni yang lakinya nak bunuh diri lepas kejadian tapi tak jadi lepas dapat makanan kegemaran tu kan

Oh ye ke.. patutla nk bunuh diri dia ingat dhnbunuh bini la tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 07:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya lahai.baru kawin bln 2 ari tue.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Dadah la kot
Mental sebab dadah
Dua tau ada rekod buruk
Kenapa la pg Nikoh
Perempuan2 sana kena keluar berhijrah juga cari laki berjenis ckit
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Lelaki yang memiliki empat rekod lampau itu kini direman sehingga 25 Jun ini.
- aku pnh baca 1 artikel dulu yg kita boleh check rekod jenayah bakal suami/isteri jika ada
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 07:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Nnoor2 replied at 23-6-2022 07:06 PM
@renko apa nk jadi zantan2 kelantam nim

Wahhh bertambah2 bengkak bibir timbalan mb lepas baca berita ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
taik dadah lagi buat hal..
nape la pi kawin dgn org mcm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Lelaki kelantan dan terengganu emang babi2 yach sis. Bukti kepimpinan PAS darul islam wal kengkonon suci berjaya yach sis?
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
renko replied at 23-6-2022 07:42 PM
Wahhh bertambah2 bengkak bibir timbalan mb lepas baca berita ni

Hehe........
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Artemesiaa replied at 23-6-2022 06:00 PM
Ni yang lakinya nak bunuh diri lepas kejadian tapi tak jadi lepas dapat makanan kegemaran tu kan

Betulllllll...baik biar dia bunuh diri je...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-7-2022 04:50 AM GMT+8 , Processed in 0.082058 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list